Az év klipjei

Idén is jelentek meg botrányosabbnál-botrányosabb videók, amik közül voltak, amiket jól fogadott a közönség és volt, amit nem. Miley volt a legnagyobb porkavaró idén, de jelentetett meg új videót többek között Selena Gomez, a 30 Seconds To Mars, a Paramore, Katy Perry, Rihanna, Gaga és még sorolhatnám. Ebben a bejegyzésben nem a legnézettebb, legkedveltebb vagy legjobb klipeket gyűjtöttem össze, hanem, amik a legjobbra sikeredtek számomra.

Az idei év klipkirálya, vagyis nője, Katy Perry, legalábbis számomra. Sok-sok klipje volt már az elmúlt években, de az idei videói annyira jóra és látványosra sikeredtek, hogy nálam ő viszi a prímet, de a Selena által kiadott Come and get it is nagyon ott volt, ahogy a 30 STM videója is.
Selena klipje azért is kiemelkedő, mert a tőle szokatlan szépséggel és elkészítéssel lett megszerkesztve a videó. Ez az egyik legszebb és legjobbra sikeredett klipje. A 30 STM-ról csak annyit, hogy olyan kisfilmmel jelentkeztek, ami tőlük már megszokott. A látványvilág a hosszúság és minden egyéb a helyén volt, nem beszélve a benne szereplő emberekről. Az idei évben Dánia nyerte az Eurovíziós dalfesztivált. Emmelie volt az egyedüli a mezőnyből, aki a fesztivál előtt nem adott ki videót a dalához, de úgy látszik ez sem befolyásolta abban, hogy megnyerje a svéd versenyt. Mivel sikerült neki elvinni a trófeát, így júniusban meg is érkezett a várva várt klip is, ami szerintem csodás lett.  Íme az 5 legjobb videó a 2013-as évben.

5. 30 STM -City of Angels


4. Katy Perry - Roar


3. Emmelie de Forest - Only Teardrops


2. Katy Perry - Unconditionally


1. Selena Gomez - Come and get it


Kinek melyik klip jött be a legjobban idén? Ezek közül van, amit szerettek, vagy titeket másik előadók kisfilmjei fogtak meg? Várom a véleményeket! :)

4 megjegyzés:

  1. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az tök jó. Egyszer mi is tervezzük, hogy elmegyünk, de sajnos még nem volt rá lehetőség. :P

      Törlés
  2. Szerintem mondanom sem kell, hogy ezek közül hozzám a 30 STM áll a legközelebb. Katy Perry Unconditionally klipjét még csak most láttam, de szerintem nagyon szép. Én leginkább a zenéket szoktam hallgatni, és kevésbé a klipeket nézni. Ami még az idén tetszett, és így eszembe jutott, az Avril Lavigne és Chad duettje. Szerintem a zene is és a videó is nagyon jól sikerült.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na igen, azt kihagytam, az a legjobb dal idén, viszont a klip nekem annyira nem jött be. :P

      Törlés

Rólam

Rólam
Üdv kedves idegen! Ez az oldal a kritikák világába reppent téged, ahol találsz véleményt sorozatokról, filmekről, zenékről és könyvekről is. Emellett napi szinten osztok meg bulvárhíreket és egyéb gondolatokat. Ha kíváncsi vagy a véleményemre, akkor tarts velem! click here →

Látogatók

Cikkajánló

Kiemelt bejegyzés

Eurovision 2018 - Mennyi esélye van az AWS-nek?

Már közel két hónapja annak, hogy eldőlt ki képviseli hazánkat az idei Eurovíziós dalfesztiválon. A lisszaboni elődöntőre az AWS-t küldték ...