Már forgatják a The Vampire Diaries befejező epizódját

Ebből is látszik, hogy hamarosan vége egy korszaknak. A Vámpírnaplók sztárjai a napokban forgatják a széria befejező epizódját. Ian Somerhalder két intagram bejegyzésen keresztül közölte mindezt a közönséggel, Julie Plec, a sorozat készítője pedig így nyilatkozott:

"Ma volt az utolsó rész felolvasása. Nem hazudok, nagyon sokat veszítek. #TVDForever"


A széria 171 résszel fogja zárni történetét március 10-én. Attól függetlenül, hogy az utolsó évadok már nem a régi minőséget nyújtják, nekem nagyon fog hiányozni, hiszen részben ezen nőttem fel. Ez volt az első sorozat, amit feliratosan követtem minden egyes alkalommal és itt szerettem meg igazán a színészeket is, annak ellenére, hogy régóta ismertem már egy részüket. Remélem, hogy méltó lezárást fog kapni, főleg, hogy Nina Dobrev is bejelentette: visszatér az utolsó epizódra. Ezt egy képpel is megerősítette a mai nap folyamán a rajongók számára, akik örömmel fogadták a színésznő visszatérését. Rajta kívül a Lizt alakító Marquerite MacIntyre és Michael Trevino is jelen lesz a fináléban. 

iansomerhalder (@iansomerhalder) által közzétett fénykép,


iansomerhalder (@iansomerhalder) által közzétett fénykép,


Nina Dobrev (@ninadobrev) által közzétett fénykép,

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Rólam

Rólam
Üdv kedves idegen! Ez az oldal a kritikák világába reppent téged, ahol találsz véleményt sorozatokról, filmekről, zenékről és könyvekről is. Emellett napi szinten osztok meg bulvárhíreket és egyéb gondolatokat. Ha kíváncsi vagy a véleményemre, akkor tarts velem! click here →

Látogatók

Cikkajánló

Kiemelt bejegyzés

Eurovision 2018 - Mennyi esélye van az AWS-nek?

Már közel két hónapja annak, hogy eldőlt ki képviseli hazánkat az idei Eurovíziós dalfesztiválon. A lisszaboni elődöntőre az AWS-t küldték ...