Javítások

Nos, az elmúlt két napban nem volt kritika, ami először is a sulinak, másodszor a kisebb javításoknak köszönhető. Frissítettem a sorozatok premierjének listáját. Már minden időpont ott van, vannak újabb sorozatok és változások is. Amit még beletettem, azok a finálék, amik sajnos a rövidebb sorozatoknál már hamar el fog jönni, de a Carrie Diariestől még a hónap vége előtt búcsúzunk (örökre?). ezeket frissítettem, illetve van új szavazás és újdonság, hogy megtaláljátok az oldalmenü alja fele a legolvasottabb kritikákat, ha valami visszanézné őket. Ezen kívül még új szavazást is készítettem, szóval szavazzatok, hogy mire, azt megnézhetitek az oldalmenüben.

Illetve már egy ideje címkézést végzek az oldalon, hogy könnyebben visszakeressétek a dolgokat, de még van belőle, így mostanában nem, de remélem pár napon, esetleg egy héten belül végre az is kész lesz. :)

UI: Hamarosan hozom az idei első fejlécet is, de még kis türelmet, az iskola most kezdődött és jön a  félév is, ami nekem mindennél jobban számít idén. :)
Ha már az utóirat, akkor jelezném, hogy máris kezdődött pár sorozat, mint a Revenge, a The Big Bang Theory, a Teen Wolf és a The Fosters, de a Carrie Diariesből már csak 3 rész, így arra is érdemes időt fordítanotok, én meg majd hétvégente, vagy mikor időm engedi írok minden újdonságról, illetve az általam belekezdett sorozatokról, amit a szünetben néztem. :P

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Rólam

Rólam
Üdv kedves idegen! Ez az oldal a kritikák világába reppent téged, ahol találsz véleményt sorozatokról, filmekről, zenékről és könyvekről is. Emellett napi szinten osztok meg bulvárhíreket és egyéb gondolatokat. Ha kíváncsi vagy a véleményemre, akkor tarts velem! click here →

Látogatók

Cikkajánló

Kiemelt bejegyzés

Eurovision 2018 - Mennyi esélye van az AWS-nek?

Már közel két hónapja annak, hogy eldőlt ki képviseli hazánkat az idei Eurovíziós dalfesztiválon. A lisszaboni elődöntőre az AWS-t küldték ...