Mistresses US - Pilot

Ma sikerült végre megnéznem feliratosan a Mistresses amerikai változatának első részét. Mély benyomást nem keltett az első rész, de nem volt rossz.


Nem tudom, hogy van e, aki nézte a sorozat angol változatát 2008-tól egészen 2010-ig, de én nem, így ahhoz nem tudom hasonlítani. :)

A sorozatról nem olvastam semmit, azt sem tudtam, hogy miről szól, csakis Alyssa Milano miatt néztem meg, akit a Bűbájos boszorkákból szerintem mindenki ismer. A többi színész nem igazán ismert, vagyis nem számomra. A sorozat egész jól kezdett, ugyanis 4,4 milliós nézettség mellett, 1.2-es demót produkált, ami egész jó szerintem. 

A történet négy nőről szól. Van Savi (Alyssa Milano), van egy őrült húga, egy pszichiáter és egy családanya. a közös bennük, hogy mindegyiküknek szeretője van. A négy lány közül csak Savi van férjnél, ő a munkatársával csalta meg a férjét, miután veszekedtek azon, hogy a férfi miatt nincs gyerekük. A testvére a főnökével kavar, a mi kis pszichiáterünk a sorozat elején meghalt hapsival, illetve ahogy elnézem, egy idő után a fiával is össze fogja szűrni a levet. A családanyánk pedig egy elvált férfival randizgat. 

Igazából szerintem olyan Született feleséges feelingje van, bár abból sem láttam sok részt. Igazából az egész arról szól, hogy ki kivel tud és akar kavarni, kivel nem és, hogy ezeket a gondokat, hogyan oldják meg a családon belül. 
Mondhatni egy jó sorozat, egyszer-kétszer nézhető. Nem az a nagyon izgalmas sorozat, de szerintem érdemes nézni, mert vannak benne érdekes és meglepő dolgok is.

A rész értékelése: 10/7. Nem volt rossz. A szereplők jók, hozzáteszem nem a mi korosztályunk sztárjai játszanak benne, de ettől függetlenül tetszik, amin meg is lepődtem. :D Várom, hogy még ki kivel fog összejönni. :P

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Rólam

Rólam
Üdv kedves idegen! Ez az oldal a kritikák világába reppent téged, ahol találsz véleményt sorozatokról, filmekről, zenékről és könyvekről is. Emellett napi szinten osztok meg bulvárhíreket és egyéb gondolatokat. Ha kíváncsi vagy a véleményemre, akkor tarts velem! click here →

Látogatók

Cikkajánló

Kiemelt bejegyzés

Eurovision 2018 - Mennyi esélye van az AWS-nek?

Már közel két hónapja annak, hogy eldőlt ki képviseli hazánkat az idei Eurovíziós dalfesztiválon. A lisszaboni elődöntőre az AWS-t küldték ...