Az év filmjei

Az idén is rengeteg film jelent meg. Volt köztük sikeres, de volt olyan is, ami nem sikerült olyan jól, mint azt várták. Idén olyan folytatások kerültek a moziba, mint a Vasember 3., a Gru 2., a Halálos iramban 6. része, a Hobbit és az Éhezők viadala újabb része vagy a négysikerű Másnaposok 3. része.
Voltak filmek, amik nagyot taroltak, mint a Spring Breakers, a Thor, a Gravitáció, vagy az animációs Frozen című film.

Meg kell, hogy mondjam, sosem szerettem a nagy filmeket, azok nálam sosem arattak nagy sikert. Oké, kivételek vannak, mint a Harry Potter, vagy az Éhezők viadala (Bár még ez sem az igazi.). De összességében eltekintek tőlük. Idén ezek közül sem láttam sokat.
A Vasember 1. részét imádtam a 2-at már nem nagyon vártam, a harmadik meg már nem is érdekel. Ezzel ellentétben a Gru 2. részére vártam, nem is kicsit, de mint mondani szokás, az első az igazi. A Spring Breakers nem volt rossz, de nem is volt jó, kizárólag a szereplők miatt néztem végig. A Gravitáció tervben van, de még nem találtam meg nézhető minőségben, ahogy a Frozent és a Rusht sem. A Napos oldal szintén egy Jenniferes film, de írtam már róla. A véleményem még mindig ugyanaz: nem az igazi.

Az idei év Disney filmje a Teen Beach Movie. Igaz, hogy írtam már erről, hogy aranyos meg minden, de ennyi. Nem volt akkora film, mint anno mondjuk a HSM vagy a Camp Rock. Maia Mitchellt, ha csak innen ismerném, azt mondanám, hogy egy tehetségtelen Disney-sztár, pedig nem. A The Fostersben megmutatta, hogy mit tud. Való igaz, kinőttem már ezekből a filmekből, így Ross akárki sem nőtt a szívemhez. Semmi pasi formája nincs a srácnak a maga tizenakárhány évével. Remélem a jövő évben valami értelmes filmmel rukkolnak elő, bár erős a gyanúm, hogy lesz második része (ha már nem készítik, nem tudom).

Emma Watsont nem láttam még ilyen különleges filmben. Ez alatt azt értem, hogy mindig a jó kislányt játszotta és nem volt még igazán rossz, na ez itt nem mondható el. A történet alapján bár barátjával hírességek házait rabolják ki. Nekem már csak azért is tetszik, mert néhány sztárnak akkora gardróbja van, amiről egy lány csak álmodhat. Cipők, ruhák, ékszerek. Már csak ezek miatt is érdemes megnézni a Lopom a sztárom című filmet, na még, ha kiderül, hogy Emma is szerepel benne, akkor már kötelező nézésű, nem? Olyan sztárok is akadnak benne, mint Paris Hilton vagy Rachel Bilson, igaz, utóbbi csak egy vörös szőnyeges rendezvényen tűnik fel, de paris még szöveget is kapott. A 2013-as év egyik legjobb filmje és nem is a történet vagy a szereplők miatt, hanem a már említett házak és gardróbok miatt.

A Nagyfiúk 2. része is nagyon várós volt az idei évben. Adam Sandler, Salma Hayek, Milo Ventimiglia, Taylor Lautner, David Henrie és még sorolhatnám mennyi sztár tűnt fel benne. A 2013-as év vígjátéka az övüké, de nézzük csak, hogy miről is szólt. A fiúk és a feleségeik a következő évben nem mennek sehova. Egy teljesen "átlagos" hetet, hónapot mutat be a film. A fiúk még mindig tiniknek akarnak tűnni, de nem megy neki, így a mostani menő csávók rohanják le őket, élükön Taylor Lautnerrel és Miloval. Aki még nem látta volna, feltétlenül nézze meg, aki nem ismeri, az meg végképp kezdjen bele.

Az első igaz nyár című filmben AnnaSophia Robb kapta az egyik főszerepet. Miatta néztem meg a filmet és nem is csalódtam benne. Nem volt egy hatalmas film, de egy nyári délutánon nagyon kellemesen el lehet nézegetni és élvezni. Van benne egy kis szerelem, család, nyár és persze víz is. Bár maga a történet nem szól sokról, a szereplők sem Brad Pittek vagy Sandra Bullockok, de ennek ellenére egy nagyon aranyos film, amit mindenkinek ajánlok, akinek épp nincs mit néznie, akár télen is.

A Crush is egy idei film, amiben Chrystal Reed és Lucas Till kapta a főszerepet. A film nekem azért is jött be, mert nem volt kiszámítható, olyan kivette el a dolgokat, akire senki sem gondolt, legalábbis én nem és pont ezért volt az egyik legjobb film. Nem az a tipikus tini film, de nem is felnőtteknek szól, inkább a 18-25 éves korosztályt célozhatja meg, ugyanis vannak benne olyan dolgok, amik nem 14 éveseknek való, de azért durvának sem nevezném, bár a magyarokat ismerve, tuti +18-as besorolást kapna.

A Családi üzelmeken nagyokat nevettem az egyszer tuti, bár nem Nagyfiúk minőségű, egyszer simán nézhető, főleg, hogy olyanok kaptak benne szerepet, mint Emma Roberts vagy Jennifer Aniston. Semmi extrát nem tartogatott. A lényege, hogy egy pasi, aki drogfutár összeszed egy családot, hogy könnyebben juttassa át az anyagot az államokban. Sok nehézség után végül rájön, hogy nem ez az életcélja és egy boldog családként végzik. elég kiszámítható, de nagyokat tudtam rajta nevetni, így csak ajánlani tudom.

Selena az idei évben olyan filmekben kapott szerepet, mint a Getaway vagy a Spring Breakers. A Getaway egy egyszer nézhető akciófilm, amiben semmi extra nem történik egy autó állandó menésén kívül. Üldözik őket, megállnak, pihennek, mennek tovább. Jó, ennyire nem volt rossz, de azért ne várjatok tőle sokat.
Sokaknak a Spring Breakers is tetszett, de én megvagyok nélküle. Lehet, hogy a szereplők (Ashley, Vanessa, Selena, James) miatt egyszer újra megnézem, de nem volt olyan nagy durranás, mint azt mások mondják, nálam tuti nem ezek nyertek idén, de ezt majd később.

Az idei Női szervek című film kritikája a napokban érkezik majd, de most röviden elmondom, hogy egy Sandra Bullockos film, így nem lehetett benne csalódni. Igaz, volt már jobb filmje is, de ebben is voltak olyan poénok, amit az ember nem hagyhat ki. Melissa meg csak még egy lapáttal tesz a viccekre és a vígjátékra, bár ez sem egy +6-os film az is tuti, azért nem is volt annyira durva, hogy +18-as legyen, ha jól emlékszem +16-ba sorolták, ami reális, szerintem.

Nektek idén melyik film tetszett a legjobban? tudom, hogy nem írtam a Futótűzről, de még nem értem a végére, így arról még nem nyilatkozhatok. Nektek mi volt a kedvencetek? Melyikben csalódtatok?

4 megjegyzés:

  1. Ezek közül sok filmet nem láttam, de pár tervben van, ilyen a Futótűz, Női Szervek, Lopom a sztárom, Rush, Hobbit, Frozen. A családi üzelmeket most néztem meg, eléggé tetszett,, nézhető volt, poénokkal. A halálos irambant még moziban néztem meg, ami nagyon tetszett, azt leszámítva, hogy túl sok volt benne a természetellenes elem, de én minden részét szeretem. A Női szerveket mindenképpen meg akarom nézni, mert Sandra Bullock az egyik nagy kedvencem.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Akkor hajrá, remélem meghoztam a kedvedet még többhez. :D

      Törlés
  2. Én láttam a Rusht,Családi Üzelmek,Nagyfiúk2,Halálos Iramban6,Másnaposok3,Női szervek,Spring Beakers!:)
    A Lopom a Sztárom tervben van. A Teen Beach Moviet elkezdtem nézni,de akkora sz*r volt h feladtam! Való igaz ahogy leiírtad NEM egy HSM amit az ember ma is szívesen megnéz!:) Folytatásról nem tudok,remélem nem lesz. Elég Ross Lyncht az Austin & Allyben nézni-.-
    Nekem legjobban a Nagyfiúk2 tetszett.. bár a film csak egy napot foglal magába ami nem nagyon tetszett.. :/
    De a Halálos Iramban6 is remek volt. Még mindig remekelnek mind az alkotók,mind a színészek!:)) RIP PaulWalker!!! :(♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem vagyok egy akciófilm nézős emberke, így neLlopom a sztáromat nézd meg, mert az nagyon jó, semmi extra, de nekem tetszett! :)

      Törlés

Rólam

Rólam
Üdv kedves idegen! Ez az oldal a kritikák világába reppent téged, ahol találsz véleményt sorozatokról, filmekről, zenékről és könyvekről is. Emellett napi szinten osztok meg bulvárhíreket és egyéb gondolatokat. Ha kíváncsi vagy a véleményemre, akkor tarts velem! click here →

Látogatók

Cikkajánló

Kiemelt bejegyzés

Eurovision 2018 - Mennyi esélye van az AWS-nek?

Már közel két hónapja annak, hogy eldőlt ki képviseli hazánkat az idei Eurovíziós dalfesztiválon. A lisszaboni elődöntőre az AWS-t küldték ...