A 2013-as év legjobbjai

Míg ti megszavazhatjátok a Revorina Awardson, hogy ki legyen az év előadója, színésze stb., addig elárulom, hogy nálam egyes kategóriákban kik viszik a prímet. Aki már az elejétől olvassa a kritikáimat, annak nem sok meglepetésben lesz része, de biztos akad majd olyan, amiről nem tudott, tehát íme a 2013-as év legjobbjai a véleményem szerint!



Kinek ki a kedvence ugye. Bár Demi semmiben nincs legelöl nálam, maximum, ha a hangját kéne nézni, idén mégis ő az év sztárja, mert a dalai, az X-faktoros megjelenése, a klipjei mind előrébb repítették nálam a láthatatlan listán. Az idei albuma mérföldekkel a legjobb az övéi közül. Több remek dal is helyet kapott, amikből klip is készült.

Az év sorozata továbbra is a The Vampire Diaries, de versenyben volt még a Revenge, a Pretty Little Liars és a The Fosters is. A Revenge másban nyert, gondoltam ne nyerjen többen, a The Fosters is másban eredményeskedett, a PLL még mindig nem bírta leelőzni a TVD-t, bár már nagyon halad előre, főleg ezzel a húzással, ami az utolsó előtti részben volt. Az is igaz, hogy már régóta nincs műsoron, így a lelkesedés is elmegy kicsit, így ez is benne lehet a pakliban, de még akkor is a TVD nyert. Majd jövőre talán.


Az év klipje nálam Selena Gomez Come and get itje. Nem volt még olyan videója, ami ilyen pontossággal készült volna el. ez már nem az a Disney sztárkás videó lett, hanem egy igazi nőnek a klipje. Mivel a dalt amúgy is rövid időn belül megszerette, ami főleg a hangzás miatt volt, így a klipet is könnyen megkedveltem.
Selena nem csak a klipjében hatalmaskodott, hanem, ha lett volna külön "A legjobb turné" kategória, abban is első lett volna.


Itt nem csak sorozatokat néztem, hanem mindent egybevetettem, ám így is a Teen Wolf nyert. Az idei évad merőben más volt, ami főleg a 26 résznek köszönhető, illetve az elhúzott szálaknak, de még így is megnyerte az év előrelépése díjat, ugyanis annyira sokat javult a minősége és a háttérvilága, hogy nem hagyhattam ki innen, mint első helyzet. Bár a szerelmi szálakkal remélem kezdenek valamit a jövő héten tévébe kerülő részben.

 Jó, maga a kép vicces és értelmetlennek tűnhet, de úgy gondolom, hogy lehet benne valami. Az év meglepetése mindenképpen az, hogy a Ferrari visszavette Kimit a csapatba Alonso mellé. Sokan mondják, hogy majd félkézzel legyőzi Alonsot, vagy épp fordítva, vagy éppen Kimi csak másodszámú lesz, de ezekre majd csak március közepén kapunk választ. Ennek ellenére, akkor is ez az év meglepetése.

Az év filmje nálam egyértelműen a The First Time. Benne szerepel Brit, Vic és még Dylan is, így nem hagyhattam ki a filmet, azonnal meg is kedveltem. Igaz, hogy több remek film is mozikba került idén, de mint már mondtam, nem szeretem a nagyszabású filmeket. ez egy pont nekem való, kellemes egyestés szerelmes film.
A szereplőknek meg külön kellett örülnöm, hisz 3 kedvencem is szerepet kapott benne.


 Jó, lehet az év felfedezése, de nevezhetem az év darájának is őket. A Revenge egyértelműen csodás felfedezés, bánom, hogy előbb nem találtam rá, ahogy a Tuti gimi is ilyen. Mindegyiket nyáron kezdtem el nézni és azonnal meg is szerettem. A Revenge a maga titokzatosságával került be a kedvenceim közé, a Tuti gimi meg egy kis pótlék volt, mert nem találtam még egy sorozatot, amit hosszan élvezhetek.

Lehet, hogy sokan nem szerettétek az albumot, nekem mégis a kedvencem lett, pont azért, mert olyan személyes és Britneys dalok vannak benne. Persze itt is vannak nem ideillő és lassú dalok, amik közül nem mindegyiket kedvelem, de ebből kiindulva a gyorsakat sem mind kedvelem. Britney idei albuma igazán egyedi és hozzá illő lett, az meg, hogy ilyen személyesre sikeredett, még dob a helyezésén, így lett az övé az év albuma.

 

Nálam egyértelműen ő lett az év felfedezettje. Maia Mitchell idén nagyot alakított, mind a Teen Beach Movieban, mind The Fostersben. Nem a tipikus Disney-sztárok egyike és nem is próbálkozik az énekléssel (még). A tehetsége vitathatatlan, ahogy a bája is.
Reméljük, hogy a Fosters többi évadában is szerepet kap és a mostani, visszatérő részben is együtt lehet szerelmével, bár sajnos nem sok esély látok rá.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Rólam

Rólam
Üdv kedves idegen! Ez az oldal a kritikák világába reppent téged, ahol találsz véleményt sorozatokról, filmekről, zenékről és könyvekről is. Emellett napi szinten osztok meg bulvárhíreket és egyéb gondolatokat. Ha kíváncsi vagy a véleményemre, akkor tarts velem! click here →

Látogatók

Cikkajánló

Kiemelt bejegyzés

Eurovision 2018 - Mennyi esélye van az AWS-nek?

Már közel két hónapja annak, hogy eldőlt ki képviseli hazánkat az idei Eurovíziós dalfesztiválon. A lisszaboni elődöntőre az AWS-t küldték ...