A 2015-ös év legjobbjai

Még egy évet lehúzott a Revorina Critics és bár idén eléggé elhanyagoltalak titeket, voltak remek pillanatok 2015-ben is, mind a blog, mind a sorozatok, filmek és zenék terén. Most megpróbáltam összegyűjteni az én kedvenceimet. 
Volt pár sorozat, amit ledaráltam, természetesen a régieket is figyelemmel követtem, ezen kívül pár filmet is végignéztem, a zenékről nem is beszélve. Sok széria okozott csalódást, ezeket is megemlítem, de inkább a jobb pillanatokról emlékeznék meg. Ilyen volt az év végi Arrow darám, a The Royals sorozat megismerése, Selena Gomez új lemeze és még számos történés. Természetesen a rossz hírekből is akad, ami engem főleg megrázott, hogy a Chasing Life véget ért, hiszen az egyik kedvenc sorozatom volt mindvégig, viszont cserébe kiderült, hogy a Szívek szállodája kap egy 8 részes lezárást, illetve érkezik a Jöttünk, láttunk, visszamennénk 3. része is hamarosan. A számos esemény közül próbáltam kategóriákban kiemelni a legjobbakat. Nézzük meg az én kedvenceimet az idei évből!


Még friss és új, így egyenlőre az Arrow lett számomra az év felfedezése, sorozata és minden ehhez kapcsolódó kategória. Egyszer régen elkezdtem, az első évad nagy részét láttam, de akkor nem fogott meg igazán. Igaz...most is kellett egy kis személyes indok, ami miatt újra belekezdtem, de egyáltalán nem bántam meg. Az igazat megvallva kissé sok volt már néha benne a szappan, viszont a színészeket még mindig nagyon jól eltalálják benne. Stephen Amell remekül alakít, Emily Bett is jól hozza a kissé őrült szerelmest, de még mindig Colton Haynes a legjobb benne. Sajnáltam, mikor kiírták, csak remélem, hogy még sokat láthatjuk a későbbiekben. A jelenlegi utolsó rész pedig hagy némi kivetni valót maga után, szóval ajánlom nekik, hogy helyesen cselekedjenek, mert nem tetszik ez nekem.


Ha már sorozatok, sajnos többtől is meg kellett válnunk idén. Első és legnagyobb csalódás a State Of Affairs. Nem szoktam sorozatot elkaszálni, de nem az én világom volt az a széria. 
Viszont, ami valóban fájt, hogy a Revenge, a Chasing Life és a Hart of Dixienek véget vetettek. Ide vehetném még az Eye Candyt is, hiszen nagyon fog hiányozni az is, viszont nem kapott elég időt, hogy megkedveljem, ellenben a másik hárommal. A Revengéért fájt a szívem legjobban, mert imádtam a történetet és a sorozatot, no meg a színészeket is. Kapott lezárást, nem is vészeset, de a mai napig hiányzik.
A Hart Of Dixie már régóta haldoklott a CW-n és sajnos négy évadot bírt ki a sztori, pedig imádtam a kisvárosi történetet, ahogy a Chasing Life is pont ilyen szerethető volt. Ráadásul annak sztorija is volt, nem is akármilyen, arról nem is beszélek, hogy a lezárása siralmas volt. 

Ha már sorozatok, akkor megemlíteném a Pretty Little Liars-t, ahol majdnem 6 év után végre jutottunk valahova...legalábbis ezt hittük, aztán kiderült, hogy ki is -A valójában és fogtuk a fejünket, aztán majdnem leszúrtuk magunkat egy késsel. Szerencsékre a sztori eme részének vége és egy újabb, személy szerint Über -A-t kapunk öt évvel később. Hát meglátjuk mi lesz belőle. 

Amiről még mindenképpen említést kell tennem, az a The Vampire Diaries, ahol egy kulcsfontosságú karakter hagyta el a sorozatot. Nina Dobrev hat év után döntött a távozás mellett, amit egy részről megértek, de mégis csak sajnálok. Igaz, hogy nélküle is megy tovább a sorozat és a 7. évad eddig jobbnak tűnik az utóbbi kettőnél, mégiscsak vele kezdtük meg az egész sztorit. Remélem, hogy a végére visszatér és valahogy ő is lezárást kap, ahogy a többiek is. 
Azért a mostani évad terhes megoldása sem az igazi. Erőltetett és meg lehetett volna másképp is oldani. Egy részről tetszik, ami most megy, másrészről nem. De valljuk be, már régen nem az igazi. 

Az Once Upon a Time mostani évada sem nyűgözött le annyira, mint azt ahogy vártam. Bad Emma már elég jól hozza a dolgokat, de a többi sztori mehet a a levesbe. Bár azért a félévadzáró ott volt rendesen, szóval ajánlom, hogy újra észhez térjen a történet és Hookot is kérem vissza.


Filmek terén szintén volt pár remekmű, de inkább azokat említeném meg, amik minősége nem a béka feneke alatt voltak. A lázadó még mindig nem a Beavatott szintjén van, hiába láttam többször is, de még mindig imádom a színészeket, így nem igazán tudom lehordani a filmet. Ott volt még a Tökéletes hang 2. része, ami szintén nem hasonlít az elsőhöz, de kaptunk egy hatalmas tehetséget vele Hailee Steinfeld személyében, így csak imádni tudom a mozit. Ott volt még a Tűzpróba, amiről inkább továbbra sem tennék említést, mert úgy futnátok el, mint a filmben a szereplők. Mesében pedig a Minyonok voltak jelen, aminek nem sok értelme volt, viszont aranyos és jó kikapcsolódást nyújtott a nyáron. Illetve megemlíteném a Szomszéd fiút is, amiben viszont a színészek és a sztori mindent vitt számomra. Csak ajánlani tudom.
A Szürke Ötven Árnyalata is nagy film volt idén, bár igazából számomra még mindig nem ér semmit. Könyvben is messze a legrosszabb volt az első rész, szóval kíváncsi leszek a többit, hogyan rontják el?


Folytassuk az idei zenei kínálattal. Mindenképpen érdemes lenne megemlíteni Ellie nagy slágerét, a Love Me Like You Do című szerzeményt, ami bár a Szürke Ötven Árnyalatának egyik betétdala, mégis nagy kedvencem lett idén. Rajta kívül Selena új albuma volt az egyik legjobb album 2015-ben. A Revival egy más irányt vett, ami nekem eddig ezerszer jobban bejött, mint az eddigi alkotásai. Egyedi, ráadásul nem próbálkozott meg olyannal, amiről tudja, hogy nem megy neki. Ez csak az ő hangja és élőben is ugyanúgy el tudja énekelni. Nekem főleg emiatt tetszett meg. 
Demi Lovato Confident-je is nagyon tetszetős, ahogy Hilary Duff visszatérő lemeze is a kedvenceim között szerepelt idén. Megemlíteném még a Fall Out Boy, Justin egyes dalait és Ariana Grande némelyik szerzeményét is, hiszen ők nagyot alkottak idén. 
Egy kedvenc dalom van még idénről, ami Christina Perri The Words című szerzeménye. Egyszerűen megunhatatlan és a videóban szereplő Colin-t sem tudom elfeledni.


Az év legnagyobb meglepetése és felfedezettje számomra a Tökéletes hang 2 sztárja, Hailee Steinfeld. Egyszerűen remek, mind énekesnőnek, mind színésznőnek. Nagyon megszerettem, aztán megjelent az EP-je és már nem tudja levakarni magát rólam. A dalai és a filmjei is egytől-egyig szerethetőek, mégha nem is igazán tudta megmutatni a tehetségét egyikben sem igazán. 

Talán ennyit is az idei évről. Egy saját, oldallal kapcsolatos bejegyzés még érkezik hamarosan, ahol az oldal adatait, az idei évet és a jövőt fogom taglalni. A Revorina Awards idei versenyzőire is szavazhattok a linkre kattintva!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Rólam

Rólam
Üdv kedves idegen! Ez az oldal a kritikák világába reppent téged, ahol találsz véleményt sorozatokról, filmekről, zenékről és könyvekről is. Emellett napi szinten osztok meg bulvárhíreket és egyéb gondolatokat. Ha kíváncsi vagy a véleményemre, akkor tarts velem! click here →

Látogatók

Cikkajánló

Kiemelt bejegyzés

Eurovision 2018 - Mennyi esélye van az AWS-nek?

Már közel két hónapja annak, hogy eldőlt ki képviseli hazánkat az idei Eurovíziós dalfesztiválon. A lisszaboni elődöntőre az AWS-t küldték ...