Eurovíziós dalkritikák: Montenegro

Miért van az, hogy egyes országok felvállalják a nyelvüket, mások meg nem, köztük mi is? Én értem, hogy az angolt mindenki érti és menő is, de semmi értelme mindenkinek úgy énekelni egy eurovíziós dalfesztiválon. Ennyi erővel mehetne minden franciául, az az egyik hivatalos nyelve az úniónak. Sosem értettem meg és többször hangot adtam annak, hogy jó lenne egy ilyen szabály, de én csak én vagyok, lehet, hogy valakinek ez jön be, de szerintem Montenegro dala így is remekül sikerült, mégha nem is értem, hogy miről énekel Knez.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Rólam

Rólam
Üdv kedves idegen! Ez az oldal a kritikák világába reppent téged, ahol találsz véleményt sorozatokról, filmekről, zenékről és könyvekről is. Emellett napi szinten osztok meg bulvárhíreket és egyéb gondolatokat. Ha kíváncsi vagy a véleményemre, akkor tarts velem! click here →

Látogatók

Cikkajánló

Kiemelt bejegyzés

Eurovision 2018 - Mennyi esélye van az AWS-nek?

Már közel két hónapja annak, hogy eldőlt ki képviseli hazánkat az idei Eurovíziós dalfesztiválon. A lisszaboni elődöntőre az AWS-t küldték ...