Helyzetjelentés

Örömmel közlöm, hogy letudtam a németet, legalábbis az írásbeli részét, úgy, hogy hamarosan újra csak a tiétek vagyok. Ahogy láthattátok, hátteret cseréltem, illetve újabb kritikák vannak az ajánlóban. Arról viszont a ti véleményetek érdekelne, hogy maga a sablonon, kinézeten változtassak-e, ugyanis nekem továbbra is bejön ez az egyszerű dolog, de mégsem én olvasgatom a kritikákat. Szóval írjátok meg nekem kommentben vagy chatben, hogy változtassak-e, ha igen mit, esetleg egy teljes cserét tartsak-e? Előre is köszönöm a véleményeket!

Ami a továbbiakat illeti, facebook-on írtam már, hogy készülőben vannak az Eurovíziós dalkritikák, amiket minél előbb közzé kell tennem, ugyanis már csak két hetem van, viszont ország még annál több, úgyhogy egyenlőre ezt kapjátok napi szinten, akár többet is, ez mellett pedig folyamatosan pótlom a többit. Nem mondom, hogy minden meglesz egy héten belül, de sorjában haladok, főleg, hogy évadzárók következnek, szóval mindenképp nézzetek fel, mert újra jelen vagyok. Lesznek kihagyások, hiszen még szóbelire készülök, de nem ilyen szinten. Lehet, hogy a kritikák nap közben fognak érkezni, nem este, szóval erre is tessék figyelni, ha valakit érdekelnek majd az évadzárós dolgaim.

Ami pedig azokat az embereket illeti, akik ebben az egy hónapban is velem voltak napi szinten, mindent köszönök.  Jó volt látni, hogy így is jöttetek fel több, mint százan minden kritikamentes időben is. Hálás vagyok nektek, mert sokat jelentett, hogy kitartottatok mellettem! 


1 megjegyzés:

  1. Hallie Sanford2015. május 9. 17:22

    Nekem bejön ez a sablon, szerintem ne változtass rajta. A zenét pedig látom nagyon megszeretted, de nem csoda, nekem is egyik kedvencem tőlük, csak hiányzik nekem Adam tőlük.

    VálaszTörlés

Rólam

Rólam
Üdv kedves idegen! Ez az oldal a kritikák világába reppent téged, ahol találsz véleményt sorozatokról, filmekről, zenékről és könyvekről is. Emellett napi szinten osztok meg bulvárhíreket és egyéb gondolatokat. Ha kíváncsi vagy a véleményemre, akkor tarts velem! click here →

Látogatók

Cikkajánló

Kiemelt bejegyzés

Eurovision 2018 - Mennyi esélye van az AWS-nek?

Már közel két hónapja annak, hogy eldőlt ki képviseli hazánkat az idei Eurovíziós dalfesztiválon. A lisszaboni elődöntőre az AWS-t küldték ...