Dalpremier: Britney Spears ft. Iggy Azalea - Pretty Girls

Most mondhatnám azt, hogy tűkön ülve vártam erre a dalra, de akkor hazudnék. Nem mondom, hogy nem voltam rá kíváncsi, de a rappert sosem szerettem, így nem is gondoltam, hogy majd egy nagy alkotás kapunk tőlük. Természetesen Britney miatt nekem kötelező volt a hallgatása, de alapjáraton egy teljesen felejtős együttműködés lett belőle. Egy pozitívuma van, hogy még három percig sem kell hallgatni, ha valaki kíváncsi rá. A popkirálynő részei még azt mondom, hogy megfelelőek, de Iggyt kihagytam volna az egészből. 
A dal összességében szerintem nem lesz egy nagy durranás a rádiókban, bár tekintve, hogy még idehaza is a legjobbak között debütált, ez kétséges. Az viszont biztos, hogy nekem ennyi elég is belőle és szerintem nem leszek vele egyedül. 

Értékelés: 10/4. Úgy gondolom, hogy mindent leírtam már róla, amit nem, az meg csak szinte ismétlés lenne a javából.

1 megjegyzés:

  1. Nekem sem nagyon nyerte el a tetszésemet először,de,hogy mostmár többször hallgatom egyre jobban tetszik.Örülök,hogy mostmár nincs Britney-nek szerkesztve annyira a hangja.Azért én is egy kicsit nagyobb durranást vártam volna.Iggy-t annyira nem szeretem,nem is fogom szerintem soha.De az biztos,hogy nekem jobban tetszik mint a Work B*tch.

    VálaszTörlés

Rólam

Rólam
Üdv kedves idegen! Ez az oldal a kritikák világába reppent téged, ahol találsz véleményt sorozatokról, filmekről, zenékről és könyvekről is. Emellett napi szinten osztok meg bulvárhíreket és egyéb gondolatokat. Ha kíváncsi vagy a véleményemre, akkor tarts velem! click here →

Látogatók

Cikkajánló

Kiemelt bejegyzés

Eurovision 2018 - Mennyi esélye van az AWS-nek?

Már közel két hónapja annak, hogy eldőlt ki képviseli hazánkat az idei Eurovíziós dalfesztiválon. A lisszaboni elődöntőre az AWS-t küldték ...