Eurovision 2015 - 1. elődöntő ÉLŐ

Hivatalosan is megkezdődik az idei verseny. A következő két órában folyamatosan közvetítem a történéseket, de a dalokról külön már nem kaptok leírást érhető okokból! Jó szórakozást!


21:00 - Conchita Wurst nyitja meg a showt a tavalyi nyertes dallal! Micsoda ruha!

21:10 - Megérkeztek a műsorvezetők, akik levezénylik a 60. Eurovíziós dalfesztivált a bécsi Stadhalleben.

21:17 - A moldvai srác - aki amúgy ukrán - (figyelitek, ez manapság már menő, ha nem a saját országod színében indulsz) élőben sem alkotott nagyot.

21:21- Nee....nem szeretem az alvós dalokat így estefele, főleg nem az örményektől. Az egyik pasasnak van egy kis hangja, meg az ékszer nélküli nőnek is, de alapjáraton ezt is hanyagolnám a döntőből. (Megint senkit nem juttatok tovább? Érdekes lesz ez így...)

21:25 - A belga srác ezek szerint nem csak nekem tűnik őrültnek. Ettől függetlenül továbbra is szeretném a döntőben látni, mert a dal még mindig nagyon egyedi és hatásos...legalábbis nálam.

21:29 - A holland nő dala felvételen még egy szinten be is jött, de később sem szerettem meg, ráadásul élőben sincs olyan igazán jó hangja, sőt...mondhatni, hogy eléggé hamis.

21:32 - Értem én, hogy mi is a finneknél a lényeg, de az idei mezőny legrosszabb dala számomra. A rossz álom már biztos, pedig így is keveset fogok aludni.

21:33 - Felébresztjük az ausztrálokat.....szerintem nem reggel van ott, hanem hajnal, de aludni sem tudtak véleményem szerint, annyira izgultak.

21:39 - A görögök minden évben tetszettek eddig, viszont nem hozzájuk méltó. Nincs benne a hagyomány, amit tőlük megszokhattunk, egy átlagos balladával indultak el, mint a legtöbben.

21:42 - Az észtek...végre egy olyan, amit nyugodt szívvel tovább juttatnék. Igaz, hogy nem a legjobb dal, de tökéletesen van előadva. Látva viszont a képernyőt...sajnálom, hogy végül nem fekete-fehér lett itt is a kép.

21:46 - Na igen...megint egy, amit hagyjunk itt leveszni. A macedón dalban egy-két rész van, amire azt mondom, hogy ez még tetszik is, de összességében már az első pár másodpercnél elvesztette nálam a versenyt a többiekkel szemben.

21:50 - Úúú...a szerbek. Az a ruha azért nagyon ott van. A nő hangja is tetszett már a felvételen is, ráadásul a dal sem olyan rossz, élőben sem. Még akár lehet is belőle valami később, ha továbbjutna.

21:54 - Boggie érkezik a világbékés dalával és jöhetnek az utálkozó kommentek, nem az a bajom, hogy magyar, hanem maga a dal borzalmas. Aludni tökéletes, ráadásul a színpadi koncepció sem ér semmit számomra.

21:59 - A fehéroroszok viszont igenis tetszenek. Érdekes a férfi hangja élőben is, a dal pedig nálam nagy esélyes, kérdés, hogy a közönségnek mennyire fog bejönni.

22:04 - Az orosz dal még mindig kétesélyes számomra. Egyszer tetszik, egyszer nem...a hangulatomtól függ. Most viszont nagyon tetszik, a nőnek van ám hangja, amit meg is mutat. A ruhát pedig egyenesen imádom.

22:10 - A dánok nekem megint nagyot alkottak. Igaz, hogy élőben messze nincs a legjobbtól, de én imádom a dalt. Nyertes esélyük nincs, de szívesen meghallgatnám még a döntőben.

22:13 - Az albán dal nagy esélyes az eddigi esélylatolgatásoknál, ám nekem nem a kedvencem, még a legjobbak között sincs szerintem. Persze minden magánvélemény, amit most leírok, de nekem ez nem valami különleges.

22:17 - A románok dala sokáig nem tetszett, de végül beleszerettem. A videó gyönyörűségérők írtam már, de a színpadi kép sajnos elmaradt. Nem baj, így is drukkolok nekik!

22:21 - A mai utolsó dal a grúzoké. A dala amúgy nem rossz, a hangjára sem lehet panasz, de nekem nem túlzottan jött be összességében. Hallgatom, szeretem, de nem hiszem, hogy sokra megy vele. Ne legyen igazam! A színpadi kép mellesleg szerintem ütősre sikeredett.

Akkor most választani kéne tíz előadód? Ez igen érdekes lesz, mert nagyjából háromra mondtam azt, hogy mehet a döntőbe? Na mindegy...örüljenek, hogy nem egyedül döntök, mert nem lenne túl nagy verseny. Ezért is jó ez az egész, nem tudhatod, hogy mi lesz a végkifejlet.

22:25 - Megkezdődött a szavazás!

Nálam esélyes, ha már választani kell: Örményország, Belgium, Görögország, Észtország, Szerbia, Fehéroroszország, Oroszország, Dánia, Románia és még egy kéne....legyen mondjuk Albánia. Alig negyed óra múlva kiderül, hogy mennyire tudok tippelni és Európa mennyire ért velem egyet.

22:33 - Megmutatják nekünk Bécs nevezetességeit, látványosságait és az egész várost.

22:42 - A szavazásnak vége!

22:47 - Még mindig imádom az ausztrálokat és az egész dolgot. Örülök, hogy itt vannak, nagyon aranyosak és még a dal is nagyon tetszik.

22:52 - Most megmutatják az automatikusan döntő országokat és közben húzzák az emberek idegeit.

22:57 - Kezdjük meg az eredményhirdetést. A továbbjutók: Albánia, Örményország, Oroszország, Románia, Magyarország, Görögország, Észtország, Grúzia, Szerbia és Belgium.

Na...még egy részét el is találtam. Bármennyire is nem szeretem a magyar dalt, örülök, hogy ott vagyunk a döntőben! Következő elődöntő: csütörtök 21:00. Akkor is érkezem az élő blogommal!

6 megjegyzés:

  1. Drága Revorina! Imádlak! Hatalmas Eurovision rajongó vagyok. Minden évben izgatottan várom. Köszönöm az "élő közvetítést". Nekem a Belga srác a favom, de A Grúz lány is tetszett, illetve a Románok. Boggie nagyon be volt ijedve szerintem...kíváncsi vagyok az eredményre :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy mások is ennyire szeretik! A grúz lány amúgy nem rossz, kérdés, hogy elég lesz-e a továbbjutáshoz. Boggieról már sokszor írtam nektek...szerintem már mindenki azt hiszi, hogy utálom a csajt. :D

      Törlés
    2. Nekem alapvetően a lánnyal semmi bajom, mert szó mi szó, tényleg szép hangja van. De szerintem pöttyet túl van Sztárolva, egy kissé túlságosan is felkapott 16 éves csajszi, mindez azért, mert szép témáról énekel. :\

      Törlés
    3. Hát...szerintem maximum kellemes hangja van, mint jó. Amúgy egyetértek...kicsit már unalmas a dolog. Arról nem is beszélve, hogy a téma még oké lenne, ha nem kéne közben elaludnom.

      Törlés
    4. No akkor hajrá-hajrá! :D

      Törlés
  2. U.i: Nekem ez az állatosdi kissé elcsépelt...:D a tavalyi dalok aláfestésével...
    Conchita (vagy hogy írják) pedig egész szimpatikus :)

    VálaszTörlés

Rólam

Rólam
Üdv kedves idegen! Ez az oldal a kritikák világába reppent téged, ahol találsz véleményt sorozatokról, filmekről, zenékről és könyvekről is. Emellett napi szinten osztok meg bulvárhíreket és egyéb gondolatokat. Ha kíváncsi vagy a véleményemre, akkor tarts velem! click here →

Látogatók

Cikkajánló

Kiemelt bejegyzés

Eurovision 2018 - Mennyi esélye van az AWS-nek?

Már közel két hónapja annak, hogy eldőlt ki képviseli hazánkat az idei Eurovíziós dalfesztiválon. A lisszaboni elődöntőre az AWS-t küldték ...