Pilotkritika: Siren - Kellemes csalódást okozott a premier

Már nagyon-nagyon régóta vártam a Siren című sorozat premierjére. Tavaly év elején reppent fel a hír, miszerint a forgatások lezajlottak és hamarosan bemutatásra kerül. Eredetileg nyárig várni kellett volna az első szezonra, ám a csatorna mégis úgy döntött, hogy már tavasszal levetíti. Így is több, mint egy évig húzodótt az egész sztori, de végre megnézhettem az első két epizódot.


Nagy kétségeim voltak affelől, hogy mi lesz ebből az egész történetből. Az előzetes alapján a főszereplő hölgyemény kicsit sem fogott meg, szinte ijesztő a látványa. Alex Roe-n kívül  ráadáasul senkit sem ismertem a színészek közül. Aztán eljött a premier, gyorsan lett felirat is, így nem tétováztam, belevágtam a megtekintésbe. Megmondom őszintén, hogy már az első percek magával ragadtak és képtelen voltam levenni a szemem a képernyőről. Nem tudom, hogy miért, de az egész széria hangulata annyira más, mint a megszokott. A Freeform egy családi csatorna, voltaképp nem ezekre a szériákra van kiélezve. Ettől függetlenül tetszett, amit láttam.


A főszerepben az Eline Powell által alakított Ryn áll, akitől elszakították sellő társát. Ryn feljött a szárazföldre, hogy megkeresse a tetteseket. Én azt hittem, hogy ez ilyen egyszerű lesz, de nem. A sellők túlélik a földön, és bár magas intelligenciával rendelkeznek, nem tudnak beszélni és az érzékeik is merőben másak, mint a víz alatt. Rynt Ben Pownall találja meg, és ő próbál vele dűlőre jutni. Már rögtön a második részben felfedezi, hogy mi is a lány, ami miatt azonnal a városi "boszorkához" fordul.

Megmondom őszintén, hogy elsőként egyáltalán nem a történet, hanem inkább a már említett hangulat fogott meg. Viszont van a sztoriban valami, ami miatt úgy érzem, muszáj tovább figyelemmel követnem Ryn és az elszakított sellőtárs életét. Kíváncsivá és érdeklődővé tett, pedig mostanában nagyon kevés sorozat képes erre. 


A színészekkel egyenlőre nincs gondom. Nem egy erőteljes gárda, viszont pont elég arra, hogy ne ódzkodjak a további epizódoktól. Itt van nekünk a már említett Alex és Eline, de feltűnik még Maddie bőrében Fola Evans-Akingbola, Ian Verdun és Rena Owen is, mint Helen, azaz a már említett "boszorka". Remélem, hogy a későbbiekben többet láthatunk belőlük, mert egyenlőre nem igazán tudni, hogy merre halad a Siren sorozat.

Az első két rész március 29-én került bemutatásra, azóta viszont már a harmadikat is leadták. Az 1. évad összesen tíz részből áll, így hála az égnek nem kell sokat várnunk, hogy kiderüljön pár érdekes dolog a karakterekről. Egy rövidebb szezon talán jót is fog tenni, hiszen így talán nem tudnak úgy belerondítani, mint korábban már tették pár sorozattal a csatornánál.

Értékelés: 10/9. A Siren jött, látott, győzött. Sajnos a nézettség nem túl acélos, viszont nem is túl rossz. Ha képes sokáig szinten maradni, akkor biztos a 2. évad berendelése. Várjuk a fejleményeket, és szerintem nem olyan sokára már infóval szolgálhatok a továbbiakról.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Rólam

Rólam
Üdv kedves idegen! Ez az oldal a kritikák világába reppent téged, ahol találsz véleményt sorozatokról, filmekről, zenékről és könyvekről is. Emellett napi szinten osztok meg bulvárhíreket és egyéb gondolatokat. Ha kíváncsi vagy a véleményemre, akkor tarts velem! click here →

Látogatók

Cikkajánló

Kiemelt bejegyzés

Eurovision 2018 - Mennyi esélye van az AWS-nek?

Már közel két hónapja annak, hogy eldőlt ki képviseli hazánkat az idei Eurovíziós dalfesztiválon. A lisszaboni elődöntőre az AWS-t küldték ...