Lucy Hale - You sound good to me

Nem rég írtam egy kritikát már Lucy Hale első saját daláról. A dalhoz megkaptuk a videót is. Ahogy a szám is, úgy a videó is countrysra sikeredett, bár viszonylag független és más elemeket is felfedezni benne. Lucy kinézetével semmi baj. A haja, a ruhája, a cipője és minden, amit visel a kisfilmben kifogástalan. A dalt mára megkedveltem és előszeretettel hallgatom akár többször is egymás után.

A videónak nincs különösebb története, ami miatt szomorú is vagyok, de szerencsére a dal még mindig kiváló. A sok country-sztár, akit ígértek, az elmaradt, vagyis én nem fedeztem fel benne, de aki igen, az szóljon, lehet, hogy nem figyeltem eléggé.
Reméljük, hogy sem a színészettel, sem a zenei életével nem hagy fel soha, mert, mint már mondtam ebben is nagyon tehetséges, olyannyira, hogy a napokban találtam több élő fellépését is és meg kell, hogy mondjam, hogy bár Demihez nem hasonlít, de hatalmas hangja van. Tiszta, kellemes és erős is, ami manapság ritka is. Azt hittem, hogy a felvételek miatt lettek ilyen dalai, mint eddig, de úgy látom, hogy hallunk még felőle, de remélem azt is, hogy nem lesz tucatsztár.

A videó értékelése: 10/6. Sajnálom, de a videóban csak Lucy fogott meg a többi nem, viszont a dal értékelése egyértelműen 10/10.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Rólam

Rólam
Üdv kedves idegen! Ez az oldal a kritikák világába reppent téged, ahol találsz véleményt sorozatokról, filmekről, zenékről és könyvekről is. Emellett napi szinten osztok meg bulvárhíreket és egyéb gondolatokat. Ha kíváncsi vagy a véleményemre, akkor tarts velem! click here →

Látogatók

Cikkajánló

Kiemelt bejegyzés

Eurovision 2018 - Mennyi esélye van az AWS-nek?

Már közel két hónapja annak, hogy eldőlt ki képviseli hazánkat az idei Eurovíziós dalfesztiválon. A lisszaboni elődöntőre az AWS-t küldték ...