The Vampire Diaries - Egy főszereplő elvesztése

Már eltelt jó sok idő, hogy utoljára írtam az egyik kedvenc sorozatomról és most éreztem azt, hogy lenne mit taglalnom egy egész kritikában, így megírtam nektek a legújabb rész kritikáját.
Ez a nap is eljött a Vámpírnaplók történetében, ugyanis Katherine Pierce meghalt. Az írók nagy lépést tettek azon az úton, ahol nemfélnek megölni egy igazán fontos, vicces és "tartalmas" karaktert.




Az e heti rész nem volt unalmas és sablonos, bár az már borítékolható volt, hogy Katherina Petrova eltűnik a képből, de, hogy végleg, erre nem gondoltam úgy igazán. Természetesen, ha már lezárták Kath szálát, akkor az egész családdal végeztek, így Nadia is belehalt Tyler harapásába.
A The Vampire Diaries idei évadában hiányoltam a szereplőket, alig van már nem csak, hogy főszereplő, hanem mindegyik, most már Westet is kinyírták, vagyis Damon kedvesen és aranyosan kinyiffantotta. Senki nem marad meg, ami nem lenne baj, de nem ártana egy-két új szereplőt behozni a sorozatba, ha nem is főszerepet, de visszatérőknek igazán örülnék, mert kezd unalmas lenni a dolog, bár be kell, hogy valljam, ez a rész nagyon ott volt, a karakterek hiányában is. Az is igaz, hogy mindenki összefogott Kath ellen, így nem csak Tyler, hanem Matt, Jer és Bon-Bon is feltűnt a részben a többiek mellett.

Kath megölése nem volt egy két perces jelenet, aminek különösen örültem, hiszen bár mindenki gyűlölte a sorozatban, a nézők megkedvelték, így neki is kellett egy búcsúzás, ahogy az mindenkinek kijár, így mindenkiről "elköszönt", majd Stefan volt az, aki leszúrta a tőrrel. (Hozzátenném, először Damonre gondoltam, aki majd megöli, de később világossá vált, hogy ki lesz az.) Nos, Kat végleg eltűnt, amit jól, hosszan és értelmesen oldottak meg, ám nem ilyen egyszerű a dolog és nincs is vége itt még a történetnek, bár az írók szerint, ők befejezték Kath történetét, én kétlem a dolgot, hiszen a rész végén nem Bonnien keresztül távozott, hanem elvitte a pokol(?), nem tudom, de az biztos, hogy nem utoljára láttuk őt.

Ha valaki azt hinné, hogy Katherine kedves és aranyos volt mikor meghalt, téved, ugyanis volt annyira érzelmes és megértő, hogy Elenának is beadta a vírust, ráadásul annak veszélyesebb változatát, így már Damonnek sem lesz félnivalója, hogy meg akarná ölni a lányt, sőt, én szerintem Elenától kell félni.
Nos, nem tudom, hogy hol fog folytatódni a dolog, de érzem, hogy nem fog egyszerűen összejönni Elena és Damon, bár szeretik egymást, lesznek itt még akadályok, ahogy a Bonnie és Jer kapcsolatban is, ahol az új boszi még bekavarhat, ami nem is lenne baj, mert bár szeretem őket együtt, már kissé unalmas, hogy nem csinálnak semmit.

Carrol és Tylerről még nem említettem semmit. Tyler ugye haragszik a lányra, aki lefeküdt Klaussal, de igazat mondott akkor, mikor közölte a fiúval, hogy nem csak ő követ el hibákat, hiszen egy olyan embert harapott meg (Nadia), aki nem követett el semmit sem ellenük, sőt Matt még bele is szeretett, aki elvileg Tyler haverja, így nem értem, hogy miért ő van kiakadva és miért is nem bocsájt meg a lánynak.

Kit kéne még említeni? Szerintem mindenkiről írtam, amit kellett, így összefoglalva: West, Nadia és Kath meghaltak az epizód során. Elena megkapta a vírust, Stefan ölte meg Kathet, Damon "jó" lett, Tyler még mindig haragszik Carolinére, Bonnie csak volt, Jeremy pedig a díszszereplő. 

Értékelés: 10/8. És ezt nem elfogultan, mert tényleg jó volt a rész. Szerettem Kathet, de én végre szeretnék egy kis boldogságot is látni Elena életében, ami megint nem fog megvalósulni, így ennek megint annyi. Nem tudom, hogy az írók mit tartogatnak nekünk, de remélem nem rontják el a jó kis részeket.

2 megjegyzés:

  1. Kat szerintem sem tűnt el végleg, még valamilyen formában biztos fogjuk látni. Kíváncsi leszek, hogy oldják meg az Elenást dolgot, mert ha csak annyi lesz, hogy üldözi a többiek, a többiek meg majd valamit kitaláltan a leállítására, unalmas részek elé fogunk nézni. Én már unom Elena kapcsolatát Damonnel, de Stefannel sem látnám szívesen, szerintem ezt a háromszöget nagyon elcseszték, szerintem innentől vált az egész sorozat erőltetetté.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, ebben egyetértek veled. Mindegyikkel unalmas, de valamelyiknél kiköthetne végleg és nézhetnénk őket, de csak a háttérből, mert más a f szál, így még el tudom képzelni a dolgot.

      Törlés

Rólam

Rólam
Üdv kedves idegen! Ez az oldal a kritikák világába reppent téged, ahol találsz véleményt sorozatokról, filmekről, zenékről és könyvekről is. Emellett napi szinten osztok meg bulvárhíreket és egyéb gondolatokat. Ha kíváncsi vagy a véleményemre, akkor tarts velem! click here →

Látogatók

Cikkajánló

Kiemelt bejegyzés

Eurovision 2018 - Mennyi esélye van az AWS-nek?

Már közel két hónapja annak, hogy eldőlt ki képviseli hazánkat az idei Eurovíziós dalfesztiválon. A lisszaboni elődöntőre az AWS-t küldték ...