Crush - Rajongás (2013)

A Crush című film két főszereplője Crystal Reed (Teen Wolf) és Lucas Till (Hannah Montana: The Movie). A filmet idén jelentették meg, ráadásul még csak egy hónapja. Sikerült hozzá feliratot találnom végre és tegnap meg is néztem. Előre szólok, hogy nem olvastam utána, hogy miről szól, semmit sem tudtam róla. A DVD borítót sem láttam, így nem is volt nehéz meglepődnöm a film végén. SPOILEResen folytatom!



Adott egy lány, aki teljesen elzárkózott mindentől. Van ugyanakkor egy fiú is, aki az iskolában az egyik legnépszerűbb sportoló. Neki van egy barátnője, akivel hol együtt vannak, hol nem. Az előző lány folyton feketében jár és mindig azt figyeli, hogy a csávó mit csinál. A csaj egy lemezboltban dolgozik az egyik ismerősénél és áradozik neki a fiúról. A nő, hogy segítsen neki, el akarja üldözni a pasi barátnőjét, de nem igazán sikerül, ezért elrabolja és megkínozza egy kicsit. Mikor a zárkózott csaj odaér, a pasi felmászott a törött térdével a lépcsőn a pincéből. Kisebb-nagyobb verekedések után a csaj barátnője, aki elrabolta a pasit leesik a lépcsőn.


Igazából semmi extra története nincs, de mivel a Chrystal a főszereplő, gondoltam, hogy ő lesz, aki a pasit zaklatja. Álmomban sem gondoltam volna, hogy a barátnője az, aki zaklatja.
Tehát volt a filmben izgalom és titkok is, de mégsem mondhatom azt, hogy ez egy hatalmas film lenne. Egyszer mindenképpen nézhető, de többször nem biztos. Az viszont tény, hogy a szereplők nagyot alakítottak. Nemcsak Chrystal, hanem Lucas is. Tudtam róluk, hogy nagyszerű színészek, de itt bizonyítottak, főleg a lány. Bár szövege nem volt sok, mégis ez az állandó leselkedés és magába fordulás nagyon illett rá és kiválóan eljátszotta, ami kell neki.

Lucas a végén összejön a barátnőjével újra, Chrystal pedig egy csávóval, aki folyton követte őt. Minden jó, ha a vége jó.

A film értékelése: 10/6. Nincs szívem kevesebbet adni, mert a szereplők kiválóak voltak, csak a történet volt lapos. Egyszer nézzétek meg ti is! :)

5 megjegyzés:

  1. Egyszer meg fogom. Linket nem tudnál küldeni feliratosan?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mivel tegnap készült el hozzá a felirat, szerintem még kell várni az online verzióra, de, amint lesz, írok neked! :)

      Törlés
  2. Lapos történet? Én még egy olyan filmet se láttam, nem is hallottam olyanról, ami egy őrült rajongást ilyen súlyos tettekben jelenítene meg. Elvégre az elmebajos nő megölt min. három embert, egyet megpróbált megölni, egyet megkínzott, satöbbi...ezt nem mondanám hétköznapinak, pláne nem laposnak, pont az benne a csúcs, hogy az volt a tettes, akire nem számítottál. És rémisztő dolgokat művelt. Ez egy jó thriller!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ezért jó, ha más is leírja a véleményét. Nem csak lapos volt, hanem egyfajta unalmat is ébresztett bennem. lassan haladt a történet, de mint már említettem ennek ellenére tetszik a film. :)

      Törlés
  3. Én már egy csomó helyen kerestem a filmet feliratosan de sehol sem találom. Tudsz ebben segíteni?

    VálaszTörlés

Rólam

Rólam
Üdv kedves idegen! Ez az oldal a kritikák világába reppent téged, ahol találsz véleményt sorozatokról, filmekről, zenékről és könyvekről is. Emellett napi szinten osztok meg bulvárhíreket és egyéb gondolatokat. Ha kíváncsi vagy a véleményemre, akkor tarts velem! click here →

Látogatók

Cikkajánló

Kiemelt bejegyzés

Eurovision 2018 - Mennyi esélye van az AWS-nek?

Már közel két hónapja annak, hogy eldőlt ki képviseli hazánkat az idei Eurovíziós dalfesztiválon. A lisszaboni elődöntőre az AWS-t küldték ...