A legjobb karácsonyi filmek

Már tavaly is kaptatok egy kis filmes ajánlót, így arra a döntésre jutottam, hogy idén is megosztom veletek a kedvenc karácsonyi mozijaimat. Természetesen vannak kedvencek, amiket minden évben megnézek, mint a Reszkessetek betörők, de most olyanokat hoztam el, amiket idén fedeztem fel. Ezek többsége nem mostani, inkább pár éves alkotások, de csak most bukkantam rájuk.

Holidaze - 2013

Jennie Garth, akit a legtöbben a Beverly Hills 90210-ből ismerhettek, nem tétlenkedik sokáig sosem. Tavaly jelenet meg a Holidaze, ami egy remek karácsonyi film, a hangulata is megvan. Inkább a vígjáték kategóriába sorolnám, de szerintem nagyon aranyos. A mozit az ABC Family gyártotta, így lehet tudni, hogy mi lesz a végkimenetele. Romantikus, karácsonyi, aranyos és még lehetne sorolni. Szerencsére nem vitték túlzásba a dolgokat, így a film mind a 80 perce élvezhető.

Karácsony a kastélyban - 2011

Azt hiszem rátaláltam életem filmjére. Egy klisés, néhol borzalmasan kiszámítható filmről van szó, ami annyira romantikus és szép, hogy az hihetetlen. A történet karácsonykor játszódik és tulajdonképpen a leggonoszabb családtag szívét is megenyhíti. Azt hiszem, hogy mindenkinek erre van szüksége, ha ki szeretne kapcsolódni és csak egy szivetmelengető mozira vágyik ezen a csodás ünnepen.

Karácsonyi kutyabalhé 2. - 2010

A film első részét még 2010-ben néztem meg, mikor kiadták, majd nem is sejtettem, hogy rá egy évre folytatást is készítettek. A második rész már nem volt annyira jó, mint az elődje, de még így is benne volt a stílus és a hangulat, amit már megszoktam. Minden kutyás figyelmébe ajánlanám nem csak ezt, de az első részt is. A történet a Mikulásról, a kutyusáról, illetve két gyermekről szól, akiket örökbe fogadtak. Hogy hogyan kapcsolódik mindez egymáshoz? A filmből kiderül.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Rólam

Rólam
Üdv kedves idegen! Ez az oldal a kritikák világába reppent téged, ahol találsz véleményt sorozatokról, filmekről, zenékről és könyvekről is. Emellett napi szinten osztok meg bulvárhíreket és egyéb gondolatokat. Ha kíváncsi vagy a véleményemre, akkor tarts velem! click here →

Látogatók

Cikkajánló

Kiemelt bejegyzés

Eurovision 2018 - Mennyi esélye van az AWS-nek?

Már közel két hónapja annak, hogy eldőlt ki képviseli hazánkat az idei Eurovíziós dalfesztiválon. A lisszaboni elődöntőre az AWS-t küldték ...