Eye Candy - Az új kedvencem

Már akkor tudtam, mikor tervbe volt véve a sorozat, hogy nekem ez lesz az egyik legnagyobb kedvencem, erre tessék, kaptam egy hihetetlen szériát, aminek az első része minden képzeletemet felülmúlta. Azt hittem, hogy egy kidolgozatlan pilotot kapunk, aminek se füle, se farka nem lesz. Szerencsére nem ez történt. A továbbiakban az első rész leírását és értékelését olvashatjátok.


A történet főszerepében Lindy (Victoria Justice) áll, aki a húgával együtt próbál túl lenni a nehéz éveken. A szüleik nincsenek, csak ketten vannak egymásnak. A hugicát elrabolják, majd három évet ugrunk az időben. Lindyből hacker lett, így próbál a testvére nyomára bukkanni. Hat hónapja el is ítélték az illegális tettei miatt és most jár le a büntetése. El is mennek megünnepelni a barátnőjével a szabadulást. Sophia beregisztrálja Lindyt egy társkeresőre, ahol többen is elhívják a lány radnizni, de az egyikőjük leselkedik a hackerünk után, itt megint képbe jön a lány munkája. Ben, aki rendőr és egyben Lindy exe, jelen volt a letartóztatásnál, ezért szakítottak. Az első részben természetesen kibékültek, de a rész végi dolgok rendesen ütöttek.

Meg kell, hogy mondjam, sokkal kevesebbet vártam ettől a sorozattól, nem gondoltam, hogy ennyire összeszedett és értelmes dologgal rukkol elő a csatorna, pedig sejthettem volna a Teen Wolf után. A mellékszereplőkkel egyetemben, mindent megkedveltem az első rész folyamán. Megint egy olyan történetet kaptunk, ami számomra tökéletes. Ilyenekre vágyom mindig és végre megint megkaptam. Nem tudom, hogy a sajtóvízhang milyen lett, a sorozatjunkie szerint ennyire lett rossz, de én ezzel nem így vagyok.


Valószínű, hogy az eddig leírtakhoz hozzásegített az is, hogy az egyik kedvenc színésznőm, Victoria Justice a főszereplő. Igaz, hogy még mindig nem mutatta meg, hogy mit tud igazán, de az eddigi alakításaihoz képest ez merőben más volt és sokkal jobban megoldotta a feladatát. Lindy karaktere elég erős, de a színésznőnek még van mit javulnia. Kezdésnek nem volt ez olyan rossz. 

Értékelés: 10/8. Szerintem nagyon jó kis sorozatot mutatott be az MTV, ráadásul úgy fejezték be az első részt, ahogy azt kell. Nem lövöm le a poént, mert úgy már nem lesz izgi, de valamit csak jól csináltak, ha negyven perc alatt sikerült megkedvelnem valakit annyira, hogy megsiratom a végén. 
A nézettségről annyit, hogy az MTV-nek nem rossz, de ennél többre van szüksége az Eye Candy-nak, hogy még több részt és évadot megéljen, hiszen csak 0.2-es demót produkált, ami számomra siralmas.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Rólam

Rólam
Üdv kedves idegen! Ez az oldal a kritikák világába reppent téged, ahol találsz véleményt sorozatokról, filmekről, zenékről és könyvekről is. Emellett napi szinten osztok meg bulvárhíreket és egyéb gondolatokat. Ha kíváncsi vagy a véleményemre, akkor tarts velem! click here →

Látogatók

Cikkajánló

Kiemelt bejegyzés

Eurovision 2018 - Mennyi esélye van az AWS-nek?

Már közel két hónapja annak, hogy eldőlt ki képviseli hazánkat az idei Eurovíziós dalfesztiválon. A lisszaboni elődöntőre az AWS-t küldték ...