Ajánló

Az egyik kedves írótársam blogján olvastam a következő sorokat:
"Ha már valaki veszi a fáradtságot, hogy történetbe kezd és publikálja - legyen az kezdő, vagy profi író -, tiszteljük meg annyival a bloggereket, hogy miután elolvastuk a bejegyzést, írjunk egy pár mondatos véleményt róla."
A teljes cikk ITT olvasható. Bár nem szokásom a kritikák mellett ilyenekkel foglalkozni, de Liona Turn-nak teljesen igaza van és én magam sem tudtam volna szebben megfogalmazni a gondolataimat. Manapság valóban sokan írnak blogot, de engem az is tud idegesíteni, hogyha valaki csak feliratkozókat gyűjt. Ha egyszer valakinek tetszik, amit csinálsz, akkor biztosan rá fog kattintani a blog követésére, nem kell tőle követelni a dolgot. Nekem például nincs sok követőm, bár nekem ez pont elég, hiszen, aki valóban szereti az irományaimat, az úgyis visszatér a nélkül is, hogy feliratkozna. Ráadásul, ha ebből indulunk ki, 40 követőm van, de a napi látogatottságom bőven 200 felett szokott lenni. Tehát nem lesz minden olvasóból követő, főleg, hogy nincs is mindenki fent, így nem is tudna feliratkozni.
Nekem is jól esik, ha néha csak egy-egy mondatot írtok, akár a véleményetekről az adott témában, vagy a bloggal való észrevételeteket, az sem zavar, ha mindezek nem jól vannak megfogalmazva, vagy éppen nem kedves szavak, de legalább van, aki olvas és képes kifejetni a véleményét!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Rólam

Rólam
Üdv kedves idegen! Ez az oldal a kritikák világába reppent téged, ahol találsz véleményt sorozatokról, filmekről, zenékről és könyvekről is. Emellett napi szinten osztok meg bulvárhíreket és egyéb gondolatokat. Ha kíváncsi vagy a véleményemre, akkor tarts velem! click here →

Látogatók

Cikkajánló

Kiemelt bejegyzés

Eurovision 2018 - Mennyi esélye van az AWS-nek?

Már közel két hónapja annak, hogy eldőlt ki képviseli hazánkat az idei Eurovíziós dalfesztiválon. A lisszaboni elődöntőre az AWS-t küldték ...