The Originals - Az első 9 rész

Megvolt a The Originals első midseason fináléja. Meg kell mondjam, többre számítottam. semmi csattani, semmi akció, a többi rész mérföldekkel jobb volt. A The Vampire Diariest a történet viszi tovább (+Damon), a The Originalst meg a hihetetlenül tehetséges színészek. Eddig is szerettem Elijaht, de azt hiszem itt az ideje, hogy még jobban megszeressem, ha ez még lehetséges.




Aki esetleg nem lenne tisztában, a The Originals eredetével, annak most elmesélem. Adott ugye a Vámpírnaplók című sorozat, amiben szerepet kaptak a legősibb vámpírok. Őket kiragadták a történetből 3 évad után és egy saját sorozatot kaptak. Ezen sokan felháborodtak, hogy miért kell eltávolítani a jó szereplőket, de nagyon érdekes volt az első rész. Aztán az ember folytatta és már nem volt olyan csalódott, hogy az Ősök külön sorozatot kaptak a The CW-től.

Rebekah, Elijah és persze Klaus azok, akik a legelső vámpírok voltak (Ott volt még Finn és Kol is, de ők közben meghaltak.) alapították meg New Orleanst, majd Klaus barátja, Marcell folytatta a munkát. A család visszatért majd' 100 év múlva, hogy Klaus visszaszerezhesse a várost magának, ami nem ment könnyen. Meg kellett "küzdenie" vámpírokkal, farkasokkal és még boszorkányokkal is. A farkasok közül kihagytam azt az egyet, aki Klaustól vár gyereket. Egy alkalom is elég volt a babához, amiből Klaus tudja tovább gyártani a hibridjeit.

A történet az első kilenc rész alkalmával nem sokat haladt előre, de ettől függetlenül is meglepően jól teljesít és a The Vampire Diaries, illetve a Supernatural után a harmadik legnézettebb sorozata lett a csatornának, így esélyes a következő évad is.


Minden régi kedvenc ellenére, gondolok itt Bekáhra, illetve Elijahra, ma már az Elijah és Hayley a kedvenc párosom. Mondjuk nem akarok itt "menőzni", de annyira érezhető volt már az elején a vonzódás, hogy nem kételkedtem benne, hogy végül összejönnek, ami igaz, nem történt meg, de nem is kell ezzel olyan gyorsan haladni. Hayley és Elijah annyira édes és látszik minden egyes porcikáján (Főleg Elijahén.), hogy szeretik egymást. Azok a nézések és, hogy megvédi a kis farkast, mindent elárul. Remélem, hogy lesz itt még folytatás, de nem hiszem, hogy Elijah olyan egyszerűen közeledne Hayley felé a továbbiakban, mert amilyen nemes lelkű, bántani fogja, hogy Hayley szereti, holott a testvére gyermekét várja, igaz, ő nem szereti a lányt.

Az évad eddigi értékelése: 10/8. Nagyon tetszik, még annak is simán ajánlanám, aki nem nézi a Vámpírnaplókat. Nem kell hozzá annak a nézése sem, mert szuperül fel van vezetve minden és meg is lehet érteni minden előzmény nélkül. Nekem még mindig hiányzik a története. Kicsit lehetne érdekesebb és nem ilyen kiszámítható, de ennek ellenére, imádom.

4 megjegyzés:

  1. Én pénteken néztem meg a részeket, és nagyon tetszett. Írtam egy hosszú véleményt róla egy csoportba, amiben leírtam, hogy a legjobban a színészek játéka fogott meg a legjobban, és hogy minden negatív szereplőben van valami olyan dolog, ami miatt nem utálom meg. Klaus, Elijah, Hayley és Bekah a kedvencem, meg Cami is. A sorozat nekem nagyon bejön, várom a folytatását.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem Bekah, Eljah és Hayley a kedvencem. :D

      Törlés
  2. Én sosem néztem a Vámpírnaplókat, és úgy kezdtem el a sorozatot, hogy annak tudatában sem voltam, hogy ez egy sorozatból kiragadott szereplőkön alapuló sorozat (szóismétlés). Valahogy nekem Elijah karaktere irritálóan hat, de most, a 10-11. rész környékén egyre jobban kedvelem meg. Az első szerepló Klaus volt, akit megkedveltem, valahogy iszonyatosan szimpatikus nekem az ördögi gondolkodásmódja. Szerintem ez a sorozat tényleg egy igazán jó ötlet volt az alkotók részéről, főleg az, hogy ilyen szexi színészeket választottak (mármint a srácokra gondolok).
    (Igen, késői komment, de remélem azért megnézed :) )

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Persze, hogy meg. Mindent elolvasok. :D
      Mindenkinek más az ízlése, örülök annak is, hogy ezt leírtad, mert kíváncsi voltam egy olyan véleményre is, aki nem nézte a TVD-t, de ezek szerint minden érhető volt, aminek nagyon örülök. Klaust én is bírom, de szeretném, ha több időt szánnának rá. Szerintem fejezd be gyorsan és érd magad utol, mert a következő évad még jobb lesz! :D

      Törlés

Rólam

Rólam
Üdv kedves idegen! Ez az oldal a kritikák világába reppent téged, ahol találsz véleményt sorozatokról, filmekről, zenékről és könyvekről is. Emellett napi szinten osztok meg bulvárhíreket és egyéb gondolatokat. Ha kíváncsi vagy a véleményemre, akkor tarts velem! click here →

Látogatók

Cikkajánló

Kiemelt bejegyzés

Eurovision 2018 - Mennyi esélye van az AWS-nek?

Már közel két hónapja annak, hogy eldőlt ki képviseli hazánkat az idei Eurovíziós dalfesztiválon. A lisszaboni elődöntőre az AWS-t küldték ...