Eurovision 2015 - Az első középdöntő résztvevői

Ma este kilenc órakor megkezdődik az idei Eurovíziós dalfesztivál show része. A vasárnapi megnyitón mindegyik ország jelen volt a Rathausplatzon, ahol 300 méteres vörös szőnyegeknhaladhattak végig a delegációk. A három órás bevonulást a tavalyi győztes, Conchita Wurst kezdte meg, majd sorban érkeztek az országok. A legnagyobb baki, - vagy nem tudom mi volt ez az egész - hogy mindegyik ország megérkezését mutatták, kivéve a miénket. Kerestem is Boggiet, aki valahol a vége fele tűnt fel, de csak már miután régen megérkezett. Szerintem ez szégyen volt az egész közvetítésben és nem is feltétlenül az osztrákok hibája, hanem a rendezői, aki figyelhetett volna jobban is. 


Lényegében tehát ma este kilenckor a Duna kezdi el vetíteni az első középdöntőt, ahol ezek az országok vesznek részt a következő sorrendben:

















(Az ország neveire kattintva eléritek a kritikákat, amit írtam róluk!)

Ebben az elődöntőben szavaz három automatikusan bejutott ország. Ezek Ausztria, Franciaország és Spanyolország, de ne feledkezzünk meg Ausztráliáról sem, akik mind a két megmérettetésen esélyt kaptak, hogy szavazhassanak.

Az én tippem, akik tovább jutnak a szombati végső döntőbe: Észtország, Románia, Albánia, Belgium, Grúzia, Dánia (talán), Oroszország, Fehéroroszország, Szerbia és, ha nagy szerencsénk van, akkor talán Magyarország, de én ebben nem vagyok annyira biztos. A kedvenceim a mai napon mindenképpen az észtek, a belga előadás, a románok, de még a dánokat is szeretem.

Kilenctől tehát tartsatok velem. Bár nem fogok mindegyik dalról írni, hiszen már megtettem, de egy összesítést kaptok, esetleg, akik nem tudják tévében nézni, azok is értesülhessenek a történésekről!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Rólam

Rólam
Üdv kedves idegen! Ez az oldal a kritikák világába reppent téged, ahol találsz véleményt sorozatokról, filmekről, zenékről és könyvekről is. Emellett napi szinten osztok meg bulvárhíreket és egyéb gondolatokat. Ha kíváncsi vagy a véleményemre, akkor tarts velem! click here →

Látogatók

Cikkajánló

Kiemelt bejegyzés

Eurovision 2018 - Mennyi esélye van az AWS-nek?

Már közel két hónapja annak, hogy eldőlt ki képviseli hazánkat az idei Eurovíziós dalfesztiválon. A lisszaboni elődöntőre az AWS-t küldték ...