Mi várható a továbbiakban?

Szerintem mindenki észre vette, hogy nincs frissítés a blogon. Ennek több oka is van. Próbálkoztam a német végezetével többet foglalkozni vele, de szerintem csak kevesebb időm jutott az oldalra, amit nagyon sajnálok. Az a helyzet, hogy nincs semmi időm. Dolgozom, amivel még nincs is gond, lenne időm kritikát írni, viszont nincs miről. Az, hogy reggel jövök és este megyek, nem teszi lehetővé, hogy bármilyen sorozatba vagy filmbe belekezdjek. Ahogy azt már pár hónappal ezelőtt megírtam, szünetet tartok júniusig, de sajnos tovább kell húznom az időt, ugyanis semmi esély egy esetleges folyamatos folytatáshoz, hiszen nincs időm és egyé dolgok is hátráltatnak abban, hogy teljes erőmmel az oldallal foglalkozzak. Ahogy azt már megszokhattátok, lehet, hogy lesznek időszakok, amikor napi szinten lesz kritika, de inkább azt mondom, hogy heti párral próbáljátok beérni. Ha más nem is, egy jó kis zeneajánlót vagy kritikát összedobok nektek, ne maradjatok Revorina nélkül. 

Ami a továbbiakat illeti, nem tudom, hogy mikor áll helyre minden, de én azt mondanám, ha suliba megyek, akkor legelőbb augusztus vége, szeptember eleje, attól függően, hogy ott mennyire lesz szűkös a határidőm. Mindenképpen próbálok a legtöbb hírrel és kritikával is meglepni benneteket addig, de ahogy eddig se, úgy most se vegyetek semmit 100%-ra. 

Köszönöm a megértéseteket és remélem, hogy addig is és a szünet után is velem tartotok majd! Azoknak különösképp hálás vagyok, akik a mai napig a kritikák hiánya ellenére is felnéznek az oldalra, mert vagytok páran. Köszönöm nektek is!

UI: Az oldal facebookján továbbra is napi szinten jelen vagyok. Lájkoljatok, ha még nem tettétek meg!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Rólam

Rólam
Üdv kedves idegen! Ez az oldal a kritikák világába reppent téged, ahol találsz véleményt sorozatokról, filmekről, zenékről és könyvekről is. Emellett napi szinten osztok meg bulvárhíreket és egyéb gondolatokat. Ha kíváncsi vagy a véleményemre, akkor tarts velem! click here →

Látogatók

Cikkajánló

Kiemelt bejegyzés

Eurovision 2018 - Mennyi esélye van az AWS-nek?

Már közel két hónapja annak, hogy eldőlt ki képviseli hazánkat az idei Eurovíziós dalfesztiválon. A lisszaboni elődöntőre az AWS-t küldték ...