Hogy alakul a nyári darátok?

Tudom, hogy többségetek sorozat rajongó, és hogy főként ilyenkor akad idő bármit is nézni. Ennél a bejegyzésnél arra vagyok kíváncsi, hogy miket néztek ebben az időszakban? Van valamilyen széria, amelyet ilyenkor követtek figyelemmel? Mik azok, amiket ilyenkor hoztok be, mert máskor nincs rá kapacitásotok?


Nálam idén már nem jöhet szóba hosszú lista, ami a darákat illeti. Munka és suli mellett őszi-tavaszi szezonban is alig tudom figyelemmel követni a heti kedvenceimet, nemhogy ilyenkorra besűrítsek még számos szériát. Persze ez nem azt jelenti, hogy nem nézek semmit. Jelenleg a Blindspot első második évadánál tartok, amely meglepő módon nem kicsit nyerte el a tetszésemet. A nyomozós sorozatok nem tartoznak a kedvenceim közé, ám ez más, mint a többi. Az átívelő szál, és a szerethető karakterek miatt megkedveltem a sztorit. Ajánlom nektek is, hiszen már három évad lement belőle, mégsem túl hosszú egy esetleges darára.


Ami még tervben van, az a The Bold Type, bár a csajok története jelenleg is fut. Mivel felirat hiányában csak később tudtam belekezdeni, így csak lassan haladok vele. Bár ki tudja? Mostanában egyre több alkalommal nézek mindenféle felirat nélkül epizódokat. Lehet, hogy a nyár folyamán egy újabb felirat nélküli darába fogok bele.


Nyáron fut még a Shooter, amely már a harmadik évadát éli. Az akciósorozatba a főszereplő, Shantel VanSanten miatt kezdtem bele. Számos kritikát írtam már róla, így nem fejteném ki, hogy mennyire imádom a film alapján készült alkotást.

Régóta tervezem behozni a lemaradást a The Arragement-nél. Azóta elkaszálták a sorozatot, így szerencsére bőven van időm a maradék részekre. Néhol túl drámai, de ettől függetlenül szerettem a széria első pár epizódját. Meglátjuk, hogy ér véget a sztori.


Amit még mindenképp muszáj lesz előre vennem, az a The Handmaid's Tale. Olyannyira nem volt időm mostanában semmire, hogy a második évad első hat része után leragadtam. Szerencsére nem sok van hátra, hiszen a nyaralás alatt próbáltam behozni a lemaradásomat, de már nagyon kíváncsi vagyok, hogy mi történik a szolgálólányokkal a szezon végén.

A fent említetteken kívül mindig van egy szinkronos, amelyet újra megnézek. Jelen esetben épp választás előtt állok, hogy mi szóljon a háttérben huszonharmadik alkalommal is?

Nézitek ezeket a szériákat? Esetleg tudtok valami jót ajánlani nekem így a nyári hőségre, vagy épp a nyaralás során? Köszönettel venném, de szívesen olvasok a ti daralistátokról is!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Rólam

Rólam
Üdv kedves idegen! Ez az oldal a kritikák világába reppent téged, ahol találsz véleményt sorozatokról, filmekről, zenékről és könyvekről is. Emellett napi szinten osztok meg bulvárhíreket és egyéb gondolatokat. Ha kíváncsi vagy a véleményemre, akkor tarts velem! click here →

Látogatók

Cikkajánló

Kiemelt bejegyzés

Eurovision 2018 - Mennyi esélye van az AWS-nek?

Már közel két hónapja annak, hogy eldőlt ki képviseli hazánkat az idei Eurovíziós dalfesztiválon. A lisszaboni elődöntőre az AWS-t küldték ...