Tuti Gimi - 1. évad

Sosem láttam egy részt sem a sorozatból, gondoltam egy nyári darának jó lesz. Őszintén szólva már rögtön az első rész megfogott, nagyon kellett végre egy sorozat, ami a tinikről szól, akik felnőnek és persze hosszú. Mindig mondtam másoknak, hogy nem szeretem a rövid sorozatokat, a filmeket meg végképp nem nagyon. Könnyen beleélem magamat mindenbe és gyorsan vége szakad, ez nem jó.



Igazából sokat hallottam a sorozatról és mondom, hátha megtetszik, megnézem az első részt. Amint lezavartam, le is töltöttem az egész első évadot és nem kellett hozzá egy hét, hogy végezzek vele. Egyetlen szereplőt ismertem az egész szériából, ő pedig Chad, akit még a Szívek szállodájában ismertem meg, ahol teljesen más karaktert játszott. Könnyű volt megszokni, hogy nem ugyanaz a srác. A szinkronhangokkal semmi bajom és persze a többi szereplővel sem. 


Már az első részben észrevettem Natet, akit az évad során egyre jobban megszerettem és reménykedtem is benne, hogy lesz, akit megszeretek, mert mikor a 6. évad végén kiszáll Chad, akkor nem lett volna ki miatt néznem, de van. Nate és Haley szerelme pedig sokkal jobban tetszik, mint Luke és Brooke, illetve Payten. Mind a két csajjal el tudom képzel, de Paytenhez jobban illik.

Persze van olyan szereplő, akiért nem vagyok oda, legalábbis eddig. Dan és Keith is nagyon irritáló, bár utóbbit még elviselem. Brooke is az elején unszimpatikus volt, de megszerettem.
Az elején azt hittem, hogy Lucas és Haley egyszer összejönnek, mert elég fura köztük a levegő, de aztán megszoktam, hogy ők csak barátok.

Az utolsó rész elég eseménydús volt, azon kívül, hogy a kosármeccs közben vágtak be jeleneteket. Rögtön haleyvel és Nathennel kezdeném, amikor kiderült Luke számára, hogy házasok. Biztos, hogy a második évad elején láthatjuk, vagy legalábbis megtudjuk, hogyan is történt a dolog, mert engem érdekelne. Oké, hogy Nate egyedül lakik és önálló életet él, de számomra elég furcsa volt, hogy két 17 éves összeházasodik ilyen gyorsan. Keith és Luke elment, de azt tudom, hogy visszatérnek Tree Hillbe Dan miatt. Luke anyja és Payten apja nagyon összeillenek, de nem hiszem, hogy hosszútávú lesz a dolog, a gyerekek miatt gondolom, mert azért egy-két részletnek utána néztem. 

Sajnos csak a 6. évadnál tartanak itthon a szinkronnal, de nem zavar, mert majd megnézem a maradékot felirattal. 

Az évad értékelése: 10/10. Ritkán adok tízet egy egész évadra, de ez megérdemli. Nem volt egy unalmas rész sem. Mindig történt valami meglepő és plusz pont, hogy nem mindig az történik, amire az embert gondol.

1 megjegyzés:

  1. Én is még csak a 6. évadig jutottam el vele, de még tavaly. Mikor én néztem még a 6. évadhoz felirat is alig volt, ezért abbahagytam a nézését, pedig már nagyon régóta néztem. Először tévében láttam, utána elkezdtem online nézni. Lehet valamikor folytatni fogom.

    VálaszTörlés

Rólam

Rólam
Üdv kedves idegen! Ez az oldal a kritikák világába reppent téged, ahol találsz véleményt sorozatokról, filmekről, zenékről és könyvekről is. Emellett napi szinten osztok meg bulvárhíreket és egyéb gondolatokat. Ha kíváncsi vagy a véleményemre, akkor tarts velem! click here →

Látogatók

Cikkajánló

Kiemelt bejegyzés

Eurovision 2018 - Mennyi esélye van az AWS-nek?

Már közel két hónapja annak, hogy eldőlt ki képviseli hazánkat az idei Eurovíziós dalfesztiválon. A lisszaboni elődöntőre az AWS-t küldték ...