The Originals - Lezárult egy fejezet

Tény és való, hogy a The Originals minősége már régen megverte a The Vampire Diariesét, de azért még megvárom a másik évadzáróját és csak akkor mondom, hogy melyik volt a jobb. Az Ősök nem voltak az igaziak a 2. évad lezárásában, nekem rengeteg dolog miatt fájt a fejem. Talán az előző rész jobb lett volna lezárásnak, ha más véget kap, mint ez, mert nem volt izgalom és megint elkövettek pár baromságot. A továbbiakban spoileresen folytatom!


Az évad nagy részében a Dahliaval való leszámolás volt a cél, ami meg is valósult, de minek az árán? Az egész epizódban érezni lehetett, hogy lezárni terveznek egy fejezetet, ami olyannyira sikerült, hogy még egy sorozatzárónak is el tudnám képzelni, ám örülök, hogy nem így van. Tisztában vagyok a sorozat sikerével és szerintem a nézettség kicsit sem tükrözi a rajongók hadát. Ne feledjük, hogy egy halott napra került, hátha a hétfőt is fel tudja húzni a mélységből, de sajnos nem ment neki és az évadzáróra sem voltak kíváncsiak többen, mint az évad többi részére.

Az, hogy Klaus ilyen tervet eszelt ki, idegesítő is, de mégis megnyugtató. Mindig is benne volt a gonoszság, hiszen megtette Hayley-vel azt, amit szerintem egyik apa sem tenne meg a gyermek anyjával. Ebben volt hátsó szándék, nem is kevés. Nem csak az volt a célja, hogy Dahlia elhiggye, hogy az oldalán áll, hanem az is, hogy csak az övé lehessen a pici. Megkapta, de emellett elvesztette az egész családját.

Rebekah visszatért a boszorkány testébe, de elvileg bármikor újra a régi lehet. Sajnáltam, hogy így döntött. Megint elvesztettük Claire-t, pedig már többször gondoltam a rész közben arra, hogy milyen jó, a harmadik évadban megint velünk lesz, erre puff...megint távozik. Miért kell a rajongók szívét mindig megsebezni. Mire végre belenyugodnánk abba, hogy nincs, reményt adnak és visszakapjuk egy részre. Oké, Bekah helyett megkapjuk a másik Ősi lányt, ugyanis Freya főszereplő lesz a 3. évadtól. Nincs bajom vele továbbra sem, de, hogy valami nem stimmel vele, az is biztos. Még mindig érzem, hogy hátsó szándéka van, de lehet, hogy már csak a sorozat miatt sem hiszem el, ha valaki tényleg jó szándékkal jön a szériába.


Klaus tehát elvesztette a családját, bár Cami szerintem még mindig mellette áll, ha szüksége van rá. Elijah visszatért Hayley kérésére. Az a jelenet...elolvadtam. Sajnáltam, hogy csak ezt a két percet kapta meg ebben az epizódban Phoebe, de ez is pont elég volt ahhoz, hogy megint reménykedjek kettejük kapcsolatában. Tudom, farkas és nem lehetséges, de sosem lehet tudni. Elijah szereti őt annyira, meg a picit is, hogy bár nem szereti Klaust, mégis visszament, hogy Hope mellett lehessen. Bár, ha belegondolok, szerintem Nik nem lenne rossz apa. Lehet, hogy kicsit elnevelné, de nem hiszem, hogy rosszat akarna neki a későbbiekben.
Persze Elijah elvesztette Giat, de én még csak kicsit sem sajnáltam. Az, hogy összejöttek 2-3 részre, nem jelentett semmit számomra. Nem illettek össze és egyfajta "később majd legyen kit megölnie Klausnak" húzásnak tartom.

Értékelés: 10/8. Remélem ugrunk annyit az időben, hogy Hope nagyobb legyen és Hayleynek is találjunk megoldást. Sokan nem lesznek velünk, de akik kellenek, azok visszatérnek. Remélem Rebekah is újra az eredeti lesz és azt is, hogy Kol-t is visszakapjuk valamilyen formában, mert már kezd hiányozni.

2 megjegyzés:

  1. én szerettem a Gia Elijah párost :D és jót röhögtem Hayleyn mikor farkas lett a kis Jacksonnal együtt amúgy minimum egy 6 év időugrás de mivel a TVD-ben is időt ugrottak itt is fognak mivel egy a téridőkontinum vagy hogy is mondjam :D szóval várom már a 6-7 éves Hopet

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. De azért durva lesz látni, hogy valaki 6-7 évig havi egyszer ember csak. Vagy akár Elijah és Klaus, mi lesz velük...én is várom már.

      Törlés

Rólam

Rólam
Üdv kedves idegen! Ez az oldal a kritikák világába reppent téged, ahol találsz véleményt sorozatokról, filmekről, zenékről és könyvekről is. Emellett napi szinten osztok meg bulvárhíreket és egyéb gondolatokat. Ha kíváncsi vagy a véleményemre, akkor tarts velem! click here →

Látogatók

Cikkajánló

Kiemelt bejegyzés

Eurovision 2018 - Mennyi esélye van az AWS-nek?

Már közel két hónapja annak, hogy eldőlt ki képviseli hazánkat az idei Eurovíziós dalfesztiválon. A lisszaboni elődöntőre az AWS-t küldték ...