The Vampire Diaries - Élet Elena után

A tavalyi évad már kevésbé volt siralmas, mint az 5. évad, de már rég nem az igazi. Valakinek tetszeni fog a változás, hiszen kiszállt Nina Dobrev, így a sokak által nem kedvelt karakter, Elena Gilbert is búcsút mondott a történetnek. A tavalyi évadzáró bár egy részről siralmas volt, de a másikról pedig érzelmes és szomorú. Én személy szerint nagyon kedveltem Elenát és a Delena párost és bár hiányozni fog, érdekes lesz látni Damont, hogy mit is kezd az életével a szerelme nélkül.


Jó volt látni egy kis felfrissülést nem csak a szereplők terén, hanem a történet szempontjából. Már azt hittem, ebben nincs potenciál, de kialakult egy érdekes szál, amiben sok a hiba, de mégis élvezhető ennyi nyálas szerelmi háromszög után. Talán azt is megkísérlem mondani, hogy az első évad szintjén van, legalábbis érzelmi szempontból. Természetesen nem maradnak ki a kapcsolatok, de nem erre éleződik ki a történetszál. Van egy adott nagy téma, azon kívül meg néha megjelenik egy-egy kisebb és érdektelenebb részlet, ami mind kapcsolódik a nagyobb témához. Például Enzo, aki néha csak lézengett a rész során, végül mégis meglepte Carolinet, hogy mellettük áll, majd kiderül, hogy korántsem akar Lily ellen harcolni.


Kezdeném a fő történeti szállal, ami mindenképpen Lily és a családja, az eretnekek. Az új karakterek nem is olyan ellenszenvesek, mint azt először gondoltam. Persze az a leszbikus dolog még mindig az idegeimre megy, hogy még ide is be kellett hozni, de ez van, ezt kell szeretni. A színészek sem vészesek és Lily még mindig egy pszichopata, akit a színésznő is remekül alakít. Nem csodálom, hogy ilyen gyerekei vannak. Nem volt anyjuk, ha volt is, nem teljesen százas. Maga az eretnek szál nem rossz, bár féltem tőle, hogy megint egy szinte legyőzhetetlen gonosszal állítanak be, ráadásul nem is igazán értem, mit akarnak, de remélhetőleg kiderül. Nem véletlen volt szerintem az időugrás. Bár azzal úgy vagyok, hogy simán lehet ettől eltérő téma is. Érdekes volt látni, hogy Damon végül inkább álomba szenderült és úgy várja Elenát. Nem tudom, hogy ez mennyire normális, de legalább nem mészárol le mindenkit. Az is érdekel, hogy került oda és mikor, milyen okból, mert nem csak Elena miatt szerintem.


Remélem Bonnie számára is valami értelmes dolgot találnak ki most, hogy újra boszorkány. Szerettem látni, hogy Damon hezitál és nem tudta eldönteni, hogy mit tegyen. Egyrészt vissza akarja kapni élete szerelmét, de mégsem képes megölni Bonniet vagy hagyni meghalni. Tudja, hogy Elena nem bocsájtaná meg neki és hiába is haragszik rá, akár ok nélkül is, a barátjának tekinti, nem akarná, hogy történjen vele valami. Ha belegondolunk, Damon várt már ennél többet is egy nőre, aki miatt még csalódnia is kellett, most pedig tudja, hogy bármi is lesz évek múlva, Elena az övé maradt, hiszen úgy tették a koporsóba, hogy Damon ember akart lenni miatta. Ha Ms. Dobrev maradt volna és Damon kiitta volna belőle a gyógyírt, akkor megint csak egy menekülős évad elé néznénk, hiszen mindenkinek az idősebb Salvatore kellene. 

Nem csak Damon számára nehéz most, hiszen míg ő csak évtizedekre vesztette el Elenát, addig Alaric felesége örökre meghalt a kicsikkel együtt. Érdekes volt látni, hogy nem italba fojtotta bánatát, hanem inkább megoldást keres visszaszerezni. Még engem is meglepett, kicsit sem gyanakodtam. Az ilyeneket szeretem. 


Ami mellett viszont nem tudok elmenni, az a Staroline páros. Ezt nem kellett volna. Hiába vártam erre, túl korai volt. Nem szabad, hogy minden tökéletes legyen már most köztük, már amennyire lehet. Bár én még mindig nem érzem köztük azt a perzselő szerelmet, ami miatt mindegyikük megmentené a másikat, akár az életük árán is. Számomra erőltetettek, de ez csak az én véleményem.

Azt hittem, hogy Nina távozása majd hatással lesz a sorozatra és a nézőkre, de nekem még nem hiányzott. Igaz, csak egy rész ment le, de kellemesen elvoltam nélküle, csak a heti Delena adagom hiányzott, de majd megszokom. Nem sok választásom van. Hiába minden, ráfért a sorozatra ez a fajta változás és örülök, hogy nem végleg szabadultak meg Elenától, így sokkal érdekesebb és jobb lett a történet, mert sosem tudjuk majd, hogy mikor kerül a képbe megint. 

Értékelés: 10/6. Azért még nem értékelem halálra, de maradjunk annyiban, hogy nem a megszokás miatt nézem a következő részeket. Ha más nem is, az az időugrás nagyon izgat, főleg a személy, aki elől menekül a két szereplő. Remélem olyan lesz, akit már ismerünk, akkor nagyon-nagyon tudnék örülni. Persze, ha nem valami borzalmas okot találnak ki az emberke okaira. Maradok és meglátjuk mi lesz ebből, a szerintem utolsó évadból.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Rólam

Rólam
Üdv kedves idegen! Ez az oldal a kritikák világába reppent téged, ahol találsz véleményt sorozatokról, filmekről, zenékről és könyvekről is. Emellett napi szinten osztok meg bulvárhíreket és egyéb gondolatokat. Ha kíváncsi vagy a véleményemre, akkor tarts velem! click here →

Látogatók

Cikkajánló

Kiemelt bejegyzés

Eurovision 2018 - Mennyi esélye van az AWS-nek?

Már közel két hónapja annak, hogy eldőlt ki képviseli hazánkat az idei Eurovíziós dalfesztiválon. A lisszaboni elődöntőre az AWS-t küldték ...