Teen Wolf - 3. évad 2. rész

Újabb rész került levetítésre az MTV által sugárzott Teen Wolf című sorozatból a héten. Ebben a részben megvolt megint minden, ami szem-szájnak ingere. Fél pucér pasik, izgalom, érzelem és persze rejtély.

Most kezdjem a rész végével? Lehet, hogy fura, de főleg az maradt meg bennem. a sikoly, amit a csaj csinált.....valaki érti? Mert nekem fogalmam sincs mi akart lenni. :D

Oké, maradjunk a rész elejénél. Stiles mindig is a kedvenc szereplőm marad, mert, ha ő nem lenne, akkor olyan egyhangú és komoly lenne a sorozat, de mindig benyög valami irtó vicceset, amitől mindenki röhögve fakad.

A rész beszólása az Derektől volt a nagybácsikájának. "Nem kedvelünk, pofa be és segíts.". Ezen röhögtem is egy ideig. Derek az a srác, aki mindegy, hogy mit csinál, az komoly is és vicces is egyben.
Itt van a mi kis fő gonoszunk, Deucalion. Ez a hapsi irritál, mint a fene. Hogy lehet egy akkora falkának egy vak vezetője? Talán, ha átváltozik, akkor lát, vagy mi a fene? Oké, hogy erős és sokat tud, nem mellesleg fél Scottol, de akkor is, tuti valaki értelmesebb személyt állíttatnék a helyére.
Az egyik legnagyobb rejtélye az évad eddigi két részének, azok az ikrek. Értem én, hogy jól néznek ki és így tovább, de nem kéne nekik egy kis szöveg? Mert azon kívül, hogy minden részben megjelennek egyszer egy lassított felvételben, ahol hú, de jól néznek ki, na ezen kívül eddig nem csináltak semmit.

Ebben az évadban temérdek félmeztelen farkast látni, ami oké, mert hát ez egy sorozat, ami tele van jóképű csávókkal, de akkor is. Muszáj minden jelenetben levetkőzni? Nincs olyan öt perce egy résznek sem, mikor mindenkin rajta lenne a ruhája. :D
Ebben a részben gondolok én ebben a részben Isaacra. Tudtommal a jeges víz az hideg. Értem, hogy félig halottnak kellett lennie, de minek veszi le a pólót. Ne értsetek félre, szeretem én a fél pucér csávókat, de Isaac teste messze van a jótól. Van nála pár jobb pasi, azokat kellene vetkőztetni. xD

Kis meglepetés számított a részben, hogy Dereknek van egy húga, az viszont elég nagy meglepi volt, hogy neki elvileg halottnak kéne lennie, ehelyett vígan éldegél az Alfa falkában.

A rész értékelése: 10/8. Tetszett a rész. Volt benne jó pár meglepetés és egyéb szál, ami nekem nagyon bejött. Várom a következő részt.

2 megjegyzés:

  1. Hűűű, most megleptél... tényleg érdekes volt de én még mindig nem tudok mit kezdeni ezzel a Deucalion nevű hapsival... miért vak, ha vérfarkas? Na, mindegy... a másik gondolatom, hogy a rész közepén, amikor Alison bebújik a raktárba, az ki hullája? Ericáé vagy az a csajé, akivel majdnem lefeküdt Stiles (asszem Heather)? Ja és nekem is a kedvencem Stiles... <3
    Xoxoxo Réka

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem tudom, de mivel a mostani részben megtalálták a csaj hulláját, lehet, hogy az övé volt! :D

      Törlés

Rólam

Rólam
Üdv kedves idegen! Ez az oldal a kritikák világába reppent téged, ahol találsz véleményt sorozatokról, filmekről, zenékről és könyvekről is. Emellett napi szinten osztok meg bulvárhíreket és egyéb gondolatokat. Ha kíváncsi vagy a véleményemre, akkor tarts velem! click here →

Látogatók

Cikkajánló

Kiemelt bejegyzés

Eurovision 2018 - Mennyi esélye van az AWS-nek?

Már közel két hónapja annak, hogy eldőlt ki képviseli hazánkat az idei Eurovíziós dalfesztiválon. A lisszaboni elődöntőre az AWS-t küldték ...