Megjelent Miley és Snoop Lion klipje

Hát mit ne mondjak, már az is eléggé meglepett, hogy ők ketten együtt dolgoznak, de mikor meghallottam a dalt megtetszett. Nem tudom miért, de nem volt rossz, most pedig jött a klip. Nem tudom ezek ketten mit gondoltak, mikor ezt leforgatták, de az tuti, hogy nem gondolkodtak. Régen láttam ilyen borzalmas klipet már. Se története, se színvilág, az ég világon semmi. maradok a dal hallgatásánál.
Miley nem is látszik kb. egy jelenetben sem, csak a tükrök és üvegek mögött, ráadásul messze van a széptől. oké, bevallom, jobban szerettem, mikor hosszú haja volt, de rövid hajjal is készültek már róla jó képek, akkor miért kellett ilyen semlegesen feltüntetni?

Snoop Lionról meg már régen megvan a véleményem, vagyis a pasi nem komplett. Esküszöm, semmi élete nincs a csávónak. Szóljatok, ha tévedek, de én egy nővel nem láttam, amióta "ismerem". Se család, se normális zenei élet, mert valljuk be, kevés normális száma van. Annyi, hogy híres, de jó neki. Mit ér el vele? Nekem jobb az életem, mint neki, vagyis az tuti, hogy nem vágyom arra, hogy a helyében legyek. :P
Szóval, visszatérve a klipre, kevés ennél rosszabb videót láttam már, de győződjetek meg ti is róla, hogy nem hülyeséget beszélek. Mondjuk a nézettséget figyelembe véve, a közönségnek bejön....:)
Ha van róla véleményetek, akkor várom őket megjegyzésben! :)


XOXO Réka

2 megjegyzés:

  1. a zene bejön, a klip meg hát érdekes, ha a szöveg jelentésével néznénk lehet lenne valami értelme, na majd lecsekkolom úgy is :P

    VálaszTörlés
  2. Lehet, de akkor is meg lehetett volna oldani valahogy....szebben....:D

    VálaszTörlés

Rólam

Rólam
Üdv kedves idegen! Ez az oldal a kritikák világába reppent téged, ahol találsz véleményt sorozatokról, filmekről, zenékről és könyvekről is. Emellett napi szinten osztok meg bulvárhíreket és egyéb gondolatokat. Ha kíváncsi vagy a véleményemre, akkor tarts velem! click here →

Látogatók

Cikkajánló

Kiemelt bejegyzés

Eurovision 2018 - Mennyi esélye van az AWS-nek?

Már közel két hónapja annak, hogy eldőlt ki képviseli hazánkat az idei Eurovíziós dalfesztiválon. A lisszaboni elődöntőre az AWS-t küldték ...