Switched at Birth - 2. évad folytatása

Végre-végre, a Switched at birth is visszatért a szünetről. Igazán vártam a sorozatot és meg kell, hogy mondjam, nem csalódtam. Nem is tudom, hogy miért, de már e legelején megfogott a sorozat és azóta mindig minden részt megnézek.



Miután a visszatekintésben jelen volt Ty sejteni lehetett volna, hogy visszatér, de nem gondoltam volna, hogy ez valóban megtörténik. Igaz, ami igaz, imádom a srácot és nem csak a karaktert, hanem a színészt is. Még a The Lying Gameban ismertem meg, aminek remélhetőleg lesz következő évada, és azóta is imádom. Nem csak, hogy jól néz ki, sőt, jobban mint eddig, amit nem gondoltam, hogy lehetséges, hanem isteni színész is.


Bay számára nem is tudnám megmondani, hogy ki lenne a legjobb választás. Emmettet is nagyon szeretem, de ő még olyan gyerekes, ha a kinézet alapján kellene választani, akkor azt mondom, hogy inkább Ty, viszont Emmettel is jól mutatnak. Az a baj, hogy a srác nem becsüli meg, így aztán nem érdemli meg Bayt.

Bay igazi anyjának visszatérése a rehabról kicsit korai volt, ami végül be is bizonyosodott. Igazából nem tudom, hogy van-e, aki szereti a karaktert, de én nem. Mivel van problémám az alkoholistákkal, így nem tudok belelátni abba, hogy ő szenved, sőt, szerintem az alkoholisták saját maguk tehetnek a dologról és nem értem, hogy miért kell a piába folyatni a bánatukat. Mások ugyanúgy túlélik az adott problémát, ők miért nem? 

Daphne meg jó lenne, ha találna valakit, aki hozzá illik. Oké, Noah jól néz ki, de akkor kezdjen már vele valamit, ne csak várja a sült galambot. Bírom a csajt, nem bántani akarok, de annyira kis szerencsétlen. Egy pasija sem volt jó időzítés és végképp nem voltak jó választások. Hisz a séf kicsit idős volt, Emmett Bayé (volt) és még sorolhatnám. Ha már Noahra hajtott, aki szintén B-é volt, akkor miért nem tartja meg. A pasiknak nincs annyi eszük, hogy felhívják, akkor legyen ő az, aki felhívja és ne várjon már annyit.

A rész értékelése: 10/8. Ty visszatért, ez legalább 5 pont, a maradék meg a többi. Tetszett a rész és remélem, hogy a srác végre magához tér, ahogy a többiek is. :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Rólam

Rólam
Üdv kedves idegen! Ez az oldal a kritikák világába reppent téged, ahol találsz véleményt sorozatokról, filmekről, zenékről és könyvekről is. Emellett napi szinten osztok meg bulvárhíreket és egyéb gondolatokat. Ha kíváncsi vagy a véleményemre, akkor tarts velem! click here →

Látogatók

Cikkajánló

Kiemelt bejegyzés

Eurovision 2018 - Mennyi esélye van az AWS-nek?

Már közel két hónapja annak, hogy eldőlt ki képviseli hazánkat az idei Eurovíziós dalfesztiválon. A lisszaboni elődöntőre az AWS-t küldték ...