Az év albumai

Az idei évben számos sztár jelentetett meg albumot. Van akinek ez volt az első, van olyan, akinek már rutin az évente megjelenő album és van, aki most tért vissza egy hosszabb kihagyás után. Eme sok album között rengeteg olyan van, ami hatalmas eladást produkált, de vannak olyanok is, amik promóció hiányában nem találtak gazdára, de vannak olyanok is, amik önmaguktól lettek szörnyűek és hallgathatatlanok. Most azokat szedtem össze, amiket én egész évben hallgattam és tetszett is, attól függetlenül, hogy mennyien vették meg, vagy milyen fogadtatása volt. Kíváncsian várom, hogy nektek melyikek a kedvenceitek, akár ezekből, akár másikból! :)



Az idei évben olyan előadók albumait hallgattam ezerrel, mint Miley Cyrus, Selena Gomez, Britney Spears, Avicii, Katy Perry, egy kis Gaga, Demi Lovato, de ezeken kívül több dalt is hallgattam, amik idén jelentek meg, de nem kaptak helyet az énekesek lemezén.

Nekem Lady Gaga albuma tetszett idén a legkevésbé. Nem volt igazán olyan dal az albumról, ami miatt hallgattam volna, de nem is volt igazi Gaga. Igaz, hogy sosem voltam egy nagy rajongója, de a klipes dalait mindig hallgattam, most viszont még az új videóját sem láttam. Valahogy Gaga nálam kezd lefelé menni a lejtőn, nem az az igazi és régi előadó, aki volt, vagy csak az emberek nem kíváncsiak rá, nem tudom, de nekem ez az album most nem jött be. Azért került a listámra, mert belehallgattam és, ha nem ő lenne, tuti hallgattam is volna, de így nem és főleg azért, mert ő már nem az igazi és régi Gaga, aki volt.

Avicii albumáról mindent dalt nem hallgattam meg, de azt is kijelenthetjük, hogy ő lett az idei év felfedezettje. a svéd srác a Wake me uppal tört be a köztudatba az idén és azóta is sorra jelentetett meg videót és dalt. A Hey Brother szintén nagy sikert ért el, mellesleg nekem ez a kedvencem eddig. Nagy jövő áll előtte és reméljük, hogy több svéd is előkerül, mert egyre többen hallatnak magukról, kibújtak a kis csigaházukból és kiadják magukból, ami nekik van és így rengeteg tehetséges előadóval ismerkedhetünk meg a skandináv országokból.

Az idei évben Katy Perry volt az, aki elsőre normális albumot tudott nekem nyújtani. Az eddigi legjobb korongja az idei Prism. Több remek dalt is tartalmaz és meg kell, hogy mondjam, idén elég jól megszerettem Katyt. A This is how we do a legjobb dala a lemeznek, de vannak ezen kívül is olyan dalok, amiket szívesen hallgatok, mint a Roar, az Unconditionally vagy éppen a Love me. Az idei videói is nagyon nagyra sikeredtek, nem csak a Roar lett nagyon egyedi és élethű azon a szigeten, hanem az legújabb kislemezes dala is pont mostanra való, hiszen egy kis havat is belecsempézett nekünk, ha már itt nem kaptunk még idén belőle és sajnos nem is fogunk, na de majd jövőre.

A Miley által kiadott Bangerz keltette a legnagyobb botrányt a kritikusok és az emberek körében. Bár megszokhattuk már tőle, hogy nem teljesen normális, aki azt mondja, hogy az, az meg csak egy elvakult rajongó. Az a szerencséje, hogy hatalmas hanggal rendelkezik és ezért van az, hogy még mindig veszik a lemezét, mert a sok botránya ellenére és némelyik dal szövegének ellenére is megmaradt a hangja és a tehetsége. A klipjei már más tészták, ahogy a kinézete is, de a lemez nekem nagyon tetszik. Vannak dalok, amik nagyon tetszenek, de itt is vannak, amik nem jöttek be, mint a FU. A jobb dalok között van, amit csak idővel tudtam megszeretni a Wrecking ball vagy az Adore You is. Minden botránya ellenére is képes eladható lemezt készíteni és itt rejlik a kulcs. Jó lenne, ha észrevenné azt is, hogy e nélkül is vásárolják a dalait, mert akkor lehetne igazán sikeres.

Az idei nagy visszatérő Britney, akinek a lemezét nem promotálták és ezért nem lett akkora sikere, mivel "csak" a negyedik helyen debütált az eladási listákon. (Megjegyzem: eddig egy albuma kivételével mindegyik az első helyen nyitott!)
A Britney Jean az énekesnő legszemélyesebb lemeze. Mivel a korongról már kaptatok kritikát, így nem tudok újat írni, csak, amit már elmondtam. A lemez nagyon tetszik, vannak benne jobb és rosszabb dalok is. A balladák remekül sikerültek, ahogy egy-két gyorsabb dal is. A Wokr Bitch az, ami engem nem fogott meg viszont a klip az egyik legjobbja lett az énekesnőnek. A Perfumét még mindig kedvelem, ahogy a többi dal nagy részét is.

Utoljára azt az éneket hagytam, akinek legjobban vártam a lemezét. Ő Selena Gomez. A Stat Dance nevű albummal még turnéra is indult, amivel a világ számos pontján fellépett. Az album nem lett olyan Selenás, mint a többi, a kritikusok eléggé le is húzták, de ennek ellenére én kedvelem. Bár igaz, ami igaz, a legtöbb albumát legalább egy évig hallgattam napi szinten, ezt pedig pár hónap után kivégeztem, talán, mert kicsit egyhangú lett, nem tudom. Persze vannak dalok, amiket még mindig imádok, mint a Come and Get It, a Save the day vagy az Undercover. Az utóbbihoz ráadásul most készült el a videó is, így Selena az új évet egy új klippel kezdi meg.
A turné ausztrál állomásait törölték, mert az énekesnőnek pihenésre van szüksége, ami nem csoda, ennyi film és egy lemez után, amit idén kiadtak. Hiszen ott volt a Spring Breakers is, amihez hatalmas promóció tartozott, illetve egy ekkora turné is kifáraszt még egy fiatalt is,főleg, aki nincs hozzászokva ehhez a tempóhoz.
Nos, Selena azt állította (amit mellesleg minden albuma előtt és után elmond), hogy ez lesz neki az utolsó egy jó darabig és a filmes karrierjével foglalkozik tovább. Nem tudom meddig bírja, de addig is, itt van nekünk a Star Dance és hamarosan az új klip is jön.

Nos, ezek voltak számomra az idei legjobb albumok. Ti, hogy vagytok vele? Én mondjuk nem vagyok nagy rock rajongó, de tudom, hogy több együttes is kiadott idén új lemezt, így várom, hogy ki melyik albumnak örült a legjobban, melyikben csalódott?

2 megjegyzés:

  1. Ritkán hallgatok egész albumokat, inkább csak pár számot. Miley viselkedése undorító, de a zenéit szeretem valamennyire, meg tetszik a hangja is. Britney, Katy és Selena egyik sem a kedvencem, ahogy Gaga sem, de pár számukat ismerem. Akkor kicsit a rock világából, a Bullet for My Valnetine, idén új albummal jelentkezett, amit sokan gyengébbnek tartottak az eddigieknél, nekem viszont bejött, és ha jól tudom, jövőre ismét új albumuk fog megjelenni. Új albumot adott még ki a Skillet, ami szintén nagyon tetszett. Az ő albumjaikat nagyon sokszor hallgattam meg, az összes számukkal rajta. Amit én még várnék, az egy Nickelback album, ami talán jövőre lesz, vagyis mintha valahol azt olvastam volna. Nekem főleg ők a kedvenceim, akiket nyomon követek, de biztos más is jelentkezett új albummal. A Paramore albuma is, most így eszembe jutott, ami nekem nem tetszett, igaz pár számot hallgattam csak meg belőle, de az nem nyerte el a tetszésemet.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na igen, ezért is írtam, mert bár én nem vagyok otthona rock világában, sokan adtak ki idén lemezt! :)

      Törlés

Rólam

Rólam
Üdv kedves idegen! Ez az oldal a kritikák világába reppent téged, ahol találsz véleményt sorozatokról, filmekről, zenékről és könyvekről is. Emellett napi szinten osztok meg bulvárhíreket és egyéb gondolatokat. Ha kíváncsi vagy a véleményemre, akkor tarts velem! click here →

Látogatók

Cikkajánló

Kiemelt bejegyzés

Eurovision 2018 - Mennyi esélye van az AWS-nek?

Már közel két hónapja annak, hogy eldőlt ki képviseli hazánkat az idei Eurovíziós dalfesztiválon. A lisszaboni elődöntőre az AWS-t küldték ...