A legjobb The Vampire Diaries epizódok

Sosem tudtam volna azt mondani egy részre, hogy "Ez igen, ez a kedvenc részem eddig!". Nem volt ilyen. Aztán most átnéztem és próbáltam nektek összeszedni egy listában az én kedvenc legjobb epizódjaimat, ami talán egyezik a tiétekkel, talán nem (ez a valószínűbb). 


1x01 - "Pilot"

Szerintem mindenkinek bent van a kedvenc részei között az első, hiszen ez adott alapot az egész sorozatnak. Gyengének nem mondanám, hiszen nem volt az, de nagyon látszott rajta, hogy némelyik színész még igencsak elesett és gyakorlatlan. Szerencsére ez a későbbiekben megváltozott. Már az első részben jelen volt a szereplők nagy része, akik a mai napig velünk vannak (Stefan, Damon - hiszen róluk szól a sorozat többnyire, Caroline, Matt és persze Bonnie). Damon itt még sokkal jobban önmaga volt és mondhatom azt is, hogy viccesebb, érdekesebb és sokkal jobban szerethető, de ez csak saját vélemény. Az biztos, hogy ekkor még Stelena rajongó voltam és egy kicsit a mai napig az vagyok, hiszen tegnap már írtam, nem bánnám, ha végül egymás mellett kötnének ki - aminek persze kicsi az esélye. Ők ketten annyira szerethetőek voltak együtt, hogy a mai napig szívesen nézem vissza azokat az epizódokat, ahol még egy párt alkottak.



1x19 - "Miss Mystic Falls"

Azt mikor elromlott minden köztük. Stefan bekattant és magára hagyta Elenát. Szerintem minden Delena rajongó ezt a részt mondaná kedvencének, hiszen a többitől eltekintve, itt kezdődött az ő igazi kapcsolatuk, ami szép lassan, évadról-évadra alakult ki. Ha a párost nem vesszük figyelembe, akkor is az egyik legjobb epizód volt a sorozat történetében. Több évadban is visszatért az esemény, így szép keretet adott az egész Miss Mystic Falls választásnak. Bár a ruhák nem mindig voltak toppon - személy szerint nekem Elenáé sem jött be - mégis érezni lehetett a város múltját és történelmét.



2x01 - "The Return"

Mi más lehetne az egyik legjobb rész, mint Katherine első igazi feltűnése. Ugye az első szezon utolsó perceiben már jelen volt, de ekkor még nem tudtuk, hogy ki is ő valójában - annak ellenére, hogy sejtettük. Ahogy azt már tudjuk, Kath a sorozat utolsó részére is visszatér, így számíthatunk még kellemetlen meglepetésekre tőle. Sokak kedvence volt a karakter, és bár én ezt nem mondhatom el, azért titokban igenis szurkoltam neki, hogy kavarjon egy kicsit bele a többiek életébe.



2x08 - "Rose"

Ki nem hagynám Elijah első feltűnését sem, mint kedvenc epizódok. Akkor még egy félelmetes Ősinek tűnt, aki bárkit meggyilkolna, ha úgy tartja kedve - a mai napig durván tépi ki azokat a szíveket. Már a kezdetek-kezdetétől imádtam a karaktert, aztán jött Klaus, Bekah és a többiek, de a mai napig ő a legjobb karakter, ami az Ősieket illeti, talán nem csak az öt testvér közül. Imádtam a részt, és, ha nem lenne túl sok felsorolni még Rose halálának epizódját is, akkor azt is ide sorolnám. Bár maga a karakter nem hatott meg, legalábbis, mikor még életben volt, akkor nem, de a halála megrendítő volt, hiszen láthattuk, hogy Damont mennyire megviseli. Aztán később még visszatér a harmadik szezonban, mikor Jeremyvel beszél a kocsiban és elmondja, miként látja Elena és Damon szerelmét. Na, akkor egy kicsit meg is kedveltem.


3x14 - "Dangerous Liaisons"

Óóó...az Ősiek első közös partija, ahol még anyu is feltűnt. Mekkora rész volt már? Imádtam, hogy mindenki jelen van, az összes főszereplő egy helyen, egy hatalmas partin. Elijah és Elena "barátsága" itt már jelen volt és itt éreztem először azt, hogy a férfi nem is olyan rossz, mint azt be akarják állítani. A nagy családi viszály is végre nagyobb szerepet kapott, ami azóta már a The Originals-ban folytatódik. Mindenképp az egyik kedvenc epizód volt. 


4x17 - "Because the Night"

Ha a címből nem emlékeztek, ez volt a new yorki epizód, ahol Elena már vámpír, rózsaszín került a hajába és Lexi is feltűnt visszatekintésben. Itt már Gilbert kisasszonynak nem voltak érzelmei, így még Damont is csapdába csalta, de igazából maga a városi-feeling tetszett meg - meg persze Arielle Kebbel visszatérése. 


5x11 - "500 Years of Solitude"

A sorozat 100. epizódját sem hagynám ki a felsorolásból. Bár a vége sokaknak nem tetszett, maga a rész nem volt rossz. Megint egy Katherine központú epizódot hoztak az írók, ahol még a nő gyereke is feltűnt, ami számomra már kicsit sok volt, de szerencsére nem túl sokáig volt jelen. 


6x01 - "I'll Remember"

Bár ezek ezek az évadok már nem voltak a toppon, azért a másik oldalas szál, ahol Kai börtönébe került Bonnie és Damon, nekem tetszett, és nem csak Kai miatt. Bonnie és Damon barátsága itt kezdődött el igazán és bár azóta már nem a régi, még mindig számíthatnak a másikra, bármi is történjék. Ebben a részben Elena ugye még nem lépett túl Damonon és maga elé hallucinálja a srácot - tudom, hogy hülyén hangzik. Még ez a szál is úgy, ahogy jó volt, hiszen amekkora szerelem volt és van is köztük, nem csodálom, hogy egy misztikus világban, nem tudja őt csak úgy elfelejteni.


8x14 - "It's Been a Hell of a Ride"

A széria utolsó három része szerintem nagyon erősre sikerült - igaz, az finálét még nem láttuk, de reménykedem abban, hogy jó lesz. Bár Caroline és Stefan esküvőjét is imádtam, azért Kade megölése, Kai feltűnése sokban hozzájárult ahhoz, hogy a 8. évad 14. része a legjobbak közé kerüljön. 

Nektek melyek voltak a kedvenc The Vampire Diaries epizódjaitok?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Rólam

Rólam
Üdv kedves idegen! Ez az oldal a kritikák világába reppent téged, ahol találsz véleményt sorozatokról, filmekről, zenékről és könyvekről is. Emellett napi szinten osztok meg bulvárhíreket és egyéb gondolatokat. Ha kíváncsi vagy a véleményemre, akkor tarts velem! click here →

Látogatók

Cikkajánló

Kiemelt bejegyzés

Eurovision 2018 - Mennyi esélye van az AWS-nek?

Már közel két hónapja annak, hogy eldőlt ki képviseli hazánkat az idei Eurovíziós dalfesztiválon. A lisszaboni elődöntőre az AWS-t küldték ...