Pretty Little Liars - Téli premier

A Pretty Little Liars a nyár végén ért véget a 4. évad közepével. Októberben, ahogy minden évben, visszatér egy halloweeni epizóddal, ami idén hatalmas csalódás volt. A január 7-ei napon viszont végleg visszatért a képernyőkre, legalábbis márciusig, amíg leadják a negyedik évad maradék részeit é, mivel az 5. évad is be van rendelve, így már júniusban újra velünk lesznek. Közben még az RTL II is műsorra tűzte január végétől vasárnap este 21 órától lesz látható Hazug csajok társasága címmel, aminél rosszabb már nem is lehetne.




A rész egy héttel a halloweeni után folytatódik. Úgy igazán semmi sem történt a részben. Hanna és Caleb szakítottak, Toby visszajött, Ezra és Aria csókcsatát folytattak, Emily meg panaszkodott, nagyjából a szokásos. Azt viszont jó volt nézni, hogy Ezra milyen pofákat vágott és a szemei.....hihetetlen, hogy mi derült ki róla, az viszont elég fura, hogy most Ariaval is furcsán viselkedik, csak nem értem, hogy miért, hiszen csak mi tudtuk meg ki ő, Aria nem.

Mivel a Ravenswood első részénél megakadtam, így nem tudom Caleb valódi okát a szakításra, de majd már csak ezért is bepótlom a lemaradásomat, mert kíváncsi vagyok, hogy mi történt odaát.
Emily minden részben való nyavalygása az idegeimre megy. Állandóan panaszkodik, most meg Ali miatt hisztizik, nem mintha eddig nem ezt csinálta volna, csak akkor a halála miatt, most meg azért, mert él. Tudja ezt valaki követni?
Spoby megint külön életet élt, ami még mindig nagyon zavaró, oké, hogy próbálnak valamilyen szálat becsempészni a többi mellé, de az annyira kellett, mint egy falat kenyér. Hihetetlenül felesleges, olyan, mintha egy külön sorozatban élnének, azon kívül, hogy Spence feltűnik néha a többiekkel.

Mona és Ezra külön beszélgetésére semmi épeszű magyarázatot nem találtam. Ez most minek kellett? Komolyan megmagyarázhatná valaki, mert nekem ez nem világos. Időhúzás? annak elég rossz, vagy valami különösebb oka volt Monának? Lehet, hogy gyanakszik Ezrára? Bírnék egy olyan szálat, amikor Mona nyomoz, hogy ki lehet -A.

A rész értékelése: 10/4. Nem tudom, hogy mennyit kapott a halloweeni rész, de ez még annál is rosszabb volt. Nem azt mondom, hogy nem nézhető, mert igenis az, de annyira unalmas volt, hogy régen nem untam magam ennyire egy új sorozatrészen.

1 megjegyzés:

  1. Nekem se jött be valahogy ez a rész. Szerintem elég rosszul oldották azt meg, hogy mióta felfedték Ezrát, azóta különösen viselkedik, mintha nyomatékosítani akarták a nézőkben, hogy igen ő A, és figyeljük milyen fura a viselkedése. Eddig nem ilyen volt. A Calebes dologra én is kíváncsi vagyok, így valószínűleg megnézem a további részeket. A Spenceres részeknél pedig látszik, hogy az apja már megint tud valamit csak titkolózik. Nekem ez még izgalmasabb szál, mint a többi, mert itt mindig történik valami. Ezra beszélgetése Monával nekem megint olyannak tűnt, mintha Ezra arra akarna kilyukadni, hogy ő A, nem igazán hallhattunk tőle eddig ilyen beszélgetéseket, mert mintha itt azt mondta volna, hogy hogyan lehet mindenkit megtéveszteni az érzelmek kizárásával. Ez nekem már túl erőltetett, ahogy az egész Ezrás szálak.

    VálaszTörlés

Rólam

Rólam
Üdv kedves idegen! Ez az oldal a kritikák világába reppent téged, ahol találsz véleményt sorozatokról, filmekről, zenékről és könyvekről is. Emellett napi szinten osztok meg bulvárhíreket és egyéb gondolatokat. Ha kíváncsi vagy a véleményemre, akkor tarts velem! click here →

Látogatók

Cikkajánló

Kiemelt bejegyzés

Eurovision 2018 - Mennyi esélye van az AWS-nek?

Már közel két hónapja annak, hogy eldőlt ki képviseli hazánkat az idei Eurovíziós dalfesztiválon. A lisszaboni elődöntőre az AWS-t küldték ...