Pretty Little Liars - Az a bizonyos rész

Hamarosan a Pretty Little Liars történetében is eljön az a rész, amiről nagyon sok sorozat csak álmodozik, ugyanis jövő héten kedden kerül adásba a széria 100. része, amiben sok lesz a visszatérő szereplő, akiket már rég láttunk, illetve a ravenswoodi "nyaralásából" visszatérő Caleb is megjelenik a részben. Az utóbbi részekről nem írtam kritikát, mert nem láttam értelmét. A széria minősége részről-részre rosszabb lesz, szerintem, bár mindig vannak olyan pillanatok, amik miatt megnézem a következő részt.


A sorozat még 2010-ben indult el. Már akkor hatalmas sikernek örvendett, majd később még több nézőt vonzottak a lányok története. Sajnos már annyi titok van, hogy szerintem a készítők sem tudják követni, hogy melyik van megoldva és melyik nem, ami a széria rovására megy. A legnagyobb baj, hogy az alaptörténet titka, hogy ki -A, nem derült ki máig sem és szerintem 5 éve elég hosszú idő egy ilyen dolog húzására. Jó lenne, ha kiderülne és újabb rejtélyekkel lenne tele a sorozat, akkor talán meg lehetne menteni, mert így csak jönnek a gyilkosságok, de alig derül ki valamelyikről bármi is.

A századik részt csak amiatt várom, mert a legtöbb szereplő fel fog tűnni benne, mint Caleb, Toby vagy éppen Jenna. Persze más miatt is várom, de az a többi részben is megvan. Magyarul, ki is -A. A legtöbb rajongó szerintem már csak amiatt követi a sorozatot, de egy ideig ez nem fog kiderülni, hiszen berendelték a 6. és 7. évadot is, amelyek már az egyetemi évekről fognak szólni, de a 7. biztosan.

Egy pár képet hoztam az ünneplésről, illetve a hivatalos epizódképek is itt vannak előzetessel együtt!















Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Rólam

Rólam
Üdv kedves idegen! Ez az oldal a kritikák világába reppent téged, ahol találsz véleményt sorozatokról, filmekről, zenékről és könyvekről is. Emellett napi szinten osztok meg bulvárhíreket és egyéb gondolatokat. Ha kíváncsi vagy a véleményemre, akkor tarts velem! click here →

Látogatók

Cikkajánló

Kiemelt bejegyzés

Eurovision 2018 - Mennyi esélye van az AWS-nek?

Már közel két hónapja annak, hogy eldőlt ki képviseli hazánkat az idei Eurovíziós dalfesztiválon. A lisszaboni elődöntőre az AWS-t küldték ...