Eurovision 2018 - Íme az első elődöntő továbbjutói

Tegnap kezdetét vette az idei Eurovíziós dalfesztivál. Az első elődöntő hozott pár meglepetést, de a fogadóirodáknál nem tévedtek sokat. A tavalyi győztes dalt a szintén 2017-es versenyzők egy része énekelte fel egy videó keretein belül. Emellett számos csodálatos produkciót láthattak a nézők Lisszabonból. 


A Portugál főváros már egy ideje lázban ég, hiszen több ezer vendég érkezett a városukba. A keddi elődöntő versenyői között szerepelt többek között a nagy felhajtást kapó Izrael, de megmutatta magát Ausztria, Izland, Ciprus, Írország, Svájc, az örmények, a görög hölgy, a cseh fiú és még sokan mások. A továbbjutók között már említettem, hogy voltak meglepetések, és voltak csalódások is. Íme a névsor, akik szombaton ismét bemutatják dalukat:

Ausztria: Cesár Sampson – Nobody but You
Észtország: Elina Nechayeva – La forza
Ciprus: Eleni Foureira – Fuego
Litvánia: Ieva Zasimauskaitė – When We’re Old
Izrael: Netta – Toy
Csehország: Mikolas Josef – Lie to Me
Bulgária: Equinox – Bones
Albánia: Eugent Bushpepa – Mall
Finnország: Saara Aalto – Monsters
Írország: Ryan O’Shaughnessy – Together

Nagyon sajnáltam többek között a svájci versenyzőt. Tudniillik, imádom ezt a stílust, hiszen ZZ Ward is hasonló dalokat énekel fel. Emellett a nagy esélyesnek tartott görög hölgy kiesése volt még hatalmas meglepetés az est során. Tény, hogy volt már ennél sokkal, de sokkal jobb előadásuk, de szerintem igenis megérdemelte volt a helyet a döntőbe. Akit viszont én nem juttattam volna tovább semmilyen áron sem, az az ír srác, a ciprusi "hölgy", de a litván sem fogott meg igazán. Akinek örültem, ő pedig az észt versenyző, akinek a hangjával és az előadásával is remekelt az est folyamán. 

Csütörtökön jön a maradék 18 elődöntős, akik között Magyarország is szerepel. Mellettük a visszatérő norvég, Alexander Rybak, a tavalyi próbálkozó orosz Julia Samoylova, de még Moldova és San Marino induló is hallhatóak lesznek. 10-én este 21 órakor második elődöntő, 12-én este pedig döntő. Tartsatok velem! 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Rólam

Rólam
Üdv kedves idegen! Ez az oldal a kritikák világába reppent téged, ahol találsz véleményt sorozatokról, filmekről, zenékről és könyvekről is. Emellett napi szinten osztok meg bulvárhíreket és egyéb gondolatokat. Ha kíváncsi vagy a véleményemre, akkor tarts velem! click here →

Látogatók

Cikkajánló

Kiemelt bejegyzés

Eurovision 2018 - Mennyi esélye van az AWS-nek?

Már közel két hónapja annak, hogy eldőlt ki képviseli hazánkat az idei Eurovíziós dalfesztiválon. A lisszaboni elődöntőre az AWS-t küldték ...