2013 legjobb mash-uppja

Csak egy sima mush-upról kritikát írni? Nem szokásom igaz, viszont ez annyira megtetszett, hogy muszáj volt, hogy ti is meghallgassátok. Hihetetlen, hogy 6 perce belesűrítettek 68 számot. Nekem megvannak a kedvenc előadóim, de a legnagyobb slágereket mindig hallgatom, ez van most is, ugyanis a legtöbb dal, nagyjából az összes gigamega sláger volt az idén, így nem lesz olyan ember, aki legalább egy dalt ne ismerne fel belőle. Megtalálható Miley, Selena, Britney, Justin Timberlake, Katy Perry, a "What the fox say" és még sorolhatnám naphosszat.
Maga a mash-up igen jól sikerült és gratula a szerkesztőnek. Biztos, hogy lesznek még jók az év vége folyamán, de eddig ez a legjobb, legalábbis nekem. :D


Értékelés: 10/9. Voltak benne dalok, amik meglepően sokáig szóltak, ez nem volt fer a többivel, de amúgy kedvenc. :)

2 megjegyzés:

  1. A "What does the Fox say" viszi a pálmát nálam. :P
    Gratulálok a Művésznőnek a remek munkáért. :)
    Üdv: Number 1. ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem én csináltam. :P Csak megtaláltam. Nálam sok van, ami kedvenc. :)

      Törlés

Rólam

Rólam
Üdv kedves idegen! Ez az oldal a kritikák világába reppent téged, ahol találsz véleményt sorozatokról, filmekről, zenékről és könyvekről is. Emellett napi szinten osztok meg bulvárhíreket és egyéb gondolatokat. Ha kíváncsi vagy a véleményemre, akkor tarts velem! click here →

Látogatók

Cikkajánló

Kiemelt bejegyzés

Eurovision 2018 - Mennyi esélye van az AWS-nek?

Már közel két hónapja annak, hogy eldőlt ki képviseli hazánkat az idei Eurovíziós dalfesztiválon. A lisszaboni elődöntőre az AWS-t küldték ...