The Vampire Diaries - 100. rész

Mérföldkőhöz ért a sorozat. Nem a nézettségre gondolok, mert arról 10 oldanyit lehetne írni, hanem a részek számát illetően. A 100. rész minden sorozat életében nagy lépés, hiszen kevesen érik csak meg. A Vámpírnaplók 2009. szeptemberében debütált és azóta is sikert-sikerre halmoz nem csak Amerikában, hanem a világ minden részén.



Már az első rész hatalmas sikert aratott, nem is beszélve az első évadról. A második is jól sikerült, majd a harmadikra sem lehet egy rossz szavunk sem. Ezt követően jött a süllyedés. A nézettség terén is, de főleg a minőség romlott meg a negyedik évadra. Személy szerint én így is szerettem a sorozatot és minden részét vártam, de a széria valahogy már nem volt az igazi. Azt kell, hogy mondjam, leszálló ágban van, de még így sincs veszélyben, hiszen a csatorna egyik, ha nem legnézettebb sorozata jelenleg. A mostani, azaz a 100. rész az ötödik évad 11. része volt. Kevés sorozat éri ezt meg, aki meg megéri, általában még továbbra is jelen marad a sorozatok világába.

A rész elég kusza volt. Kath halála, Klaus feltűnése, a sok régi szereplő megjelenése, mind-mind annak köszönhető, hogy ez nem egy átlagos epizód volt. Igaz, hogy nem volt az eddigi legjobb rész, de messze jobb volt, mint az évad bármelyike. Kezdünk azzal, hogy Elena ugye szakított Damonnel, majd Damon leissza magát. Otthon ünneplünk, mert Kath haldoklik, amit meg is értek. Tuti, hogy én is megbocsájtottam volna neki, de annyi mindent tett/tesz, hogy nem lehet nem örülni, hogy haldoklik. Persze ügyes trükkel megoldották a készítők, ami mellesleg egyértelmű volt.


Nos, Katherina ugye haldoklik, Stef vele van, mert ő is segített Stefnek jobban lenni. Nadia kis terve először nem volt átlátható számomra, jó volt meglepődni, hogy mit is terveztek el. Bár még mindig idegesít, én szeretem Elenát, főleg most, hogy vámpír, úgyhogy remélem előbb vagy utóbb kiszáll onnan. Komolyan, elbúcsúztunk tőle, meggyászoltuk, erről szólt a 100. rész, erre végül is megint semmi nem történt, ugyanúgy él tovább. Miben fogadunk, hogy majd találnak egy új hasonmást és akkor oda kerül vissza, mármint a testébe. Szeretem a sorozatot, de idegesít mikor Elenát "bántják". 

A rész pozitívumának a csattanója sajnos már lelepleződött előttem, mert az egyik oldalon észre vettem, de így is meglepő és váratlan volt. Klaus feltűnt, ez még oké. Rebekah is megjelent, aminek külön örültem,de, hogy Car ezt érzi Klaus iránt, számomra kicsit hihetetlen, vagyis gyorsan jött. Oké, hogy megvolt a szikra mindig is, de mostanában nem történt velük semmi, most hirtelen feltűnik az Ősi és akkor a nyakába borulunk. Remélem Car megy el a TO-ba, mert itt már lassan semmi keresnivalója nincs.


Damon mostani szereplése olyan semmilyen nem volt, de a Steffel való beszélgetése a lépcsőn annyira aranyos volt, mint még soha. Tudom, hogy Stefan még szereti Elenát, de az, hogy így is bátorítja a bátyját, annyira nagylelkű. Igaz, hogy az elején Stelena fan voltam, most Delena vagyok, de nem szomorkodnék, ha a végén Stelenával zárulna a sorozat, bár ez még messze van. 

Tetszett a régi szereplők feltűnése. John nagyon nagy volt, ahogy Ric is hiányzott, de a többiek annyira nem voltak sem viccesek, sem semmik, még Vicki nem volt felesleges, de Jenna például nagyon nem illet oda. Annyira szeretném visszakapni Ricket, de nem sok esély látok rá, így örülök, ha néhanapján feltűnik pár másodpercre. 
Bonnie és Jer szintén feleslegesek voltak, azon kívül, hogy "meglepetésre" kiderült, hogy már voltak együtt. Ki gondolta volna? Matt is kevés volt, vagy sok, nem tudom, de szintén nem ide illő volt.

Lehet, hogy ez a sok felesleg azért volt, mert annyi minden történt, hogy senkire nem jutott elég idő. Egyszerűbb lett volna egy emlékezetes részt összehozni, szó szerint, vagyis Kathről megemlékezünk, meghal és végre jönne valaki más. Ez olyan maradandó lenne, mégsem zavaros. Így annyira sok szál volt, hogy néha nem tudtam követni, pedig az már nagy szó. Ráadásul mindenki egy-egy percet kapott, majd áttértünk máshova mire észhez tértem volna, hogy melyik szál fut, már vége is volt.

A rész értékelése: 10/8. Sajnos vagy nem sajnos, továbbra is elfogult vagyok a sorozattal szemben. Bár nem volt a legjobb rész, mégis benne volt minden, igaz néha még túl sok is volt. Damon, Elena, Kath, Ric, Stefa és még sorolhatnám mennyi ember, akiknek örültem a 100. részben, bár nem illett volna ide, mert nem róla szólt, de biztos, hogy plusz lett volna, ha Lexi is feltűnik pár pillanatra.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Rólam

Rólam
Üdv kedves idegen! Ez az oldal a kritikák világába reppent téged, ahol találsz véleményt sorozatokról, filmekről, zenékről és könyvekről is. Emellett napi szinten osztok meg bulvárhíreket és egyéb gondolatokat. Ha kíváncsi vagy a véleményemre, akkor tarts velem! click here →

Látogatók

Cikkajánló

Kiemelt bejegyzés

Eurovision 2018 - Mennyi esélye van az AWS-nek?

Már közel két hónapja annak, hogy eldőlt ki képviseli hazánkat az idei Eurovíziós dalfesztiválon. A lisszaboni elődöntőre az AWS-t küldték ...