A 2014-es év legjobbjai

Míg ti a Revorina Awardson szavaztatok az év legjobbjairól, addig én sem hagyhatom ki, hogy egy összesített listát osszak meg veletek. A kategóriák nem változtak a tavalyihoz képest, viszont a nyertesek teljesen mások lettek, mint egy évvel ezelőtt. Nem hiszem, hogy az olvasóimnak nagy meglepetéseket okoznék, de lehet, hogy még ti sem tudtok mindenről. Íme tehát az én listám a 2014-es év legjobbjairól!


Az év sztárja nálam egyértelműen Shailene Woodley, akit még a The Secret Life of The American Teenager című szériában fedeztem fel és kedveltem meg. A színésznő idén két komolyabb filmmel is jelentkezett. Az egyik a Divergent, azaz A Beavatott, a másik pedig a Csillagainkban a hiba, ami egy könyvadaptáció. Egyértelműen Ms. Woodley volt az év sztárja, hiszen sikert sikerre halmozott 2014-ben.


Igazság szerint nem volt egyik sorozat sem kiemelkedő ebben az évben, végül a The Fosters mellett döntöttem, mert az egyik legszerethetőbb szériáról van szó és az egyik nagy kedvencem is főszereplő benne. Nem tudom, hogy mire fog menni a nézettségével, de nagyon remélem, hogy még több évad is készül belőle, mert ha egy sorozat megérdemli, akkor az a The Fosters.


Egyértelműen a Beauty and the Beast az év meglepetése. Sajnos több sorozatom is kaszát kapott, de a kanadaiaknak sikerült megmenteni Kristin Kreuk és Jay Ryan közös szériáját. Én személy szerint nem sajnálom, hogy még mindig fut és szerintem a második évad sokkal jobban sikerült, mint az első. Arról nem is beszélnék, hogy harmadik évadot is kapott, ami még egy plusz meglepinek is beillik, mert már a második is kérdéses volt.


Tavaly is Selena Gomez-é volt az év videója, ez idén sem volt másképp. Sajnos Ms. Gomez csak egy válogatásalbummal jelentkezett, de szerencsére ebben is voltak új dalok, közülük az egyik a The Heart Wants What it Wants volt, amihez videó is készült és beleszerettem. Végre egy sokatmondó dallal jelentkezett a 22 éves sztár.


Szerintem nincs ember a blogon, aki ne tudná, hogy a Divergent volt a kedvenc filmem ebben az évben. Shailene Woodley nem csak az év sztárja volt, hanem az ő mozija vitte el az év filmje díjamat is. A Beavatottnál jobb alkotás már rég láttam és már alig várom a márciust, hogy a moziban is megnézhessem a második részt.


Sajnos én nem akkor kezdtem neki a Reign-nek, amikor múlt szeptemberben elindult, hanem csak nyáron daráltam le. Mostanra viszont hétről-hétre követem, mert szerintem egy remek szériáról van szó. Adelaide-t már régebben is ismertem Cora által a Teen Wolfból, de itt kedveltem meg igazán a lányt. Pozitívum, hogy Toby Regbo sem egy szörnyeteg.


Az év előrelépése egyértelműen az Once Upon a Time volt, hiszen a készítők az utóbbi két évadban nagyon rosszul oldották meg a helyzeteket, de a Frozen mese behozatalával nem csak a nézettség lett jobb, hanem a minőség is. Plusz pont volt, hogy végre Emmára is rátalált a szerelem, mégha nem is egyszerű a kapcsolatuk.


Az év albuma minden kétséget kizárólag Taylor Swift 1989 című korongja, amit a megjelenése óta előszeretettel hallgatok. Minden egyes dala fülbemászó és szerethető, ahogy Taylor Swift is, bár még mindig nem a kedvencem, szerencsére a zenéje igazán jó, így nincs ellenemre, hogy ő készíti ezeket a csodás szerzeményeket.


Ariana Grande-t nem feltétlenül lehet az év felfedezettjének nevezni, hiszen a legtöbb ember számára, aki nézte a Nickelodeon-t, annak már ismerős volt a neve. A V, mint Viktória sztárja idén inkább a zenei téren lett felfedezett, hiszen megmutatta, hogy egy ilyen kis lányból milyen hang is áradhat.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Rólam

Rólam
Üdv kedves idegen! Ez az oldal a kritikák világába reppent téged, ahol találsz véleményt sorozatokról, filmekről, zenékről és könyvekről is. Emellett napi szinten osztok meg bulvárhíreket és egyéb gondolatokat. Ha kíváncsi vagy a véleményemre, akkor tarts velem! click here →

Látogatók

Cikkajánló

Kiemelt bejegyzés

Eurovision 2018 - Mennyi esélye van az AWS-nek?

Már közel két hónapja annak, hogy eldőlt ki képviseli hazánkat az idei Eurovíziós dalfesztiválon. A lisszaboni elődöntőre az AWS-t küldték ...