Aria lenne "A"?

Szerintem mindenki, aki nézi a sorozatot szinte már csak azért követi figyelemmel a szörnyebbnél-szörnyebb részeket, mert tudni akarja, hogy ki is -A valójában. Sokak esélyesek és azok is voltak. Mona, Toby és a többiek, akik bent voltak, nem jártak jól, de vajon ki ártana a lányoknak és a családjaiknak? Kinek lenne oka, hogy bántsa őket és megkeserítse az életüket?
Sokan agyaltatok már rajta, hogy ki lehet -A? Alison? Aria? Mona? Toby? Vagy valamelyik mellékszereplő? Hannah? Emily? Spencer? Senki nem tudja, lehet, hogy még az írók sem, de egy biztos, sok jel mutat arra, hogy Aria mindig ott van, ahol -A.

Íme néhány figyelemre méltó kép és állítás, amire sokan nem figyeltetek a részek során.

Az egyik legfeltűnőbb dolog, amit még észre vettek sokan, az, hogy a bevezetőnél Aria az, aki mondja, hogy "shhh....".

Aria mikor beszáll Ezra mellé az autóba az első évad 10. részében, akkor vette le a fekete kapucniját, amit mint tudjuk, -A előszeretettel hord.


Valószínűleg az sem volt véletlen, hogy a második évadban Arián olyan ruha volt, mint a fekete hattyú, ami elvileg -A lett volna. Ezen kívül számtalan részben tűnt fel Aria piros-fekete csíkos szerelésben.


Vajon mit bütykölhet itt Aria, mielőtt megkapják az sms-t -A-től. Szerintem nem véletlen, hogy éppen előtte nézegette a mobilját.


Miért is van Ariának -A feliratú nyaklánca? Ráadásul mindjárt kettő, oké, hogy ez a neve kezdőbetűje, de ebben a sorozatban ez elég feltűnő.


Van egy újság, ami Aria kezében tűnik fel az első évadban, majd a 2. évadban szintén feltűnik, de akkor már -A asztalán. Ez is véletlen lenne?


Van egy piros kabátos emberünk, ha minden igaz, akkor lány. Ariának teljesen véletlenül van egy piros kabátja. Ráadásul ez a kabát feltűnik a 3. évadban Mona látogatásakor, bár akkor nem látszik, hogy ki az, aki viseli, bizonyára nem egy férfi az.


A 3.. évad 19. részében -A haja kilátszik a kapucni alól, ami szintén teljesen meglepő lehet számotokra, ugyanolyan színű, mint Aria haja.


-A a 3. évad 19. részében megforgatja az üveget, hogy kisorsolja, ki lesz a következő áldozata. Az üveg Ariánál állt meg, de az egyik másik A Team tag elfordítja. Ez is véletlen lenne?


Mindez csak töredéke annak, ami Aria ellen szól, de ez is elég bizonyíték arra, hogy gyanakodjunk rá. Mindenki eldöntheti, hogy mit gondol. Engem érdekelne a véleményetek. Aria lenne "A"? Vagy valaki más? Ali vajon él?

Természetesen nem én figyeltem meg a részeket, néhányat én is észrevettem persze, de a legtöbbet úgy szedtem össze különböző oldalakról, de azt hiszem itt most nem ez a fontos, hanem, hogy ki lehet "A". Minden kiderül..........egyszer. :D

7 megjegyzés:

  1. Nos erre már én is gondoltam. Azonban őt ugye meg akarták ölni, azon a bulin ahol vonaton voltak. Ezért is kezdtem benne kételkedni.. Nagyon izgi a sorozat! Imádom! <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Lehet, hoyg ne legyen olyan feltűnő, hogy semmi sem tröténik vele. Az is lehet, hogy már nem ő -A, valamilyen okból, a mostani -A meg piszkálja....én már bármit elképzelek....xD

      Törlés
  2. Én totál meg vagyok győződve mostanában arról, hogy Ali A vagy behozzák az ikertesó szálat a regényből. Ali szobájában volt 3 fotó egymás mellett, középen Jason, mellette két Ali-kép (ugyanaz). Ez sem lehet véletlen.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Itt semmi sem véletlen. Viszont most már kezdem unni, hogy nem történik semmi....:/

      Törlés
    2. Én is...A 3. évad első felét nagyon untam, a 4. is rosszul kezdődött, de talán már javul valamicskét. Viszont szerintem nagyjából következetesek az írók, szerintem ők elég jól tudják, hogy hova akarnak kilyukadni.
      Bár a Toby-az-A-teamben-dolgot szerintem nem jól alakították. Csak meg akarta védeni Spencert...mégis hogyan? Semmit se tett...

      Törlés
    3. Nekem a sorozattal semmi bajom, csak azzal, hogy az ég világon semmi sem történik, ha meg igen, az meg annyira egyértelmű, hogy úgy semmi értelme. Jó lenne már valami csavar, vagy valami kiderülhetne végre.....

      Törlés
  3. A 3.évad 19.részben SPENCER haja lóg ki nem Ariáé! :)

    VálaszTörlés

Rólam

Rólam
Üdv kedves idegen! Ez az oldal a kritikák világába reppent téged, ahol találsz véleményt sorozatokról, filmekről, zenékről és könyvekről is. Emellett napi szinten osztok meg bulvárhíreket és egyéb gondolatokat. Ha kíváncsi vagy a véleményemre, akkor tarts velem! click here →

Látogatók

Cikkajánló

Kiemelt bejegyzés

Eurovision 2018 - Mennyi esélye van az AWS-nek?

Már közel két hónapja annak, hogy eldőlt ki képviseli hazánkat az idei Eurovíziós dalfesztiválon. A lisszaboni elődöntőre az AWS-t küldték ...