Fél óra Csobot Adéllal

Ma voltam egy rendezvényen, ahol volt egy program, ami felkeltette az érdeklődésemet, gondoltam megnézem. Ez pedig Csobot Adél fellépése. Eddigis szerettem ezt a lányt, de ezentúl még jobban fogom.
Mint általában, most is folyamatosan vigyorgott. Késett egy picit, de mivel a műsor is csúszott, nem lehetett észre venni.
A színpadi jelenléte csak még jobban bejárta a teret. Sem táncosok, se senki, egyedül képes volt betölteni a színpadot. A That man című dallal kezdte meg a sort, majd jött a Hanky Panky, később a Például Te, Te, Te és a Locomation. Az utolsó X-Faktoros dala a Back it up volt, majd az első saját dalát is elénekelte, ami nem más, mint a Swing-hatás.
Nem gondoltam, hogy tényleg ilyen egyedi és erős hangja van, de rájöttem, hogy lehetséges a dolog. Valóban, a hangja, a ruhája, ami mellesleg ugyanaz a ruha volt, amit az első X-Faktoros megjelenésén hordott a That man alatt, amit szóvá is tett, minden klappolt. Az idő is szerencsére jó volt.
Több dalnál is hívott fel táncosokat és nézőket, majd a Locomation című dalnál még a fiatalabb közönséggel vonatozott is, még a színpadról is lejött.
Egyszerűen nem volt az egész dologban semmi rossz, nem is vártam mást, na jó, max. kicsit jobb lett, mint gondoltam.
Később persze lehetőségünk akadt, hogy autogramot és közös képet csináltassunk vele, amit meg is tettem, ráadásul a kutyámmal, aki végig velem volt. Mikor sora kerültem, adott egy aláírást és észrevette az ebemet, majd közölte, hogy nagyon édes és meg is simogatta. Tényleg nagyon rendes lány. Amúgy szinte olyan, mint én. Majdnem egyidősek is vagyunk, szóval így könnyebb, de tényleg, azért még hátul kicsit szokatlanul mozog, kevesebbet nevet, mint a színpadon, meg is volt illetődve, vagy nem is tudom, de ettől függetlenül végig mosolygott. Mondta, hogy köszönöm a képet és az aláírást és persze mindenkivel közölte, hogy nincs mit. Tudom, hogy ő is ember, de akikkel eddig találkoztam sztárok, Fekete Dávid vagy Bencsik Tamara stb....mindig azok voltak a legközvetlenebbek, akikről nem hittem, hogy azok. Fekete Dávid például egyáltalán nem volt az, sőt...viszont Tamara, nagyon, még beszélgettem is vele, ahogy egy picit Adéllal is.
Örülök, hogy megismerhettem őt és remélem, akinek eddig nem volt szimpi a lány, akkor most kicsit megszerette, mert én nagyon is. :)

Csináltam pár képet is, de a bácsik feje folyton útban volt, plusz csak telefonról sikerült, de azért ez is valami, mellesleg nem is a képek a fontosak, hanem az élmény! :)

XOXO Réka

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Rólam

Rólam
Üdv kedves idegen! Ez az oldal a kritikák világába reppent téged, ahol találsz véleményt sorozatokról, filmekről, zenékről és könyvekről is. Emellett napi szinten osztok meg bulvárhíreket és egyéb gondolatokat. Ha kíváncsi vagy a véleményemre, akkor tarts velem! click here →

Látogatók

Cikkajánló

Kiemelt bejegyzés

Eurovision 2018 - Mennyi esélye van az AWS-nek?

Már közel két hónapja annak, hogy eldőlt ki képviseli hazánkat az idei Eurovíziós dalfesztiválon. A lisszaboni elődöntőre az AWS-t küldték ...