Insatiable - Csalódtam a sorozatban

A Netflix újdonsága nemrég került bemutatásra, és már nagyon vártam, hogy végre megnézhessem. Sajnos csalódnom kellett és nem pozitívan. Reméltem, hogy a plattform összehoz végre egy minőségi szériát, de nem így lett. A 13 okom volt után, talán ennek volt a legnagyobb visszhangja, sokan tiltakoztak is ellene, most már látom, hogy alaptalanul. Egyszerűen nem lehet komolyan venni az Insatiable-t. 


Nem fogok túl sokat írni róla, mert egyszerűen borzalmas volt. Az első rész elejét még csak-csak meg bírtam nézni, aztán vártam, és vártam, de nem jött az áttörés. Nem szól szinte semmiről. Az alaptörténetben is lett volna potenciál, de inkább csak egy humoros, ámde annál gyengébb pilotot láthattunk a készítőktől. 

A színészekkel nincs gond, és talán emiatt nem kapcsoltam ki az első tíz perc után. Debby Ryan-t már régóta ismerem, ahogy Alyssa Milano sem most kezdte az ipart. A két színésznő viszi a hátán a sorozatot, legalábbis, amennyit láttam belőle. Debby tündököl a szerepében, és sokat hozzátett ahhoz, hogy kicsit is élvezzem ezt az egész viccet. A Netlfix komolyan gondolta ezt a fajta történetmesélést? Vagy csak velem van a baj?


Mondhatnám, hogy azért volt, mert angolul néztem, felirat nélkül, de nem így van. Annyit bőven értettem, amennyi szükséges volt, és csalódás is ért. Nem mondom, hogy nem ajánlom, mert valakinek biztos bejön egy ilyen sztori, de én hanyagolom az évad többi részét. Azért azt is hozzáteszem, hogy nekem már a 13 okom volt sem a kedvencem. Nem bírtam végignézni az első szezont, így ezek alapján tényleg csak az én fejemben vannak téveszmék. Vagy talán kinőttem már ezt a stílust.

Értékelés: 10/2. A két pont Debby és Alyssa miatt ment, de ennél többet még csak véletlenül sem adnék rá. Pedig mennyire vártam már egy nézhető szériára!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Rólam

Rólam
Üdv kedves idegen! Ez az oldal a kritikák világába reppent téged, ahol találsz véleményt sorozatokról, filmekről, zenékről és könyvekről is. Emellett napi szinten osztok meg bulvárhíreket és egyéb gondolatokat. Ha kíváncsi vagy a véleményemre, akkor tarts velem! click here →

Látogatók

Cikkajánló

Kiemelt bejegyzés

Eurovision 2018 - Mennyi esélye van az AWS-nek?

Már közel két hónapja annak, hogy eldőlt ki képviseli hazánkat az idei Eurovíziós dalfesztiválon. A lisszaboni elődöntőre az AWS-t küldték ...