Az 5 legjobb karácsonyi film

5. Jégkorszak - Állati nagy karácsony

Az egyik legaranyosabb és legviccesebb mese készítői nem hagytak minket karácsonyi kiadás nélkül. Bár nem idei, de nem is ez a lényeg. Bármikor meg lehet nézni, de ilyenkor még különlegesebb, hiszen ide illik. A karácsony szelleme is átjárja nem csak a gyerekeket, hanem a felnőtteket is. Mindenkinek csak ajánlani tudom, ha van egy kis ideje és nevetni szeretne.

4. Négy karácsony

Azért Reese Witherspoonnal nem lehet véteni, ha filmről van szó, így van ez most is. A Négy karácsony című filmben hatalmasat alakít a filmbeli szerelmével. Ketten nem szeretik az ünnepeket, így mindig elmenekülnek a család elől egy szigetre, hogy ott töltsék a karácsonyt. Ebben az évben sajnálatukra törlik a gépet a köd miatt, így kénytelenek a családnál eltölteni az ünnepeket. Fergeteges a hangulata és azért a karácsonyi is benne van.

3. Igazából szerelem

Nagy szégyenre idén láttam először a filmet. Igazából nem volt vele semmi bajom, de valahogy nem járt át a karácsony szele, de azért szerintem nézhető. Van benne humor, szerelem és persze egy kis karácsony is. A szereplők sem az utolsó, Hugh Grant és Keira is szerepet kapott, ahogy rengeteg tehetséges színész. Kicsit olyan Szilveszter éjjeles és Valentin napos film, mert nem mindig lehet követni a dolgokat. :)

2. Karácsonyi kutyabalhé

Állatbarátok figyelem! Ez a 2010-es film kutyák főszerepével készült el karácsonyra, azóta már a második része is megjelent, így a folytatás is biztos. Ebben is van humor, szerelem, szeretet, család és persze a karácsony. A kis ebek és a gyerekek meg csak feldobják az amúgy is aranyos filmet. Nekem ez az egyik kedvenc karácsonyi kikapcsolódásom. :)

1. Reszkessetek betörők

Jójó. Mi lehetne az első, ha nem a mi kis Kevinünk főszereplésével készült Reszkessetek betörők. Van ember, aki nem ismeri amúgy? Csak, mert az nem ember akkor szerintem. Hihetetlen, hogy minden évben megnézem és szerintem velem együtt még nagyon sokan és ennek ellenére még mindig szurkolunk a kis kölyöknek és nevetünk minden egyes dolgon, amit már kívülről tudunk. Bár a főszereplő élete azóta megváltozott, voltak problémái, de a legfrissebb hírek szerint javulgat, úgyhogy már csak ezért is érdemes megnézni százötvenhatodszorra is a Reszkessetek betörőket! :)

BOLDOG KARÁCSONYT MINDENKINEK!!! :)

2 megjegyzés:

  1. A négy karácsonyt pont nemrég láttam (kb fél órája), nagyon tetszett, a felsoroltak közül nekem ez a kedvencem, mindkét színész szerintem nagyon jó, és minden filmjük szuper.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Bizony, én is szeretem. Majd megnézem a napokban megint! :P

      Törlés

Rólam

Rólam
Üdv kedves idegen! Ez az oldal a kritikák világába reppent téged, ahol találsz véleményt sorozatokról, filmekről, zenékről és könyvekről is. Emellett napi szinten osztok meg bulvárhíreket és egyéb gondolatokat. Ha kíváncsi vagy a véleményemre, akkor tarts velem! click here →

Látogatók

Cikkajánló

Kiemelt bejegyzés

Eurovision 2018 - Mennyi esélye van az AWS-nek?

Már közel két hónapja annak, hogy eldőlt ki képviseli hazánkat az idei Eurovíziós dalfesztiválon. A lisszaboni elődöntőre az AWS-t küldték ...