Tűzpróba - Zombitámadás felsőfokon

Az első rész már önmagában érdekes volt és vártam, hogy a következő is elkészüljön, aztán jött a nagy bumm, hogy nem is lett ez olyan jó. Bennem volt, hogy el kéne olvasni az első két könyvet, végül nem jutottam el odáig, most már meg is bántam. A Tűzpróba csalódás volt, hiába mondom azt, hogy nem volt olyan rossz, mert ennél sokkal többet vártam.



Az első részben megtudhattuk, hogy az egész film egy próbára épül fel, amit természetesen meglepetésre sikeresen teljesített kis csapatunk, akiket a kiválasztottnak hívunk. Most kiderült, hogy nem is csak egy, hanem több útvesztő csapat is sikeresen megoldotta a rejtélyt és egy kis főhadiszállásra gyűjtötték be őket, hogy végül, nem is igazán tudtam eldönteni miért, de fellógassák őket meg minden izgalmas dolog. Már nagyjából az első tíz perc után tudtam, hogy el kellett volna olvasni azt a könyvet, mert így a fele film kínainak tűnt, pedig nagyjából csak futkározásból állt. 

Végig próbálták elhitetni velük, hogy majd mehetnek egy még biztonságosabb helyre, de persze Thomas, a drága Thomas mindenre rájött szinte tök egyedül megint és azonnal mentőexpedíciót szervezett, csakis a barátainak, senki másnak, mert csak ők hitték el a meséjét. 
Tehát megmenekültek, kijutottak a földre, ahol minden második percben és bokorban egy-egy zombi támadt rájuk és akarta őket felfalni. Eredetileg ez egy vírus, de nem tudtam őket nem zombikhoz hasonlítani. A Veszettek végig követik az út során és többször is rájuk találnak, de végül sikerül eljutniuk a biztos menedékbe, ahol meglepetésre az egész út során furcsán viselkedő és leselkedő Theresa feldobja őket és nagyon sajnálja a dolgot, bár akkor már édes mindegy volt a dolog.


Igazából én ezt az egész filmet nem értettem, de sem az immunitásos dolog, sem a gyógyír téma nem feküdt a kis agyacskámnak és nem jöttem rá (biztos hülye vagyok), hogy most mi is történt két óra alatt? Nagyjából csak futottak, főleg zombik elől, de mikor, hogy. Azon kívül járkáltak, mászkáltak alagutakban és emellett senkinek nem tűnt fel ez az idióta csaj, akinek még a nézése is gyanús volt a vége fele. 
Néha azt sem tudtam, hogy az adott jelenet egy álom-e, valóság, a jelenben játszódik, vagy a múltban, esetleg a jövőben. Nem tudom, hogy mit rontottak el pontosan, de nagyon ment nekik.

A színészekkel volt kisebb-nagyobb probléma, de elviselhetőek voltak. Az első részben azt mondta, hogy Dylan egy nagy tehetség és megmutatta magát, de most még szövege is alig volt, de komolyan, a szinkronhangról ne is beszéljünk, amitől már az első percben sírva fakadtam. Oké, némelyiket egész jól eltalálták, de például Thomas hangja valami siralmas volt. 
Rajta kívül még az Once Upon a Time-s Pán Péter (sajnálom, nekem csak ez maradt meg) tűnt fel sokat és mondhatom azt, hogy ért a színészethez, illetve még pár idősebb színész, mint a szőke néni és a többiek. 

Értékelés: 10/6. Összességében nem mondom, hogy nem lehetett megnézni, de azt hiszem, egy utánaolvasás nem fog ártani, mert még mindig nem vágom a legtöbb dolog értelmét és miértjét. Magyarázatokban hiány volt jócskán és a szinkron is erősen lehúzta nálam a pontozást, igaz, az már az én hibám, minek néztem meg moziban?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Rólam

Rólam
Üdv kedves idegen! Ez az oldal a kritikák világába reppent téged, ahol találsz véleményt sorozatokról, filmekről, zenékről és könyvekről is. Emellett napi szinten osztok meg bulvárhíreket és egyéb gondolatokat. Ha kíváncsi vagy a véleményemre, akkor tarts velem! click here →

Látogatók

Cikkajánló

Kiemelt bejegyzés

Eurovision 2018 - Mennyi esélye van az AWS-nek?

Már közel két hónapja annak, hogy eldőlt ki képviseli hazánkat az idei Eurovíziós dalfesztiválon. A lisszaboni elődöntőre az AWS-t küldték ...