Pretty Little Liars - 4. évad 9. rész

A heti rész egész izgalmas és eseménydús volt az évad eddigi részeihez képest. Több dolog kiderült és még akár egy fordulatot is láthattunk benne, aminek a lényegét még nem tudni, de biztosan később nagyobb jelentősége lesz.

A 9. részben volt Em születésnapja, amit egy bulival ünnepeltek meg. Emily találkozott egy edzővel, aki szerint nem lenne kész egy úszás ösztöndíjra, ha halasztana egy évet, amit főleg a sérülésének "köszönhet".
A múlt heti rész végén Mona a rendőrségen bevallotta, hogy ő ölte meg Wildent, ami bár nem igaz, ennek köszönhetően Hannah anyja óvadék ellenében kijöhetett a börtönből.
Mivel Hanna apja nem volt hajlandó segíteni, titokban Ted volt az, aki kifizette az egy milliós óvadékot, így Hanna anyja házi őrizetben van a tárgyalásig.
Ami Spencert illeti, neki elég kevés és érdektelen szerep jutott a részben, ez most nem róla szólt, viszont Aria elég érdekes szálat kapott Jake-el. Bár a lány nem biztos benne, hogy képes lenne még valakit beengedni az életébe a srác úgy gondolja, hogy meg lehetne próbálni, így egy csók után valószínűleg együtt lesznek. Ezra, aki Aria barátja volt bár kapott szerepet a részben, szerintem kicsit sokat is, ugyanis ez a sorozat nem róla szól, mégis egy semmitmondó szálat kapott, ami komolyan mondom, olyan felesleges, mint annak a rendje. Az, hogy a fiát meg akarja szerezni, hogy ne vihesse el az anyja, akkor még érdekes lenne, ha Ariaval járna, de így nem. Hiába az egyik kedvenc szereplőm, addig ne nagyon szerepeltessék, amíg nem kapna egy értelmes szálat végre, mert ennek így semmi értelme, csak időhúzás.


Toby és Caleb nem szerepelt a részben, de Spencer barátja a rész végén egy érdekes helyen tűnt fel, legalábbis a neve. Bár nem tudni, hogy miért és hogyan, de -A valamit küld neki, valószínűleg a következő részben, ez nem más, mint egy kotta és egy kis cetli. A kis papíron valószínűleg egy üzenet van, a kottát még nem érteni, de lehet, hogy később kiderül.

A rész végén Jennát megtalálja Emily a tóban, akire először azt hitte, hogy Spencer. Valószínűleg -A rendezte le a csajt, mert valamit tudott Ali haláláról, amit bár nem akart elmondani Ariának, a lány nagyon kíváncsi volt, így valószínűleg -A biztos akart lenni abban, hogy nem tudja meg azt a bizonyos dolgot.
Amúgy örülnék neki, hogy az ilyeneket esetleg csak a nézők megtudhassák, ha már a színészek nem, mert így kezd unalmas lenni a dolog. Az is jó volt, amikor Tobyról csak mi tudtunk és azt figyelte mindenki, hogy -A Team tag.

A rész értékelése: 10/7. Többet bár nem érdemel, így is sokkal jobb volt, mint a mostani részek. Volt benne több meglepő dolog, de ha a felesleges szálakat, amiket már írtam, nem vesszük figyelembe, akkor egész jó kis rész volt. Még azt is mondanám, hogy várom a következőt. :D

4 megjegyzés:

  1. Nekem az Aria és Jake-szál tetszett, de ez a kavarás Emily körül, amikor mindig kitalálnak egy random dolgot, engem untat. Igazad van abban, hogy Ezra is tök felesleges volt. Szerintem lesz Ezria pillanat, mert valami olyat olvastam, hogy lesz egy túlfűtött jelenetük a 12. (?) részben. A mostani részek egész szórakoztatóak. Jenna majdnem kinyírása meglepett, de nekem hülyén jött ki, hisz az évadban most szerepelt először.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Valami biztos lesz Ezra és Aria között, de remélem is, hiszen Ezria párti vagyok nem is kicsit! :D

      Törlés
  2. Szerintem nagyon unalmasak ezek a részek, bár ez kivételesen tényleg nem volt olyan rossz. Azonban az, hogy állandóan semmitmondó jeleneteket raknak egymás után, már kicsit idegesítő. Ezrával tényleg kezdhetnének már valamit, hiába nekem is az egyik kedvencem, vagy történjen vele valami vagy inkább írják ki.
    Spencernek az egész évadban nem volt egy normális szála. Az is egyértelmű volt szerintem, hogy Ted fizette ki az óvadékot meg, hogy nem Spencert ölték meg. Szóval jó lenne végre már valami izgalmas rejtély vagy derüljön ki ki A, red coat, de ez a semmit tevés már fölösleges.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is így vagyok vele, de szerintem félnek a készítők, hogyha kiderül ki is -A, akkor nem nézné senki a sorozatot, de szerintem akkor is el lehetne még egy évadig simán a széria, mert akkor egy csomó mindenre fény derülhetne :)

      Törlés

Rólam

Rólam
Üdv kedves idegen! Ez az oldal a kritikák világába reppent téged, ahol találsz véleményt sorozatokról, filmekről, zenékről és könyvekről is. Emellett napi szinten osztok meg bulvárhíreket és egyéb gondolatokat. Ha kíváncsi vagy a véleményemre, akkor tarts velem! click here →

Látogatók

Cikkajánló

Kiemelt bejegyzés

Eurovision 2018 - Mennyi esélye van az AWS-nek?

Már közel két hónapja annak, hogy eldőlt ki képviseli hazánkat az idei Eurovíziós dalfesztiválon. A lisszaboni elődöntőre az AWS-t küldték ...