Leadták a Violetta utolsó epizódját

Három év, 240 rész, több száz koncert és még megannyi dolog fűződik napjain egyik leghíresebb argentin sorozatához. A Violetta című széria pénteken húzta le rolóit, ugyanis hivatalosan is leadták az utolsó epizódot. Hihetetlen, hogy mennyi élményt és érzelmet nyújtott nekem és persze még sok száz millió rajongónak ez a sorozat. Természetesen a srácok még egy jó darabig velünk lesznek, hiszen nagyban koncerteznek a mi kis kontinensünkön, de a Violettának ezennel vége. Az utolsó epizódban megtörtént minden, ami egy szappanoperában szokás. Mindenki boldog, volt koncert, esküvő, szerelem, barátság és persze mindenhol béke. A későbbiekben erősen spoileresen folytatom tovább!


Az igaz, hogy nem az elejétől nézem a sorozatot, csak később kapcsolódtam be, mivel úgy gondoltam, ez már nem nekem való. Nálam a Csacska angyallal értek véget a szappanoperák. Aztán valamilyen oknál fogva ledarálta az első évad első felének részeit és onnan nem volt megállás. Nem mondom, hogy a történet fogott meg, hisz' lassan 20 éves leszek, de a zene és persze a karaterek szerethetősége merőben hozzátett ahhoz, hogy még mindig várjam az új részeket. Persze nem tudtok várni, így a legtöbb későbbi eseménnyel tisztában vagyok, mind a második évad vége, illetve a harmadik évad történése, de ez nem zavar, majd a későbbiekben, ugyanúgy megnézem a magyar részeket. 

Ha őszinte akarok lenni, akkor inkább a zene miatt vagyok még mindig itt, nagyon megszerettem. Igaz, hogy spanyol dalok, de évek óta szeretem a nyelvet. Az is igaz, hogy a színészeket és a karaktereket is nagyon megszerettem a hónapok során. Diego Ramos-t már vagy tíz éve szeretem, a többiek ismeretlenek voltak számomra. Martina Stoessel-lel egy bajom volt a harmadik évadtól, mégpedig a haja. Nem értem, hogy miért kellett teljesen szőkévé alakulnia, arról nem is beszélve, hogy az utolsó epizódban olyan frizurát kreáltak neki, mintha zsíros lenne a haja. Oké, hogy ez egy teljesen mellékes dolog, de engem felettébb zavart. 


Természetesen nem maradhatott ki a három éve húzódó szerelmi történeteknek a vége sem. Germán az utolsó rész koncertjén kérte meg Angie kezét, aki persze igent is mondott. Az esküvőre az utolsó percekben került sor, ahol persze Vilu és Leon is énekeltek, akik szintén együtt vannak végre. Diego és Fran kapcsolata is boldog befejezést kapott a végére, ahogy Ludmilla és Fede is. Az utolsó részben, ahogy említettem mindenki boldog, béke van, megy az éneklés és a tánci-tánci. Lehet, hogy már nem nekem írták, mégis megszerettem a sorozatot és biztos vagyok benne, hogy a magyar részek végén majd én is megsiratom. 

A bejegyzés végére hoztam nektek pár videót az utolsó epizódból, illetve a legeslegutolsó dalt is belinkelem nektek, hátha valaki még nem látta vagy érdekli. 



Gracias Violetta!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Rólam

Rólam
Üdv kedves idegen! Ez az oldal a kritikák világába reppent téged, ahol találsz véleményt sorozatokról, filmekről, zenékről és könyvekről is. Emellett napi szinten osztok meg bulvárhíreket és egyéb gondolatokat. Ha kíváncsi vagy a véleményemre, akkor tarts velem! click here →

Látogatók

Cikkajánló

Kiemelt bejegyzés

Eurovision 2018 - Mennyi esélye van az AWS-nek?

Már közel két hónapja annak, hogy eldőlt ki képviseli hazánkat az idei Eurovíziós dalfesztiválon. A lisszaboni elődöntőre az AWS-t küldték ...