BULVÁR: Összekötötte az életét Nikki Reed és Ian Somerhalder (Frissítve!)

Nagy meglepetésre ébredtem, ugyanis megpillantottam pár képet, ami nem igazán nyerte el a tetszésemet. Nikki Reed és Ian Somerhalder ugyanis a hétvégén megtartották az esküvőjüket. A páros 2013. nyarán kezdett el randizni, majd a színész idén januárban kérte meg Nikki kezét. Ezzel semmi probléma, gratulálok is neki, ám még mindig nem tudtam őket elfogadni. Mindig is Nina párti voltam és lehet semmi bajom nem lenne Ian új párjával, ha nem az exe egyik volt legjobb barátnőjét vette volna el.
Az esküvőről még semmi hivatalos információnk nincsen, egyenlőre csak képeket kaptunk még, amiből azt lehet megállapítani, hogy egy szűk családi körű lagziról van szó. Vendéglistát és további képeket még biztosan kapunk. Amint ezek meglesznek, frissülni fog a cikk!
Még egyszer gratulálni szeretnék az ifjú párnak és remélem nem lesz ez is olyan rövid életű, mint Nikki előző házassága, mert nagyon boldognak tűnnek!

Friss: Ian Somerhalder a következőt írta ki ma reggel twitterére: “A valaha volt leggyönyörűbb reggel."
A ceremóniára Lousiana államban került sor.
A TVD stábjából jelen volt Paul, Matt, Phoebe és Julie. Egyenlőre többet nem tudni.



















7 megjegyzés:

  1. Istenem,hogy meg mindig itt tartunk -.- Nikki es Nina rohadtul nem voltak legjobb baratnok! Attol mert egy kampanyba egyutt dolgoztak,es max talalkoztak 4-5 alkalommal,mg nem legjobb baratnok...Jezusom.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ők nyilatkozták, nem én! :D

      Törlés
    2. Közösen jártak mindenhova, mikor még Nikki együtt volt az előző férjével, négyesben volt sok programjuk. Amit pedig a párost illeti, én Nikkit személy szerint nem kedveltem, de együtt nagyon jó párost alkotnak, szerintem jobbak, mint Ninával voltak, és csak remélem, hogy ez legalább hosszú életű házasság lesz.

      Törlés
  2. Ha nem is legjobb barátnők, de barátok voltak. Nem tudom, hogy hogyan volt mersze összejönni egy barátjának az exével. Nem tudja, hogy házi nyúlra nem lövünk?
    Szerintem szánalmas ez az egész kapcsolat..
    Nikkit bírtam, de ezzel nálam elvágta magát. Vicc ez a házasság megnézem meddig tart majd, mint az előző..
    Szegény Ninát sajnálom.. Éd persze #RIPNian :D

    VálaszTörlés
  3. Én egész mást hallottam. Ian azt nyilatkozta,hogy Nikki és Nina csak pároszor találkozott. Hogy mi az igazság szerintem sose derül majd ki xd Szerintem szép páros,nekem Nian sose volt kedvenc,valahogy PR fogásnak tűnt az egész. Ian pedig végre révbe ért. Sok boldogságot nekik! A Nian fanoknak pedig elkéne fogadni,hogy vége annak a kapcsolatnak,és majd Dobrev kisasszony is megtalálja a boldogságot valaki oldalán. Sose értettem azokat a rajongókat - nem rátok gondolok - akik csoportokat alakítanak "Mentsük meg Niant" néven,és Nikki halálát kívánják. Azért ez már túlmegy minden határon. Na de a lényeg: Felnőtt emberek,akik tudják mot akarnak, szóval minden jót nekik! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Teljes mértékben igazad van. Az, hogy nekem is a Nian páros tetszik jobb, az egy dolog, nem függ össze azzal, hogy kit szeretek és kit nem. Nikki is aranyos és illik is Ianhez, amúgy is az ő életük, nekik kell boldognak lenniük. :))

      Törlés
  4. Én Nian párti vagyok, voltam és leszek is, ettől függetlenül viszont semmi bajom Nikkivel, ha Iannek megfelel, akkor nekem mindegy :)

    VálaszTörlés

Rólam

Rólam
Üdv kedves idegen! Ez az oldal a kritikák világába reppent téged, ahol találsz véleményt sorozatokról, filmekről, zenékről és könyvekről is. Emellett napi szinten osztok meg bulvárhíreket és egyéb gondolatokat. Ha kíváncsi vagy a véleményemre, akkor tarts velem! click here →

Látogatók

Cikkajánló

Kiemelt bejegyzés

Eurovision 2018 - Mennyi esélye van az AWS-nek?

Már közel két hónapja annak, hogy eldőlt ki képviseli hazánkat az idei Eurovíziós dalfesztiválon. A lisszaboni elődöntőre az AWS-t küldték ...