DNCE - Egyre jobb dalokkal jelentkezik a banda

Nem gondoltam volna, hogy Joe Jonas még viheti valamire a zenei világban a Jonas Brothers nélkül, hiszen a szólókarrierje enyhén mondva is gyengére sikeredett. A DNCE tavaly jelent meg a popiparban, majd az idei Billboardon való fellépés után figyeltem fel rájuk. A Cake By The Ocean című dalt már eddig is ismertem és hallottam, hiszen sok helyről is ez a szám folyt a rádiókból meg spotifyn is. Pár napja jött a Toothbrush is, aminek nagy visszhangja volt a molett modell, Ashley Graham miatt, hiszen sokan dicsérték a bandát és Joe-t, amiért őt választotta romantikus partnerének a videóba. Az biztos, hogy remek döntés volt a részükről, hogy végre nem egy csont sovány színész/énekesnő mellett feszít, a mellesleg remekül kinéző énekes. 
Mind a két dal, illetve az albumon még szereplő kettő (Pay My Rent, Jinx) új, friss és szerethető. Nem nevezném tucatdalnak, mert van benne valami különleges, ami engem is megfogott. Nyári érzést kelt mind a négy és már tűkön ülve várom az első nagylemezt, amiről egyenlőre nincs információ, de szerintem nem kell sokat nélkülöznünk ebből a szempontból a bandát.


Értékelés: 10/9. Remélem a másik két dalhoz is készül kisfilm, hogy azokat is legalább ennyire megszerethessem. Ha választanom kéne, egyelőre a Cake By The Ocean nagyobb kedvenc.


 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Rólam

Rólam
Üdv kedves idegen! Ez az oldal a kritikák világába reppent téged, ahol találsz véleményt sorozatokról, filmekről, zenékről és könyvekről is. Emellett napi szinten osztok meg bulvárhíreket és egyéb gondolatokat. Ha kíváncsi vagy a véleményemre, akkor tarts velem! click here →

Látogatók

Cikkajánló

Kiemelt bejegyzés

Eurovision 2018 - Mennyi esélye van az AWS-nek?

Már közel két hónapja annak, hogy eldőlt ki képviseli hazánkat az idei Eurovíziós dalfesztiválon. A lisszaboni elődöntőre az AWS-t küldték ...