Pretty Little Liars - Halloweeni rész

Mint minden évben, idén is levetítésre került a halloweeni rész, ami nem lett olyan ütős, mint mondjuk az előzőek. Persze ez is kihagyhatatlan, mert megint tudtunk meg olyan dolgokat, ami nélkül furcsa lesz tovább  követni a sorozatot, de ezek csak a rész végén jelentek meg és ez nem volt rendjén.


A halloweeni részek mindig olyan izgalmasak és érdekesek voltak, az idei viszont nagyon unalmas és értelmetlen volt. Nem volt benne semmi halloweeni, semmi izgi, még csak érdekes sem. A lányok egész végig futkostak egy fú, de "félelmetes" házban, ami mint kiderül nem is akárkié, de mindegy is. Hanna beszorult egy telefonfülkébe, Aria újra Ezra karjaiban, Spencer csak volt, Emilyt meg leütik. kb. ennyi, ami említésre méltó. Vagy még ez sem?

A megszokott unalmas részek egyike volt, annyi különbséggel, hogy édomtalanabbnál-édomtalanabb ruhákban futkároztak a csajok. Egyik sem volt még csak szép sem, jó sem és normális sem. Tudtommal halloweenkor beöltözünk valaminek, valami ijesztőnek, vagy akármi, de ezek csak szimpla menő rucik voltak, amik nem is voltak azok, mert a stylist kicsit béna volt.
Amúgy Hanna és Caleb elválás egy vicc volt. Jön egy hirtelen ötlete a lánynak, hogy a fiú maradjon. Most komolyan? Ennél jobbat nem tudtak kitalálni? Eléggé elrontották már a Ravenswood felvezetését ezzel a résszel, még ez is. Komolyan, ezt nem volt érdemes várni sem.


Bocsi, kimaradt....Ali feltűnt az utolsó két percben, Ugye milyen izgalmas. El sem hiszem, komolyan él? Sosem gondoltam volna. Hiszem meghalt, megtalálták a hulláját. Most komolyan, volt olyan ember, aki elhitte, hogy Ali valóban halott? Annyit húzták már ezt a témát, hogy mindenki tudta, hogy a lány él és virul.
Azt meg kéne még említenem, hogy Ali egy elég furcsa lány volt eddig. Ő volt a vezér és a "nem félek semmitől" csaj, erre meg előtűnik akárhány év után először, most meg retteg. Érti ezt valaki is? A másik, hol volt ennyi ideig? Hol lakott? Miből élt? Oké, hogy ez egy sorozat, de elég érdekesen került elő a lány a semmi közepén, bár Ezrát egyre jobban szeretem. Mikor előtűnt, hogy segít...Eddig is a kedvencem volt, de ezek után...Mikor kideürl, hogy ő -A, annyira félelmetes szeme volt, hogy az hihetetlen, most mikor haza vitte a lányokat és odaadta Aria "elfelejtett" mobilját, akkor is látszott rajta minden. Most látni igazán mi van a karakterben és a színészben. Nagyon jól megoldották ezt a dolgot.

A rész értékelése: 10/5. Nem volt egy nagy rész az tuti. Ha az tusoló 5 percet kéne értékelnem, akkor biztos, hogy egy kilencest érdemelne, de az egész nem ért semmit szinte.

4 megjegyzés:

  1. Azzal, hogy mennyire volt félelmetes a rész vitatkoznék. Igaz én fél 3 fele kezdtem el nézni, na akkor félelmetes volt, annyira, hogy a mosdóig kirohantam, és vissza a szobába :))). Most elkezdtem nézni a Ravenswoodot, tetszik, egész jó, csak nem számítottam rá, hogy szellemes lesz. Az meg, hogy Caleb és Hannah elváltak, na az tényleg olyan irreális volt. Én biztos nem hagytam volna, hogy a barátom ottmaradjon, egy csajjal. :))). Ezra tekintete meg tényleg megváltozott, olyan félelmetes. Azért fura, hogy nem volt különös a lányoknak, hogy éppen Ezra feltűnt. És Toby hol volt? Meg most a Ravesnwoodba, Caleb miért titkolta el, Hannah elől, hogy Miranda megahalt? Na jó ezek költői kérdések, de azért jobban megoldhatták volna a dolgokat.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát igen. szerintem a Ravenswoodban nagyon, de nagyon sok rossz dolog van. Mármint főleg a minősége. Én nem érzem nézhetőnek, csak Nicole miatt kezdtem el, de nem biztos, hogy sokáig folytatom.

      Törlés
  2. Most kezdenek kibontakozni a szálak. Az eddigi epizódókat végignéztem, és most derült ki a harmadik részben, hogy mi a szerepük ötüknek, és az elején akiket mutatott szőke nőnek miért halt meg a férje, vagyis a két fiatal apja, akinek benne vannak ebben az ötös valamiben. Szerintem most kezd érdekessé válni az egész.

    VálaszTörlés

Rólam

Rólam
Üdv kedves idegen! Ez az oldal a kritikák világába reppent téged, ahol találsz véleményt sorozatokról, filmekről, zenékről és könyvekről is. Emellett napi szinten osztok meg bulvárhíreket és egyéb gondolatokat. Ha kíváncsi vagy a véleményemre, akkor tarts velem! click here →

Látogatók

Cikkajánló

Kiemelt bejegyzés

Eurovision 2018 - Mennyi esélye van az AWS-nek?

Már közel két hónapja annak, hogy eldőlt ki képviseli hazánkat az idei Eurovíziós dalfesztiválon. A lisszaboni elődöntőre az AWS-t küldték ...