Dalpremier: Selena Gomez - Same Old Love

Azt hittem, hogy Selena Gomez nem tud újat mutatni, ám már a Good For You is arról árulkodott, hogy egy új korszak elé nézünk, ami az énekesnő karrierjét és stílusát jelenti. A Same Old Love alig pár órája jelent meg, de már kívülről fújom és nem feltétlenül a zsenialitásnak köszönhető. 
Selenát már régóta nem a hangjáért szeretem, hiszen ő is bevallja, hogy nem a legtehetségesebb, arra koncentrál, ami neki megy és végre megtalálta a stílust és azt az irányt, amivel élőben is remekül teljesíthet egy koncerten. 
A nyáron bejelentett nagylemeznek talán én örülten a legjobban a körülöttem lévők közül, hiszen a Revival egy újdonság lesz, amilyennel a kedvencem még nem rukkolt elő. A Same old love pedig egy nagyon szerethető, egyszerű és nagyszerű dal, talán mg tucatzenének sem nevezném, mert nem az a tipikus popdal, ami mostanában folyik a rádiókból és tévékből.

Értékelés: 10/9. Az egyik legjobb dal, amit most kaphattunk és nem tudom, hogy be volt-e jelentve vagy sem, de nagyon örültem neki reggel, mikor megláttam, hogy milyen meglepetést kaptak a rajongók. A dal remek és már várom az október 9-ét, amikor is a 11 dalt tartalmazó egész korong az enyém lehet.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Rólam

Rólam
Üdv kedves idegen! Ez az oldal a kritikák világába reppent téged, ahol találsz véleményt sorozatokról, filmekről, zenékről és könyvekről is. Emellett napi szinten osztok meg bulvárhíreket és egyéb gondolatokat. Ha kíváncsi vagy a véleményemre, akkor tarts velem! click here →

Látogatók

Cikkajánló

Kiemelt bejegyzés

Eurovision 2018 - Mennyi esélye van az AWS-nek?

Már közel két hónapja annak, hogy eldőlt ki képviseli hazánkat az idei Eurovíziós dalfesztiválon. A lisszaboni elődöntőre az AWS-t küldték ...