Taylor Swift ft. Ed Sheeran - Everything has changed

Megjelent Taylor Swift és Ed Sheeran közös klipje az Everything has changed. Taylor és Ed csak a klip végén jelenik meg, de úgy gondolom, hogy ez így volt jó. 
Maga a videó két kisgyermekről szól, akik egymásba szeretnek. Mikor a két énekes megjelenik a végén, akkor tulajdonképpen a két gyermekért mennek el az iskolába.
Nem titkolom, hogy imádom Taylor dalait és klipjeit, mert mindig van történetük, nem csak úgy vannak és se füle se farka az egésznek. Bár Edet annyira nem szeretem, viszont van egy-két száma, ami szívesen hallgatok. Ez a duett szerintem nagyon jól sikerült és remélem, hogy másnak is így tetszik majd.



A videó értékelése: 10/9. Egyedül azért nem kap tízest, mert nem vagyok oda a lassú dalokért, ettől függetlenül nagyon jól elkészítették a kisfilmet.
Nektek, hogy tetszik?

1 megjegyzés:

  1. Én pont fordítva vagyok, nekem Ed a kedvencem, annyira szeretem a számjait, Taylortól meg csak pár tetszik, az is a régebbiek közül. Ez a duett viszont a kedvenceim közzé tartozik. A megjelenés napján már láttam a klipet, gyorsan meg is osztottam. Maga a számot már nagyon régóta ismerem és kedvencemnek tartok, nagyon szép a szövege, és van benne rész ami rám illik, azért is fogott meg annyira. :D

    VálaszTörlés

Rólam

Rólam
Üdv kedves idegen! Ez az oldal a kritikák világába reppent téged, ahol találsz véleményt sorozatokról, filmekről, zenékről és könyvekről is. Emellett napi szinten osztok meg bulvárhíreket és egyéb gondolatokat. Ha kíváncsi vagy a véleményemre, akkor tarts velem! click here →

Látogatók

Cikkajánló

Kiemelt bejegyzés

Eurovision 2018 - Mennyi esélye van az AWS-nek?

Már közel két hónapja annak, hogy eldőlt ki képviseli hazánkat az idei Eurovíziós dalfesztiválon. A lisszaboni elődöntőre az AWS-t küldték ...