Odaát - Az első 8 rész után

Már 2 napja írtam egy Odaát kritikát, a mostani viszont az első nyolc részhez tartozik. Az első benyomásomat már olvashattátok, nos itt a második.
Továbbra sem tudom megállapítani, hogy nekem ez most tetszik, vagy nem. Minden rész után úgy vagyok, hogy várom, hogy nézhessem a következőt, de nem azért, mert izgalmas, vagyis, az, de nem tudom eldönteni, hogy eddig mi is a lényege. Oké, van két srác, akiknek az anyja meghalt, az apjuk meg eltűnt, aki időközben felfedte magát a nézők előtt. Eddig világos, viszont azt nem bírom felfogni, hogy mi is ez az egész. Tulajdonképpen minden részben valahova elutazunk, hogy kiderítsük, milyen természetfeletti erők pusztítanak az adott helyen.
Ez mind oké lenne, viszont akkor miért kellett a szülőket belekeverni, mert kb. eddig egyiknek sem volt jelentősége, legalábbis nem szemtől-szembe, mert az oké, hogy a két csávó az apjukat keresi, de semmi nyomuk, csak mennek a vak világba. Az anyjuk gyilkosáról sem tudnak semmit. Szóval azt a részét nem bírom megérteni, hogy most akkor mit is keresnek. oké, az apjukat meg a gyilkost, de akkor nem ártana egy irányba haladni, nem mindig máshova.....:D


Másrészről viszont tetszik. Dean (Jensen Ackles) nagyon hasonlít Damon karakteréhez, tudom, az Odaát előbb kezdődött, de én a TVD-t előbb ismertem meg. Nos, Damonhoz hasonlít bizonyos szempontból, de még mindig azon a véleményen vagyok, hogy nekem Sam (Jared Padalecki) a kedvencem.


A szinkronhangja tökéletes, viszont a nevét eddig nem bírtam megszokni, de most már kezdem. :P Dean a Szívek szállodájás Dean, ő viszont Sam, bár a tesója meg Dean. kicsit még mindig zavar, de majd hozzászokom, főleg, hogy vagy huszonötször néztem végig az elejétől a végéig a Szívek szállodáját, így elég nehéz. :D

Amúgy Samnek van valami képessége, amit sejtettem, mert elég nyilvánvaló volt, viszont azt még nem tudom, hogy mi és ez így még egy kicsit feldobja a dolgot.
Aki meg tudja nekem magyarázni, hogy eddig mi is a lényege a sorozatnak, illetve, hogy lesz e végre valami fő szál, annak örülnék, illetve annak is, ha elmondanátok, hogy lesz-e benne valamelyik gyereknek tartós kapcsolata, mert azt még szívesen nézném, persze, nem egy szőke tyúk, aki minden egyes szellemnél nyafog három sort, hanem egy normális, nem szappanoperába illő szerelme lesz-e? :D

5 megjegyzés:

  1. A poént nem lövöm le, de a Sammal kapcsolatos dologban igazad van. De majd megtudod. Ami meg a kapcsolatokat illeti, azt is majd meglátod. Ami meg főszál. Az elsőé az az első részben már szó volt...valamennyire. Én amúgy a sorozat miatt szerettem bele a kölf9ldi klasszikus rockba.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem mindig igazam van.......xD Na, majd lehet, hogy én is beleszretek...:)

      Törlés
  2. Lesz egy fő szál, minden évad során. Majd megérted a lényegét az évad vége felé... xD Hát a szerelmi téren igazán senkinek sem lesz komoly kapcsolata talán Dean-nek a 6.évad elején láthatunk egy kicsit :P A rock-ba én is azért szerettem bele :)) Sam képességét én sem lövöm le, arra úgy is fény derül időben. Remélem tovább nézed és találkozol majd Castiel-el is :D na onnantól már sokkal érdekesebb a sorozat. Amúgy maga az egész sorozat szerintem inkább a családról szól és annak a lényegéről, hogy mit jelentenek egymásnak a testvérek :) ^^ nekem még mindig Dean a favoritom, szerintem neked is az lesz egy idő után :P Várom a kövi kritikád a sorozatról... 23 részes egy évad szóval csak nézzed :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nézem én, nézem, de még tanulok is mellette a szóbelire, majd utánna nézem gyorsabban. :D Mi az, hogy nincs semmi szerelmi szál.....bürhühüüüü....ez szomorú dolog....:/

      Törlés
    2. Amúgy meg lehet, hogy Dean lesz a kedvencem valami véletlen folytán, de Jared sokkal cukibb....:D

      Törlés

Rólam

Rólam
Üdv kedves idegen! Ez az oldal a kritikák világába reppent téged, ahol találsz véleményt sorozatokról, filmekről, zenékről és könyvekről is. Emellett napi szinten osztok meg bulvárhíreket és egyéb gondolatokat. Ha kíváncsi vagy a véleményemre, akkor tarts velem! click here →

Látogatók

Cikkajánló

Kiemelt bejegyzés

Eurovision 2018 - Mennyi esélye van az AWS-nek?

Már közel két hónapja annak, hogy eldőlt ki képviseli hazánkat az idei Eurovíziós dalfesztiválon. A lisszaboni elődöntőre az AWS-t küldték ...