A legtehetségesebb előadók

A világban annyi tehetséges ember van, aminek csak csekély száma ért el sikereket, és ebből is csak 1-1 van, akikre azt lehet mondani, hogy "Neki r*hadt jó hangja van." Sokan szeretik az One Directiont, vagy éppen Justin Biebert, vagy akár mondok olyat, aki nem tini kedvenc, mint a Linkin Park, vagy éppen ott van Rihanna is. Lady Gagáért és Katy Perryért is megannyian odavannak, de közülük kinek van tehetsége, ahhoz, amit csinál?




Rengetegen odavannak a mai sztárokért, mint Selena vagy Miley. De a "régebbiekért" is, mint Shakira vagy Britney. Közülük van akárkinek is olyan hangja, amitől kiráz a hideg? Max. Mileyra mondanám, de csak, ha normális állapotban van és úgy énekel, de amúgy a többinek nincs. Hiába nagy kedvencem Selena, ha egyszer nincs hangja, de a dalai igen is jók és ezért is sikeres. Manapság már nem feltétel a jó hang, hogy valaki sikeres legyen, csak egy jó imidzs kell hozzá és máris megveszik a kiadók.

De maradjunk azoknál, akik nem véletlenül lettek sikeresek. Nem sok olyan előadó van, akire azt mondanám, hogy, "Na igen, ő tud énekelni.". Igaz ebben elég kritikus vagyok. Lehet, hogy szeretem az adott előadót, de tudom, hogy nincs jó hangja, de ez így van rendjén. Nem amikor valaki szidja a kedvencedet és elkezdet őt szidni, hogy márpedig az One Dierctionos fiúknak van hangja, mert tudjuk, hogy NINCS! Most jöhetnek a támadások, de, aki ezt nem veszi észre, annak nincs füle. Nem azt mondom, hogy rosszak, vagy, hogy hamisak, de nincs meg az a tipikus, erős és érzelmes hangjuk, amire azt mondják az emberek, hogy TEHETSÉG.


A mostani idők legnagyobb tehetsége számomra és szerintem a legtöbb embernek az Demi Lovato. Ez a lány hihetetlen hanggal van megáldva és még példamutatóan is viselkedik. Kell ennél több, hogy szeresse valaki? Nem, de lehetne még sorolni, hogy mit tud. Ott van a színészkedés is, amihez remekül ért, aztán ott az X-Faktori mentorkodása, fellépések és még sorolhatnám. Nem lehetne olyan dalt találni, amit nem tökéletesen énekel el. Ő az egyik olyan énekesnő, akinek a hangja sokkal jobb élőben, mint felvételen, mert ott fel van javítva, holott nincs is mit javítani a hangján.


A másik nagy tehetsége az Birdy. Ez a 17 éves lány szintén olyan hanggal rendelkezik, hogy beleremeg a szoba, ha valaki hallgatja. Igaz, hogy nem vagyok oda az effajta zenéért, vagyis a túl sok lassúságért, de ettől függetlenül szeretem és hihetetlenül tehetséges, kora ellenére pedig olyan módon bánik a hangjával, mint egy profi énekesnő. Belőle még igazán nagy sztár lehet az évek során, hisz még csak pár éve kezdte a pályáját és még csak 17 éves. Többen meg fogják ismerni, ebben biztos vagyok.


Thalia egy mexikói szappanopera hős, de ezt abbahagyta a 2000-es évek előtt. Azóta és előtte is persze a zenéléssel is foglalkozott/foglalkozik. Neki is olyan hangja van, hogy azt nem lehet nem felismerni. Megérdemelten kapta meg csütörtökön az első mexikóiként a Hollywood sétányon a csillagot. Hihetetlenül örült neki és még mindig bomba formában van, holott már elmúlt 42 éves. Azt hiszem róla sem kell többet mesélnem, mert elég hallgatni is, rájöttök, hogy tehetséges.



Ott vannak azok a sztárok is, akik nem most kezdték már az ipart, mint Whitney vagy Mariah. Sajnos előbbi már nem lehet köztünk, de a csodás hangját és a dalait itt hagyta nekünk, hogy tovább élvezhessük eszméletlen hangját.
Mariah sem most kezdte, de még mindig fent van a csúcson, elismerik és tehetségesnek titulálják, nem is véletlenül. Neki is mesés hangja van és a dalaival a korral is halad. Ezt most arra értem, hogy kezdte ott ahol, amilyen zene volt a korban, most viszont a mai zenével feszi fel a versenyt, de úgy, hogy a stílusa megmaradjon.


Tehát összegezve. Nem azt mondom, hogy a mai énekesekben nincs tehetség, csak nem tudják kiadni, mert az nem lenne eladható imidzs, holott azt biztos többen elismernék. Nem a mai sztárok Selena vagy az One Direction rendelkeznek csodás hanggal, hanem őket tudják eladni. sokan hiszik, hogy nekik és még sok előadónak van tehetsége az énekléshez, pedig nem sok, szimplán akiadó úgy érezte, hogy lehetne valami extréemt kihozni ebből, vagy éppen feltűnőt, lásd Lady Gaga.

Kíváncsi lennék a ti véleményetekre. Nektek ki a HANG és a TEHETSÉG? Nem az elfogult rajongókra vagyok kíváncsi, azt naponta tudom olvasni, hanem olyan véleményekre, akik tiszta elmével le tudják írni azt, hogy mit gondolnak a tehetségekről. Ki számotokra az, akinek a hangjától kiráz a hideg? Vagy akár olyat is írhattok, akit nem szerettek mégis elismeritek, hogy van hangja. Várom a kommenteket! :)

13 megjegyzés:

  1. Demi nekem is hatalmas kedvencem. Ő egyszerűen csodás. Imádom Beyonce-t is hihetetlen, a hangja élőben, ha még nem láttad volna valamelyik fellépését mindenképp nézd meg! Talán Christina Aquilerát is ide sorolnám, de élőben nem annyira jó
    Ha férfi előadót kéne említenem mindenképp Bruno Mars. ♥ Ő a legjobb a világon. Egyébként nagyon tetszett a bejegyzés. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na, ilyenekre voltam kíváncsi. amúgy hallottam élőben persze és csodás hangja van. Mindenki nem fért bele a bejegyzésbe, csak egy-egy korosztályt szedtem ki.
      Amúgy pasikat tényleg kifelejtettem, de Bruno Marsban igazad van, de még ide sorolnám Michael Jacksont is.

      Törlés
  2. Egy dolog van amit nem fogok megérteni, hogy mégis, hogy gondolják azt sokan, hogy Justin Biebernek jó hangja van, és megannyi hírességgel van duettje. Nem szeretem az igaz, de nincs olyan hangja, ami kiemelkedő lenne. Vannak viszont olyan énekesek, akiknek ha hangját meghallom a rádióba, vagy bárhol, egyből felismerem, mert karakteres, és van benne valami plusz. Ilyen például számomra Rúzsa Magdi, sok számot nem hallgatok tőle, de a hangja szerintem csodaszép. Férfi előadók közül még kiemelném Justin Timberlaket, szerintem ő is nagyon tehetséges.Demi jangját én is szeretem, igaz sok számot nem hallgattam tőle. Számomra karakteres hangjuk van nagyon a rockénekeseknek. Vagyis azoknak akiket én hallgatok, azok közül párnak biztos. Ilyen a Skillet, akinek a frontemberének a hangja egyedi szerintem, vagy a Nickelback. Birdyvel nagyon egyetértek, hogy csodálatos a hangja, és Bruno Marsnak is. Sok olyan sztár van, akinek valóban csodálatos hangja van, és sokakat nem is ismernek annyira, pedig valószínűleg nagyobb tehetség, mint JB vagy a 1D.Még így a végére eszembe jutott pár név, akik szerintem tehetségesek:Emeli Sande, Florence Welch, Natasha Bedingfield, Tyler Hilton, Chris Daughtry. Lehetne még sorolni a tehetségeket, mert van belőlük bőven, csak sokan tényleg kevésbé ismertek.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na, igen. Ez a baj, én is tudnék még megannyit sorolni, de felesleges, mert nem ismerik sokan. Amúgy tényleg, Magdi hangja csodás. :) Sajnos mindenkit nem tudtam felsorolni, de egyetértek veled. :)

      Törlés
  3. Demi a kedvencem,nagyon jó hangja van és azt is imádom h nem modellvékony de baromi jól tud kinézni.
    mileyt nem szeretem de jó hangja van szerintem
    selena dalait szeretem de hangja nincs
    Az 1D az érdekes dolog. Most hallgattam az új albumot és sírva röhögtem. Baromi idegesítö h a dalaik legtobbszor felszines semmikrol szolnak de magar a dallamot imádom es meg kell hallgatnom újra és újra. Szerintem külön külin jobbak mint egyutt,a hangjuk viszont javult.tényleg jobb hallgassátok meg.
    Justint utálom.mmint a hangját.nagyon nem jön be
    A kedvenc sorozatom a glee, néhány szereplo baromi tehetseges pl lea michelle,amber riley,naya rivera
    Szerintem tehetséges még: adam lambert ,emeli sande,christina aqleira

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na igen. Ilyeneket várok, akik nem elvakultak. Biztos neked is vannak kedvenceid, akikről tudod, hogy nincs hangjuk, mégis szereted őket. Nekem is van. Pl.: Selena, Avril stb. :)

      Törlés
  4. Deminek tényleg csodálatos hangja van, tőle is kiráz a hideg :)
    Fantasztikus hangja van szerintem még Ellie Gouldingnak, és nem csak azért mondom, mert imádom, hanem mert úgy is gondolom. Nagyon nagyon de nagyon sokszor idézett elő nekem hidegrázásokat :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Őt nem ismerem, de most utána nézek. :D

      Törlés
    2. Na, hallgattál tőle dalokat? A legtöbb embert kicsit "irritálhatja" a hangja, de csak azért, mert más, mint a többieké. Na, az ő hangját senkiével nem lehet összetéveszteni :'D Szerintem elképesztő tehetséges.

      Törlés
  5. Ellie Gouldingot én is nagyon szeretem. A dalai is olyan fülbemászóak, több kedvencem van tőle, pl a Burn, Light, Need your love. Tudom, hogy a kérdés Rékának szólt, csak írtad hogy sokakat irritál a hangja, és azért írtam, hogy nekem is tetszik :D

    VálaszTörlés
  6. Szerintem pedig igenis az 1D-nek van hangja! Harry gyönyörű rekedtes hangzása, Zayn tökéletes magas hangjai és a többiek szintén különböző, angyali és csodás hangjuk. Szóval azért azt nem kellett volna írni, hogy aki szerint ők tehetségesek azoknak nincs füle. Pedig! Igenis gyönyörű hangjuk van. Nekik még élőben is. Szóval ezt...azt általánosítást kikérem. Abban egyetértek, hogy Selenanak nincs hangja, Mileytól mostanában kiver a víz. Mellesleg az 1D hangját én azonnal felismerem (pedig annak ellenére, hogy directioner vagyok napközben nem hallgatom a zenéjüket és nem azért mert nem szeretem, hanem mert csak rájuk figyelek.) Mellesleg, az hogy nem szól semmiről a dalaik az...azért na! Azokat mondják el nekünk, amit az átlag fiúktól soha nem hallunk. What makes you beautiful, Little Things, You and I, They don't know about us. Nem rá akarlak beszélni téged/titeket csak, hogy azért te se mond azt, hogyha szerintünk ők tehetségek akkor nincs fülünk.

    Betti

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Oké, igazad van abban, hogy nem kellett volna általánosítanom. Nincs velük bajom, csak idegesítő, hogy csak róluk szól minden, meg a sok tini, akik istenítik őket. Nekem is vannak kedvenceim, mégis, ha olyan dalt adnak ki, olyan filmmel rukkolnak elő, esetleg olyat tesznek, akkor sem védem őket ezerrel. De igazad van, legközelebb nem általánosítok. :)

      Törlés
    2. Köszönöm azt, hogy nem szedted le a fejemet c: és nem akartam sértő lenni , remélem nem támadásként vetted c:

      Ölel: Betti

      Törlés

Rólam

Rólam
Üdv kedves idegen! Ez az oldal a kritikák világába reppent téged, ahol találsz véleményt sorozatokról, filmekről, zenékről és könyvekről is. Emellett napi szinten osztok meg bulvárhíreket és egyéb gondolatokat. Ha kíváncsi vagy a véleményemre, akkor tarts velem! click here →

Látogatók

Cikkajánló

Kiemelt bejegyzés

Eurovision 2018 - Mennyi esélye van az AWS-nek?

Már közel két hónapja annak, hogy eldőlt ki képviseli hazánkat az idei Eurovíziós dalfesztiválon. A lisszaboni elődöntőre az AWS-t küldték ...